niedziela, 8 maja 2016

DIY - ozdoba z nakrętek

Witajcie !
 Posty miały się znajdować na blogu co tydzień , ale postanowiłam dzisiaj też jeszcze  coś dodać , aby nie było tutaj tak pusto :D :D

Długo się zastanawiałam co dodać , a jak miałam już pomysł nagle stawał mi się beznadziejny. Dlatego po długim myśleniu wpadłam na wspaniałego DIY z nakrętek od Tymbarka . 

Jak wiecie z tyłu nakrętki zawsze jest coś napisane np. ,,Do dna'' lub Jadę na zielonym ''
coś w tym stylu . 

Dlatego z worka gdzie wrzucam nakrętki od butelek . Przeszukałam wzdłuż i wrzesz , trzy worki gdzie były nakrętki i znalazłam trochę nakrętek od tymbarka i wpadłam na pomysł ...

Na tekturce ułożyłam literkę ,,J'' jak Julia i przykleiłam klejem .
Można też dorysować coś od siebie , wystarczy puścić wodzę fantazji. :)
Zrobiłam dziurki dziurkaczem w lewym i prawym górnym rogu , dodałam sznurek i gotowe .
Cudna i oryginalna ozdoba do pokoju . Sprawdzi się też jako prezent dla przyjaciółki lub przyjaciela. 

Jeżeli macie bardzo dużo nakrętek od tymbarka możecie ułożyć całe imię .

Ja miałam tylko trochę , dlatego ułożyłam literkę .
Mogę się założyć , że przyjaciel / przyjaciółka na pewno ucieszyli by się z takiego prezentu .
Lub wasz pokój dostałby nową oryginalną ozdóbkę :) 

Pamiętajcie tylko , aby nakrętki były czyste :)

Jeżeli chcesz abym o czymś napisała w kolejnym poście 
napisz mi na e-mail lub w komentarzu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .