sobota, 7 maja 2016

Dziennik przyjaciółek Vs Zniszcz ten dziennik

Witam w kolejnym poście

Dzisiaj w tematyce posta jest Dziennik przyjaciółek a Zniszcz Ten dziennik .
Chciałam Wam trochę zrecenzować te dwie kreatywne Książki , ponieważ obie mam w domu i z obiema już zdążyłam się zaprzyjaźnić  .

Może zacznę od ,,Zniszcz ten dziennik''  bo mam dłużej tę książkę w domu .

Jest to książka autorstwa : Keri Smith
Którą się jak sama nazwa pokazuje niszczy .
W tym dzienniku jest bardzo dużo kreatywnych zadań , które można zrobić kreatywnie , albo w sposób niszczycielski .
Ja kupiłam ten dziennik za 40 zł , ale teraz można go kupić za ok. 20 zł


,, Dziennik Przyjaciółek''
Jest to książka autorstwa: Septem . Którą trzeba wypełniać z przyjaciółką . Z jednej strony jest biała , a z drugiej czarna , czyli jedna strona dla nas , a druga dla przyjaciółki .
Taki dziennik kosztuje ok. 30/40 zł w księgarniach . 
Podobnie jak w ,,zniszcz ten dziennik''  Jest dużo kreatywnych zadań i chyba nawet więcej .
Ta książka to po długich latach wielka pamiątka dla przyjaciółek.

Która wersja Wam się podoba?
Ja osobiście lubię ,,Zniszcz ten Dziennik '' jak i ,, Dziennik Przyjaciółek ''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .