środa, 25 maja 2016

Kolekcja Błyskotek

Witajcie !

Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo męczący . Chodziłam ok. 5 godz. w 30-stu  stopniach  po sklepach , aby kupić coś mamie na dzień matki . Co 10 min powtarzałam  sobie ,, To wszystko dla mamy , to wszystko dla mamy '' i jakoś przetrwałam ten upał.

Kupiłam mojej mamie śliczną kartkę z życzeniami i białą poduszkę z napisem ,, Moja 
mama jest THE BEST '' 

Dlatego , kiedy wróciłam postanowiłam napisać dla Was post o mojej kolekcji naszyjników , kolczyków itp.

A dlaczego właśnie o biżuterii ?
Ponieważ , kiedy poszłam do swojego pokoju , znowu na półce leżało pełno moich szpargałów ( Jak co dzień :D ) dlatego postanowiłam ładnie je ułożyć zrobić fotki i schować je znowu do szkatułki , gdzie ich miejsce .

                                                         ♥♥♥

Może najpierw  pokaże Wam zdjęcie , a potem opowiem troszkę o nich .
       ♥♥♥


        ♥♥♥
1. Zacznę od lewej strony.
 Na samym początku jest naszyjnik . Jest to pierścionek z serduszkiem w środku . Jeżeli komuś zależy to może sobie wyciągnąć pierścionek i nosić na palcu . Mam go dopiero od ok. dwóch tygodni. Dostałam go od mamy .Jest lekki i prawie nie czuć , że się go ma na szyi .

2. Kolczyki kwiatki . Starcze osoby w domu codziennego pobytu je zrobiły , a ja kupiłam  je na kiermaszu . Są delikatne , śliczne , lekkie . Mam je od ok. 2/3 lat 

3. Złota bransoletka . Jest śliczna , delikatna , z małą kuleczką na końcu . Nie noszę jej za dużo , ponieważ za bardzo nie lubię nosić nic na ręce . Mam ją od 2/3 lat . Dostałam na urodziny od cioci .

 4. Kolczyki Serduszka i kolczyki Kokardki.
  Serduszka są małe , delikatne . Obszyte białym materiałem . 
 Kokardki są duże , błyszczące i śliczne . Oby dwie pary dostałam na urodziny od cioci . Mam je ok. 2/3 lata 

5. Pierścionek z delfinkiem . Trzymam go w szkatułce od 3/4 lat . Dostałam go od mamy . Nie noszę go na palcu , ponieważ mi spada . Ładny , cieniutki pierścionek .

6. Bransoletka z muszelek i Bransoletka z koralików . Bransoletkę z muszelek , koleżanka przywiozła mi z nad morza . Jest śliczna i delikatna . Mam ją od 3/4 lat . A bransoletkę z koralików , zrobiła mi moja przyjaciółka na urodziny . Mam ja od 3/4 lat .

7.Naszyjnik z serduszkiem . Jest śliczny na srebrnym łańcuszku . Drugą połówkę serduszka ma moja przyjaciółka . Kupiłyśmy je w Górach. Mam go od roku .

8. Naszyjnik z wieżą Eiffla . Ten naszyjnik należy do moich ulubionych .  
Śliczna mała wieża Eiffla jest złączona z łańcuszkiem i małymi różowymi koralikami. Mam go od 3/4 lat . Dostałam na Gwiazdkę od mamy .

Dziękuje za Uwagę
Pamiętajcie o dniu matki :)
Bardzo dziękuje za ponad 400 odsłon .
 

Julaa Julka
<3

2 komentarze:

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .