środa, 25 maja 2016

Mini Rozdanie- Zakończone

Z okazji wybicia 480 odsłon .
Aby zachęcić Was do dalszego czytania moich postów .
Organizuje Mini rozdanie :
Które trwa do 3.06.2016 r. do godziny 23:55
Do wygrania są próbki  dobrych kremów .

                                                                                 ♥♥♥
- Mleczko Nawilżające z Lait Hydratant : Dla bardzo suchej skóry 
-Fluid kryjącą-matujący 
-Kremowy żel pod prysznic  
                                                             ♥♥♥
Aby dostać trzy próbki + niespodziankę trzeba :
- Być lub dołączyć do obserwatorów mojego bloga .
- Napisać w komentarzu ,, Ja chcę ''  i napisać dlaczego akurat ty .
- Aby wyłonić zwycięzce w konkursie muszą  wziąć udział  min. 4 osoby 

Wyłonię Jedną szczęściarę lub szczęśliwca który miał najciekawsze uzasadnienie .
 Dostanie On/Ona wszystkie trzy próbki + niespodziankę . 

Wyniki rozdania pokażę 5.06.2016 

W razie jakichkolwiek pytań :
Pisać na adres e-mail .
Julaa.Julka@vp.pl

Powodzenia
Julaa Julka <3

                                                          

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na rozdanie! OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako dorota wysocka
    Ja chcę, bo te trzy próbki pomogą mi zacząć dobrze dzień: najpierw wskoczę pod prysznic z kremowym żelem, potem zaserwuję mojej bardzo suchej skórze nawilżenie w postaci mleczka, a na koniec przyjdzie czas na twarz i fluid kryjąco-matujący.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .