piątek, 20 maja 2016

Moja kolekcja artykułów z Oriflame

Witajcie !

Szczerze mówiąc  miałam inny pomysł na dzisiejszego posta , lecz nie miałam  całkowicie dopracowanych zdjęć i czasu by się za to zająć .  Dlatego,  musiałam się zabrać za post który miał się tutaj znaleźć dopiero za tydzień .

Może zacznę od opowiedzenia Wam ,,jak mi minął tydzień ? ''.  
Powiem tak...
Tydzień jak tydzień . Nic się specjalnego nie działo by opisywać wszystko w szczegółach. 
 Może tak ...

Zawiodłam się na nauczycielach . 
W regulaminie naszej szkoły jest w prawach ucznia , że  ,,uczniowie mogą mieć jedynie 3 sprawdziany w jednym tygodniu i jeden sprawdzian w dniu '' A nasi kochani nauczyciele robią tak : np. Sprawdzian będzie 24.05.2016 . Klasa mówi , że już mamy sprawdzian w tym dniu . A nasz kochany nauczyciel geografii mówi ,, Albo dzisiaj piszecie albo 24 '' 
Cóż to robić ?  

Nie wiem , czy we wszystkich szkołach tak jest , ale w naszej na 90 % jest tak .
Napiszcie w komentarzach , czy u Was też się tak dzieje . 

Dobrze,  może teraz przechodząc do tematu posta. Dzisiejszy post będzie o artykułach które mam aktualnie w domu z Oriflame. Opowiem Wam o nich , napiszę  , czy warto je kupić , jak się sprawdzają itp.


 Może zacznę od lewej strony ...

1. W białym prostokątnym pudełeczku jest perfum Innocent White Lilac . Jest o zapachu ślicznego , białego , delikatnego bzu . Ma 50 ml . Jest naprawdę śliczny i delikatnie pachnie . Nie zostawia plam na ubraniach , nie klei się . Sprawdzi się też jako prezent dla przyjaciółki lub mamy .

2. Cudny Kremik do rąk Soft Caress PROTECTING . Lepszego kremu to chyba jeszcze nigdy nie kupiłam . Godny polecenia , nie drogi , nawilża nam cudownie dłonie i długo utrzymuje nawilżenie . Szybko się wchłania . Jest dość duży , ponieważ ma 150 ml .

3. Teraz śliczny żel pod prysznic . Discover MIAMI SPIRT.  Cudnie pachnie truskawką , jest dostępny w innych zapachach , nawilża i cudnie oczyszcza nam skórę . Starcza na długo , bo ma 250 ml . Bardzo go polecam . Sprawdzi się też jako prezent na Dzień Matki. 

4. Antyperspirant  Activelle pod czarne ubrania . Stosowałam go tylko 3 razy , dlatego nie na 100 % go przetestowałam . Przez te trzy dni co go stosowałam to ...
Nie zostawia nam plam na czarnych ubraniach , nie pocimy się przy nim przez 23 godziny . Ładnie , delikatnie pachnie . Sprawdzi się jako prezent :) 

5. Kremik Tender Care z woskiem pszczelim . Sprawdza się na rany i zadrapania , można go też stosować pod oczy , nie ma zapachu , szybko się wchłania . Jest trochę tłusty , więc warto uważać na włosy . Polecam :) 

6. Antyperspirant Nature Secret . Ten antyperspirant jest bardziej na prezent. Chyba , że ktoś lubi silne , mocne zapachy . Pachnie intensywnie truskawkami , ma małą kulkę co jest dla mnie małym minusikiem , ale gdyby nie to , to jest OK . Można go podarować mamie , przyjaciółce lub cioci . 

A jakie Wy polecacie artykuły z Oriflame
dzielcie się swoimi propozycjami w komentarzach , a ja z chęcią przetestuje .

Dziękuje to już na dzisiaj wszystko 
zanim się jeszcze pożegnam .
Chciałam Wam z całego serca podziękować za ....
ponad 300 odsłon na moim blogu .

Serdeczne Pozdrowienia
Julaa Julka <3

2 komentarze:

  1. Miałam bardzo mało kosmetyków z Oriflame ale pamiętam że były świetne jakościowo i nigdy się na nich nie zawiodłam , szczególnie balsamy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .