piątek, 6 maja 2016

Nowy Początek

         Witajcie , Bardzo długo zwlekałam z pisaniem bloga , ponieważ pisałam już 2 blogi o zwierzętach i zawsze po tygodniu usuwałam je . Dlaczego ..?
        Uważałam , że nie jestem gotowa do pisania postów . Po prostu za szybko się poddawałam.

          Wczoraj kiedy byłam w szkole na j. Angielskim mieliśmy za zadnie napisać ulubiony cytat , ja niestety jeszcze nie miałam ulubionego . Dlatego wsłuchałam się innym kiedy czytali swoje cytaty . Po 10 nieciekawych dla mnie cytatów usłyszałam ten ... , ten jedyny który wpadł mi do głowy , brzmi on tak ,, Never Give Up !'' co oznacza ,, Nigdy się nie poddawaj '' 

          Kiedy wróciłam do domu , długo rozmyślałam nad blogiem , nad moimi dawnymi i o tym przecudownym cytacie . Ten Cytat tak mnie zainspirował , tak mnie zachęcił do pisania postów dla innych .

          Dlatego postanowiłam go założyć i tak jak brzmi cytat , nie poddam się . Będę starała się włożyć serce i całą siebie w tego bloga . Mam nadzieje , że uda mi się :)


 Troszkę organizacyjnych Spraw
Posty będą pojawiały się na blogu co tydzień w każdy piątek ( postaram się :D :D )
Jutro na dobry start wyjątkowo dodam 1 może 2 posty , aby nie było tu za pusto ;) 


Jeżeli chcielibyście abym o czymś napisała w poście .
wszystkie propozycje proszę kierować na adres e-mail 
julaa.julka@vp.pl 
Zrobiłam cudowny napis kredą na ulicy z moją ukochaną przyjaciółką ? Jak się podoba ?

 Jestem chętna też do współpracy ;)

4 komentarze:

  1. Ja również zaczynam :)
    Chętnie będę do Ciebie wpadać

    Zapraszam - http://mysteryworldx.blogspot.com/
    To dopiero początek, więc każdy komentarz jest mile widziany XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :D
      Racja racja co do komentarzy ;)

      Usuń
  2. Hej :) Wiem, że ty było dawno, lecz zapytam : ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .