piątek, 27 maja 2016

Przyjaźń na zawsze

Witajcie

 Na samym początku bardzo chciałabym podziękować za ponad 560 odsłon . Tygodnie lecą razem z odsłonami :)
 Dziękuje też Natalii za to , że jest moim 1 obserwatorem i zapraszam innych do obserwowania mojego bloga .
Na samym końcu posta wstawię Wam link do jej bloga.
    ♥♥♥

A przechodząc do tematyki posta ...
Przyjaźń ...
Bez przyjaźni nie mamy do kogo zwrócić się o skryte kłopoty . Przyjaciółka to nie jest jak matka , według mnie to osoba do której zwrócimy się o np.,, Czy wyglądam tak dobrze , a może kupie coś innego '' 
Przyjaciółka zawsze powinna pomóc nam w kłopocie , tak jak my powinniśmy pomóc jej .
Dzięki przyjaźni czujemy w sobie bezpieczeństwo , dobrze wiemy , że przyjaciółka w każdej złej chwili nas rozweseli i pomorze w trudnych wyborach . Kiedyś w gazetach oglądałam różne Quizy i ujrzałam Quiz o przyjaźni . Było tam takie pytanie ,, Przyjaciółka przymierza sukienkę i nie wygląda w niej dobrze co mówisz '' i były takie odpowiedzi ,, A- O kurde ! spójrz na cenę. B- OOoo super , super C- Wiesz , moim zdaniem nie pasuje do ciebie , może poszukamy czegoś innego ''. Ja rozwiązując ten test z przyjaciółką wybrałam odpowiedź C . Nie warto okłamywać przyjaciółki . Lepiej powiedzieć prawdę .
Tylko , nie mówić prosto z mostu np. Fuj! czy coś,  najlepiej powiedzieć delikatnie i miło , żeby nasza przyjaciółka wiedziała , że mamy racje . 
Przyjaciółka to jak jedność . Mamy z kim pogadać na przerwach w szkole , czy w kawiarni . Wiemy  z kim wyjść do kina , czy butiku . Dobrze wiemy o jakich tematach pogadać z przyjaciółką i wiemy o jakich nie rozmawiać .


To dzisiaj na wszystko . 
Taki krótki post , bo wczoraj też dodałam .
Mam nadzieję , że będziecie brać temat z przyjaźnią na serio . 
Dziękuje

BLOG>NATALII<KLIK





                                                             
                                                   

4 komentarze:

  1. Fajnie zrobione włosy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń to piękna rzecz. Naprawdę wspaniałe uczucie, gdy ma się kogoś tak bliskiego. Czasem wydaje nam się, że nie potrzebujemy innych ludzi jednak w gruncie rzeczy prawdziwego przyjaciela każdy powinien mieć. Uważam, że nie należy jednak szukać na siłę i trzeba również zachować ostrożność w tym, kogo nazywamy swoimi przyjaciółmi. Trzeba umieć rozpoznać kto jest nam naprawdę bliski. :) http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .