piątek, 13 maja 2016

Sport / Pupil

 Sport

Witajcie , miałam dziś ciężki dzień . Kiedy wracałam ze szkoły do domu złapała mnie wielka 
ulewa , a że miałam rozładowaną komórkę nie mogłam zadzwonić po nikogo , by po mnie przyjechał . Kiedy doszłam cała mokra do przedszkola , ponieważ chodzę tam co piątek , bo jestem wolontariuszką . Musiałam się usprawiedliwić , że przyjdę za 30 min .
 Cała  mokra  doczłapałam  się do domu by się szybko przebrać i iść do tych dzieci .
Chciałam Wam jeszcze bardzo podziękować , że aż ponad 200 osób odwiedziło mnie na blogu . To dużo dla mnie znaczy :) 

Miałam pomysł na dwa posty , choć po dłuższych przemyśleniach uznałam , że będą za krótkie i po prostu połączę dwa tematy w jeden duży . 
Na pewno tego o mnie nie wiecie , że uwielbiam jeździć na rolkach. 
Po prostu to kocham , od 10 :00 mogę równe 4 godziny spędzić jeżdżąc tą samą trasą .
 A najlepiej mi się jeździ mając jeszcze przyjaciółkę ku boku i dobrą muzykę .


Chciałam Wam pokazać moje rolki :


 Oto moje cudeńka :
Jeżeli ktoś planuje zakup rolek to mogę Wam osobiście bardzo polecić firmę mechanics
Na końcu dodam link gdzie można zamówić takie rolki .
Stopa się w nich nie poci , kółka są zrobione z tzw. Kauczuka . Miękko , delikatnie się jeździ . Kółka nie wydają głośnego hałasu podczas jazdy / Noo , dla mnie są idealne .

Pupil 

Nie wiem , czy tego też o mnie nie wiecie , ale mam w domu pieska . Jest to pies rasy yorkshire terrier . Chciałam Wam po prostu go Wam przedstawić i opowiedzieć o nim 

I jak przedtem pisałam jest to yorkshire terrier , suczka . Ma niecałe 3 latka .
Wabi się Tosia . Jej włos ma barwę ( według weterynarza stalowo -miedzianą ) choć według mnie jest czarno - miedziana .

Oto moja ślicznotka :



No sami napiszcie , czy te oczka mogą kłamać ? :) 

Mała charakterystyka Tosi :
Lubi zabawę , a najbardziej do szczęścia potrzebuje zwykłego patyka lub kawałka zwykłej kartki . 
Nie lubi być kąpana . Zawsze po kąpieli skacze i wyciera się o wszystko .
Nie lubi weterynarza ani fryzjera . ( Tosia ma dobrą pamięć jak na psa i kiedy tylko zbliżamy się obok gabinetu . Tosia od razu się trzęsie i jak dziecko trzyma się łapkami o moje ręce )
Nie przepada za spacerami .

Dobrze , to na dzisiaj wszystko . W niedzielę idę do kuzyna na komunię , więc może zrobię kilka fotek dla Was .



Jeżeli chcesz o czymś przeczytać w kolejnym poście pisz w komentarzu lub
zgłoś się na e-mail .

Link do rolek :
Tutaj najtaniej --> :)
 http://archiwum.allegro.pl/oferta/zestaw-mechanics-rolki-ochraniacze-kask-r-34-37-i3679356529.html
 








                           

2 komentarze:

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .