poniedziałek, 9 maja 2016

Ulubieńcy miesiąca

Witajcie !
Chciałam poinformować Was , że jak powinno być . Następny post będzie w piątek .
Tylko...  kiedy jadłam śniadanie wpadłam na fajny post . Dlatego musiałam znaleźć minutkę i napisać dla Was .
Dzisiejszy post , tak jak sam temat wskazuje  będzie o ulubieńcach miesiąca , czyli opowiem Wam troszkę o moich ulubionych w tym miesiącu artykułach . Na końcu posta dodam Wam linki,  gdzie możecie takie coś znaleźć .

z Lampą błyskową .

Może zacznę od Torby z foreverpink . Jest to duża torba plażowa , sprawdzi się też jako torba na zakupy .
Najbardziej podoba mi się w niej to , że nie tylko jest duża , ale także przesłodka . Ma na samej górze śliczne oczy kotka . 
Ma też rzep , dzięki któremu możemy zamknąć naszą torbę . 
Bardzo mi się podoba , wszystkie zakupy bądź akcesoria plażowe się  w niej zmieszczą. Polecam :)

Bez lampy błyskowej . Lepsze z lampą czy bez?


 Teraz może zacznę od Błyszczyka do ust w kształcie kaczuszki i jajeczka EOS . 
Jajeczko EOS na pewno wszyscy znacie , dlatego nie będę się nad nim rozpisywać . Mogę tylko dodać , że prześlicznie pachnie i cudnie nawilża usta . Ja mam akurat zapach ,,Summer Fruit '' ,czyli Letnie owoce .
Błyszczyk w kształcie kaczki . Szczerze to nigdy takiego czegoś nie widziałam . Widziałam tylko wersje sowy i jajeczka , ale nigdy kaczki . 
Muszę Wam bardzo polecić ten błyszczyk , bo na pewno zmieści się w każdej torebce dziewczyny , ślicznie pachnie , ma różowy kolor , nawilża nam też usta i dodaje cudownego blasku . Bardzo polecam 
 Chusta na szyje- Zwykła , buraczkowa trójkątna chusta , bardzo fajnie się prezentuje . Polecam
 Mgiełka do ciała z oriflame . Bardzo ją polecam , ponieważ nawilża nam skórę , ma cudny zapach malin i nie klei nam się do ubrań . Jest idealna po w-f , aby się od świeżyć .
Perfum z Avon . Śliczny delikatny , malinowy zapach . Nie zostaje nam na ubraniach plam i ma śliczne pudełeczko . Polecam 
Zwykła Czarna opaska . Od kilku miesięcy bardzo mi służy , nie wyrywa włosów , nie bolą mnie uszy ani głowa po niej . Polecam :)
Zwykła guma z Orbit . Bardzo polecam te gumy . Mają super smaki np. Jabłko , mięta , truskawka. Od miesiąca strasznie dużo ich kupuje .

Dobrze , to wszystkie moje ulubione artykuły w tym miesiącu . W następnych miesiącach na pewno zrobię jeszcze takie posty . 

Linki do artykułów 
Jajeczko EOS -  https://www.douglas.pl/douglas/eos/index_b9867.html
Guma orbit - na pewno w każdym sklepie będzie np. TESCO 
Czarna Zwykła opaska - http://pl.dawanda.com/opaska-na-wlosy/
Błyszczyk Kaczka - Na pewno będzie na Allegro.pl , lub  http://www.sephora.pl/Makijaz/Usta/Blyszczyki/C372
Perfum z Avon - http://www.avon.sklep.pl/kat/1/perfumy-avon.html
Mgiełka do ciała -  http://pl.oriflame.com/products/product?code=23959
 Chusta na szyje -http://szaleo.pl/100-szaliki-i-chusty , lub Allegro.pl 

Mam nadzieję , że Wam się podobało. 
Zapraszam do następnych postów .

4 komentarze:

  1. Zawsze chciałam mieć to jajeczko z eos ale nie opłaca mi się zamawiać przez internet a u mnie nigdzie w miasteczku nie mogę go znaleźć. Świetni ulubieńcy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , że podobał ci się mój post :)
      Mogę Ci poradzić , że na fb jest dużo konkursów gdzie można wygrać jajeczko EOS lub jakiś inny z ich produktów . Może warto spróbować szczęścia ;)

      Usuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .