niedziela, 5 czerwca 2016

Mini Rozdanie - Wyniki

Obiecałam , że dziś ogłoszę wyniki z Mini rozdania . Niestety nie ma nic do ogłoszenia , bo w rozdaniu wzięła udział tylko Dorota Wysocka której z całego serca dziękuje .  W poście pt. Mini rozdanie był punkt , że w rozdaniu muszą wziąć udział min. 4 osoby . Niestety wzięła tylko jedna . Dlatego rozdanie się nie odbędzie , dziękuje Dorocie , że wzięła udział , lecz niestety .
Przykro jest mi z tego powodu , że nikt nie otrzyma próbek . 
Choć nie ma się co martwić , na moim blogu znajdą się jakieś konkursy i rozdania .
Zapraszam Was dalej do czytania moich postów i polecania bloga .
Dziękuje 
Julaa Julka <3

34 komentarze:

  1. Szkoda :( Może następnym razem będzie więcej osób.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szkoda, może następnym razie weżmie udział więcej osob
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno następnym razem zgłosi się więcej osób! :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że tak wyszło. :/

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tak wyszło. Sama chętnie wzięła bym udział gdybym wiedziała o tym wcześniej.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje za chęci. Na pewno znajdziesz jeszcze tutaj jakieś konkursy i rozdania.

      Usuń
  6. Następnym razem pewnie więcej osób weźmie udział :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu. Pisałaś, że obserwujesz mój blog jednak nie mam Cię w obserwatorach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze spróbuje jeszcze raz obserwować :)

      Usuń
    2. Zaobserwowałam jeszcze raz

      Usuń
  8. W każdym razie gratuluję tej osobie! Mimo wszystko nie ma co rezygnować z takich rozdań i fajnie, że zapowiadasz kolejne, na pewno więcej osób weźmie udział. ;) Obserwuję. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wcześniej o nim nie wiedziałam, pewnie wzięłabym udział. Lubię takie konkursy :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Następnym razem będzie lepiej :) Obserwuje twojego bloga kochana ! :*
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje zwycięzcom ;3

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach nie widziałam tego mini rozdania a chętnie wzięłabym udział :(
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety , ale na pewno znajdziesz jeszcze jakieś rozdania :)

      Usuń
  13. Szkoda, że rozdanie nie doszło do skutku, ale mam nadzieję, że następnym razem więcej osób skusi się na wzięcie udziału :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie jaka szkoda, że dopiero teraz weszłam na bloga :( Jestem na siebie zła z tego powodu
    Pozdrawiam i czekam na następne rozdanie

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz być zła na siebie z tego powodu :)
      Znajdziesz tutaj jeszcze jakieś konkursy i rozdania

      Usuń
  15. Gratulacje :)
    Obserwuję :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że tylko jedna osoba wzięła udział ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .