piątek, 3 czerwca 2016

Najlepsze Perfumy

Witajcie

♥ Bardzo dziękuje za ponad 700 odsłon .
♥ Dziękuje też Dorocie za obserwowanie mojego bloga .
♥ Jeżeli ktoś jeszcze chce wziąć udział w mini rozdaniu ma czas jeszcze do godziny 23:55

 Dopiero co wróciłam do domu ,ten dzień był dla mnie strasznie męczący , wycieczka szkolna , przespane tylko 3 godziny . Kiedy wróciłam , rozpakowałam plecak i usiadłam na łóżku , wreszcie mogłam poczuć swobodę i ulgę zmęczonych nóg . Wiedziałam , że dziś piątek , kończyłam obrabiać zdjęcia i co ..? do roboty .

♥ Pokaże Wam swoje ulubione perfumy , które są dla mnie wielkimi perełkami .

Perełka nr. 1 - Perfum z  OFENZI ( na zdjęciu O przypomina D , ale na 100 % jest to O. )
Perfum Charme women ma śliczny delikatny zapach . Pachnie cudownie , używam go gdy idę np. na miasto . Na początku zostawia mokry ślad na ubraniu , ale po ok. 1/2 minut plama wysycha . Nadaje się na prezent , ma śliczną buteleczkę . Kosztuję ok. 20-40 zł

Perełka nr. 2 - Perfum z Oriflame pisałam o tym perfumie w poście o artykułach z Oriflame , dlatego nie będę nic szczególnego o nim pisać , Powiem tylko , że jest jak na perfum. Bardzo lekki . Kosztuje ok. 14-20 zł. 

Perełka nr. 3 - Perfum Pur Blanca - Lekki zapach , dla osób które lubią delikatnie pachnieć . Gdy patrzyłam na skład jest strasznie dużo wody toaletowej , a mało aromatów. Podłużna , duża buteleczka. Kosztuje ok. 13-20 zł

Perełka nr. 4 - Perfum fioletowy Katty Perry , ten perfum z trzech jest najdelikatniejszy , ładnie pachnie i ma cudowną buteleczkę z śliczną nakrętką . Perfumuje się nim do np. szkoły . Kosztuje ok. 40-60 zł


Każdy z tych artykułów można kupić w Rossmanie lub Jakieś innej drogerii .

 Mam nadzieję , że post się podobał , piszcie w komentarzach lub na e-mail o czym chcielibyście poczytać na moim blogu , chętnie o czymś nowym napiszę . 

Za tydzień w piątek zrobię  specjalny bonusowy post , a w niedzielę ogłoszę wyniki Mini Rozdania.

Serdeczne Pozdrowienia
Julaa Julka <3

5 komentarzy:

  1. ja lubię niektóre perfumy z oriflame, mają śliczne zapachy :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne perfumy! Ja bardzo lubię perfumy z Cithru, ale te Katy Perry wąchałam w drogerii i ich zapach bardzo mi się podoba, być może je kupię. :)
    Obserwuję ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwacje. Nie słyszałam jeszcze o perfumach z Cithru , być może poszukam .

      Usuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .