piątek, 10 czerwca 2016

Pisanie moich postów

Witajcie , tak jak obiecałam specjalny bonusowy post, ale zanim do niego przejdę . Chcę bardzo podziękować za 7obserwatorów i za ponad 30 komentarzy pod ostatnim wpisem . To dużo dla mnie znaczy. 
Jak widać desing mojego bloga bardzo się zmienił .Chciałam by mój blog był bardziej perfekcyjny i dlatego ze zwykłego szablonu zmieniłam na teraźniejszy .Mam
 nadzieję ,  że nowy szablon bardziej Wam się podoba niż ten stary . Dzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach. :)
              
                                                                        ♥♥♥
 O tym jak przeważnie piszę posty
Pisanie postów jest dla mnie bardzo czasochłonne . Ja , zanim opublikuje jakiś post min. 2/3 dni przez opublikowaniem piszę sobie jakieś notatki w notesie.
Na drugi dzień,  kiedy miej więcej mam już jakiś pomysł na wygląd posta. Zapisuje i poprawiam całą treść w Word
 Kiedy cała treść jest już gotowa , zabieram się za robienie zdjęć . 
Po 20 minutowej sesji różnych przedmiotów . Obrabiam zdjęcia w edytorze.
W piątek , kiedy wszystko jest gotowe , czyli treść i zdjęcia posta . Zabieram się za ostateczne przepisywanie.
Wybieram idealną czcionkę , wielkość tekstu i dopasowuję wielkość zdjęć .




Kiedy wszystko jest już zrobione , czytam cały tekst , by sprawdzić sens zdań . Kiedy ostatnio przeliczałam minuty z trzech  dni. Przygotowywanie jednego posta zajmuję mi ok. 2 godziny .


Mam nadzieję , że bonusowy post Wam się podobał. Piszcie , czy wolicie krótkie , czy długie posty.
Mam w planie zrobić Q&A . Jeżeli macie jakieś pytania , zadawajcie w komentarzach .

Dziękuje Julaa Julka <3

 

91 komentarzy:

  1. Osobiście długość posta dla mnie jest bez znaczenia. Istotną rolę odgrywa ciekawość zapisania :D
    A u Ciebie to jest :)

    U mnie pisanie posta wygląda z goła inaczej :D Wpadnie pomysł od razu zapisuję, a potem poprawiam ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups... chyba nie powinna nazywać się blogerką, bo ja tylko posty dla DDOB piszę wcześniej, a tak to 'na spontanie'.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zapisuję notki na blogspocie jako wersje robocze zamiast wklejać do worda. z tej okazji zawsze mam je ''przy sobie'' ; )

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję postępów na blogu! No niestety na wszystko trzeba poświęcić trochę czasu, a jak wiadomo posty same się nie napiszą, ale za to po skończonej pracy zawsze jest uczucie satysfakcji :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Zgodzę się , zawsze po skończeniu posta jest satysfakcja :)

      Usuń
  5. Gratuluję tylu komentarzy pod ostatnim postem! Design bloga prezentuje się naprawdę świetnie, a długość posta moim zdaniem powinna zależeć od Ciebie :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie przygotowujesz się do publikowania postów :) Dla mnie długość posta nie ma znaczenia. Co do pytań to :
    1. Dlaczego zaczęłaś blogować?
    2. Co jest Twoją pasją?
    3. Kim chciałabyś byc w przyszłości?
    4. Jakie miejsca chciałabyś odwiedzić?
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przydatny post, ja tak samo najpierw zapisuje w notesie to co che napisać, a potem łącze w całość. A w jakim programie przerabiasz zdjęcia ?
    Pozdrawiam

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , że doceniasz post.
      Przerabiam zdjęcia w kilku edytorach: https://pixlr.com/express/
      https://www.befunky.com/create/
      Są godne polecenia

      Usuń
  8. Ja całkiem inaczej tworze :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wole długie posty :) i jeśli chodzi o tworzenie posta to też robię to całkiem inaczej :) każda z nas pewnie ma swoje własne sposoby :) ale u mmnie też trwa to kilka dni.
    pozdrawiam.!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według udogodnień , każdy ma jakieś sprawdzone sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląd bardzo ładny, uwielbiam minimalizm :)
    pisanie jest bardzo czasochłonne, ja piszę w tedy kiedy mam
    wenę i robię to bardzo spontanicznie ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny taki post, taki inny, mało takich na blogach :)
    Niestety nie wiem jaki wyglad byl wczesniej ale ten bardzo mi się podoba :*
    A tworzę inaczej, ale ta też ciekawa metoda :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje , że doceniasz moją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post, ja najbardziej lubię przerabiać zdjęcia :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chciałabyś bym odwiedziła bloga , wklej link do niego :)

      Usuń
  15. Robię podobnie, tylko ja od razu posta piszę na bloggerze zamiast w wordzie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety czasami zdjęcia robię dzień wcześniej, bo już nie wyrabiam, nie mniej jednak również wkładam dużo serca i pracy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wszyscy co wkładają w bloga serce . Blog jest wtedy inny :) jest pisany tak od serca .

      Usuń
  17. Ja najpierw szukam głównej myśli o czym chcę napisać.
    Post przed opublikowaniem zapisuję w notesie, ale zawsze piszę go gdy mam wenę i zdania same przewijają się w mojej głowie.
    Następnie przygotowuję zdjęcia, mojego wykonania lub takie, na których jestem.
    Lekko je rozjaśniam i gotowe! <3
    Ty tworzysz posty też w ciekawy sposób, widać, że w prowadzenie bloga wkładasz dużo serca i czasu!
    Tak trzymaj! :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , racja pisanie bloga to moja pasja :)

      Usuń
  18. Widać dużą organizację :D Ja zazwyczaj piszę od tak. Tylko do większych się przygotowuję. No i oczywiście zdjęcia.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. W moim przypadku cały 'proces' nie jest aż tak skomplikowany :D Ale fajnie, że działasz według pewnych ustalonych wcześniej kroków ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubie czytac dluzsze posty :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam notatnik w którym pierw wszytskie wpisy rozpisuje na brudno
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi mniej więcej pisanie postów zajmuje podobną ilość czasu czyli około 2h, jednak czasami nie mam pomysłu i jeden post potrafię męczyć i męczyć.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tak podobnie z postami haha :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na prawdędużo czasu zajmuje Ci opublikowanie posta. Mnie idzie to znacznie szybciej ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat mam inną "rutyne" pisania postów :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. widac ze bardzo zalezy Ci zeby post byly jak najlepsze bo długo sie przygotowujesz zanim je opublikujesz, no i przyznam ze Ci to wychodzi bo patrzac na inne Twoje posty to moge powiedziec ze wszytskie sa swietne :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zazwyczaj posty zapisuję w edytorze postów.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie posty są nadzwyczaj ciekawe ♥

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. dzięki temu posty są przemyślane a nie przypadkowe :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tworzenie moich postów wygląda inaczej :D
    Posty zawsze możesz pisać na bloggerze i tylko je zapisywać - myślę, że to Ci oszczędzi trochę czasu (przy okazji rozmiar i rodzaj czcionki można wybrać od razu) :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny masz sposób pisania postów ;). Dobre jest takie przygotowywanie wcześniej na brudno. Też tak robię i dzięki temu później można znaleźć błędy przed publikacją i poprawić :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny ten nowy wygląd i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie notatki są bardzo pomocne. *popraw nazwę programu na Word, a nie World :DD
    bgrenda.blogspot.com

    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje za uwagę nie zauważyłam :)

      Usuń
  34. Powodzenia w blogowaniu kochana :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ciekawy wpis :3
    moje tworzenie wpisu wygląda nawet podobnie z drobnymi szczegółami :)
    lepiej poświęcić na jeden wpis więcej czasu i nie mieć wyrzutów, że dodaje się coś bezsensownego niż dodawać coś codziennie, naskrobane w 5 minut :).
    Co do długości posta to nie ma dla mnie zbyt dużego znaczenia, ważne, żeby dobrze mi się coś czytało :)
    a co do q&a:
    1. Czy ktoś z twojego najbliższego otoczenia wie o Twojej pasji do blogowania?
    2. Skąd czerpiesz pomysły na nowe wpisy?
    3. Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
    + obserwuję, bo bardzo tu ciekawie :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Masz racje z tymi wpisami :)

      Usuń
  36. Przypadkowo się tu znalazłam i wcale nie żałuję, będę bywała częściej. Fajny blog. Zapraszam rownież do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że pełna profeska ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie również przygotowywanie nowego wpisu jest dosyć czasochłonne. Lubię dopracowywać detale :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog :) życzę powodzenia :)
    Obserwuje i zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zauwazylam, że w pełni jestes zorganizowana, ja tak nie potrafie :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , na początku byłam roztrzepana , ale z dnia na dzień było co raz lepiej :)

      Usuń
  41. U mnie tak wcale nie jest, w końcu blog to nie praca,ale rodzaj rozrywki.
    Ja piszę posty bardzo spontanicznie. Coś wpadnie do głowy, co chciałabym przekazać ludziom, napisać o pewnym zachowaniu, o emocjach bądź czymś bardzo radosnym i tak z mojej głowy przelewam szybko myśli na klawiaturę ;)

    odwdzięczam się za obserwacje ;) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje
      Każdy swoją pasję traktuje
      inaczej :)

      Usuń
  42. Ładny masz pismo :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , dużo osób też mi tak mówi :)

      Usuń
  43. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, but I do not just write about clothes and cosmetics

      Usuń
  44. wkładasz w to dużo serca :) mnie zajmuje to zdecydowanie mniej czasu :D
    obserwuję i pozdrawiam! :* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post. Również się przygotowuje do tworzenia postów i zajmuje mi to troooche czasu, ale bardzo to lubię :)
    Dziękuje za odwiedziny na blogi oraz klikanie :* Jeśli kiedyś trzeba będzie odwdzięcze sie, pisz śmiało :D
    pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie pisanie postów wygląda bardziej chaotycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy post więc zaobserwowałam :D Dobrze, że zrobiłaś taki post. Planuję niedługo coś podobnego:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Robię podobnie, i też obmyślam kilka dni wcześniej o czym i jak napisać ;)
    Fajny post! Gratuluję pierwszych obserwatorów :) Powodzenia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja piszę posty tylko wtedy gdy mam wenę ;D

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. O tak, bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga. :) Pisanie postów różnie mi zajmuje, ale ja raczej nie robię wcześniej notatek. Dobry post, trzymaj się ciepło!Arleta

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie zwykle dzieje się to dosyć spontanicznie, czasami zapisuję tylko pomysły i słowa klucze :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń
  52. Mega fajny pomysł na wpis, masz fajny wygląd bloga :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Pisanie postów, dobrych postów jest na prawdę czasochłonne! :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja gdy pisze posta to od razu przechodzę do rzeczy. Idę na zdjęcia. Gdy jestem w domu przerabiam je. Otwieram kartę blogera, piszę posta. Potem dodaję do niego zdjęcia i publikuję.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .