piątek, 17 czerwca 2016

Q&A - 10 pytań do mnie

Witajcie kochani 
Z całego serca dziękuje za wszystkie komentarze i za obserwatorów .
Jeszcze pamiętam jak na moim blogu nic się nie działo, nie było: żadnych komentarzy , żadnych obserwatorów. Wiedziałam od samego początku kiedy zakładałam bloga , że tak będzie. Lecz ..., nie spodziewałam się , aż takich dużych sukcesów . 
Kiedy codziennie odwiedzam blogger , zawsze czekają na mnie komentarze oczekujące na moderacje.
Bardzo dziękuje
Wszystkie komentarze wzbudzają we mnie kreatywność. 
Dzięki waszym miłym komentarzom , wiem , że moja robota jest doceniana . 
                             
                                                                         ♥♥♥
W ostatnim poście prosiłam Was o zadawanie mi pytań do przyszłego Q&A .
Dziękuje wszystkim którzy napisali mi kilka pytań . 
Dlatego , że miałam w planie zrobić ,,10 pytań do mnie''  na wszystkie siedem waszych pytań odpowiem i dodam jeszcze 3 swoje pytania.
Oto wasze Q&A:


Pytanie 1.
Dlaczego zaczęłaś blogować ?
Od dawna planowałam blogowanie , to nie było takie spontaniczne jak u niektórych osób .
Od kilku miesięcy uważnie czytałam inne blogi np.  ,,Z pasją do życia ''  bardzo mi się ten blog podoba.
 Na początku nie wiem czemu bałam się zakładać bloga . Wchodziłam na blogger , już się rejestrowałam , lecz..... po chwili naciskałam X i wychodziłam z bloggera . Kiedy zrozumiałam , że blogowanie to moja pasja i lubię to robić . Spróbowałam swoich sił i założyłam poważnego bloga.  (Miałam ich kiedyś z ok. 2/3 , ale po prostu nikt ich nie czytał i usuwałam je.)

Pytanie 2.
Skąd czerpiesz pomysły na nowe wpisy?
Pomysły mi tak same ,,wpadają'' do głowy . 
Czytam tu sobie książkę lub przeglądam internet i nagle przychodzi genialny pomysł na post. Czasami wymyśle coś np. nudnego lub nie ciekawego to staram się coś lepszego wymyślić.
Jak już mam takie dni , że choćbym co robiła,  nie potrawie nic wymyślić , to wtedy  przeglądam sobie inne blogi lub wchodzę na http://zszywka.pl/ i też oglądam różne zdjęcia lub inspiracje .

Pytanie 3.
Twoja ulubiona marka kosmetyczna.
Ja , tak osobiście nie mam za bardzo ulubionej marki kosmetycznej  . Używam kosmetyki z Dove , Oriflame , Nivea.

Pytanie 4.
Jakie miejsca chciałabyś odwiedzić?
 Bardzo chciałabym odwiedzić Paryż i Nowy York .
Uważam , że spełniają się tam marzenia .
Kiedyś nawet miałam okazje wygrać wycieczkę do Nowego Yorku , lecz niestety nie udało mi się wygrać. 

Pytanie 5.
Kim chciałabyś być w przyszłości? 
Choć pytanie jest proste , mam zakłopotanie.
Bardzo dużo razy myślałam kim chciałabym być w przyszłości .
Niestety , moja odpowiedź brzmi nie wiem  , mam jeszcze trochę czasu do wyboru zawodu :)
Pamiętam jak kiedyś chciałam być weterynarzem , potem zaś chciałam być grafikiem , myślałam jeszcze kiedyś o architekcie , potem znowu rozmyślałam nad weterynarzem . Niestety 
jeszcze nie jestem pewna kim chciałam bym  być .


Pytanie 6.
Co jest Twoją pasją?
Bardzo lubię rysować , nie rysuję najpiękniej na świecie , jestem raczej amatorką , ale uważam , że moje prace są i tak piękne. 
Przede wszystkim moją pasją jest też  Blogowanie , nie wiedziałam o tym , jest to moja nowa pasja . Kiedy założyłam bloga , lubię poświęcać czas blogowi , lubię poświęcać czas pisaniu postów. Muszę powiedzieć , że bardzo lubię poświęcać temu czasu . Gdyby blogowanie nie było moją pasją to na siłę bym go nie pisała.



Pytanie 7.
Czy ktoś z twojego najbliższego otoczenia wie o Twojej pasji do blogowania ?
Tak wiedzą , moi przyjaciele , rodzice .

Pytanie 8.
Co robisz w wolnym czasie , prócz blogowania ?
W wolnym czasie , lubię jeździć na rolkach , na rowerze . Spotykam się z przyjaciółką . Rysuję i koloruję, dość często zaczęłam się bawić z moją młodszą siostrą i z psem.

Pytanie 9.
Co byś zrobiła gdyby okazało się , że twojego bloga niestety zamknięto. 
Załamałabym się , bardzo dużo czasu poświęcam by było wszystko dopracowane.

Pytanie 10.
Dlaczego akurat wybrałaś nick Julaa Julka
Wybrałam ten nick , ponieważ są to dwa z moich zdrobnień . Wypisałam w notesie wszystkie zdrobnienia i próbowałam coś ze sobą połączyć i wyszedł nick Julaa Julka .

Dziękuje za uwagę , było mi miło odpowiadać na wasze pytania .
Życzę Wam miłego weekendu
 

Jeżeli chcesz , abym o czymś napisała w kolejnym poście ,
Napisz mi swoją propozycje w komentarzu lub wyślij ją na adres e-mail 

73 komentarze:

  1. Co do zawodu to mam troszkę więcej lat od Cb a sama nie jestem do końca pewna :)
    Raz wiem, że to na pewno to, raz zupełnie na odwrót.
    Pytałaś o wspólne obserwowanie, zaczynam i czekam na Ciebie :*
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 5 tak samo - nie wiem ;) obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi ;)
    Ciężko jest stwierdzić kim chce się być w przyszłości. Ja dopiero na studiach to odkryłam ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilalawcewicz.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę lecieć do NY! LEcimy razem :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    Obserwuje :* Świetny blog, zapraszam do mnie w wolnej chwili :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duzo osob nie jest pewnych co chca robic, rzadko kiedy sie zdarza ze w wieku np. gimnazjalnym ktos zadecyduje co chce robic i sie tego trzyma. Niektorym udaje sie na studiach a innym w wieku 30/40 lat. Niestety tak jest. Niektorzy w ogole calkiem co innego- robia to czego robic nie lubia i sie tylko mecza a z powodu przyzwyczajenia wcale z tego nie rezygnuja. Niestety tak jest :( powinnismy robic to co kochamy, tak wiec nie martw sie z czasem znajdziesz cos odpowiedniego dla siebie! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam rysować :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi ^^ Również chciałabym odwiedzić Paryż :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post !!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię jeździć na rolkach, ciekawe odpowiedzi. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się odpowiedzi, bo możemy się dzięki nim dowiedzieć o tobie ciekawych rzeczy :)
    obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię rysować mimo, że nie zawsze mi wychodzi tak jakbym chciała :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne odpowiedzi rowniez lubie rysowac a wrecz kocham bo sprawia mi to wielka przyjemnosc ! :)
    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo chciałabym lecieć do Nowego Jorku, w Paryżu już byłam, więc teraz NY to mój największy must have!:)

    Mogłabyś kliknąć w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Możemy razem lecieć do NY! :D :* Super post! :D
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post, ja inspiracje czerpie skąd tylko sie da :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi! jesteś świetną, ambitną i kreatywną osobą, widać że twój blog to twoja pasja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Paryż, moje ulubione miasto ^^


    Zapraszam do siebie! ^^ bleedingoutforyou.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego wieczoru :)


    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też kiedyś chciałam być weterynarzem, ale podobnie jak Tobie - już mi się to odwidziało... Teraz mam w głowie pustkę... ;( Ale, głowa do góry, mamy jeszcze czas, prawda? :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobnie jak tobie, ciężko mi wybrać zawód do wykonywania w przyszłości.
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także zawsze chciałam zobaczyć Nowy Jork, ogólnie Stany Zjednoczone :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Paryż. Ja chcę wyjechać za granicę na stałe.
    Na szczęście ja już wiem kim chcę zostać. Będę trenerką xD
    Pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zawód . Choć nie dla mnie.
      Kiedyś też chciałam zamieszkać za granica , a teraz to nwm.

      Usuń
  25. Gratuluję obserwatorów i komentarzy, zobaczysz że z czasem będzie jeszcze więcej ;)
    Ja również chciałabym zwiedzić Paryż :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com :*
    Moglabym Cie prosic o klik w link do koszuli w najnowszym poscie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paryż - piękne miasto i moje wielkie marzenie! ♥

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, podoba mi się twój blog, obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Również uwielbiam Oriflame i Nivea ;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nowy Jork też bym chętnie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedyś sama z chęcią robiłam takie wpisy :D
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie założenie bloga to totalny spontan.
    Szkoda że nie udało się wygrać tego wyjazdu ale wierzę, że na pewno uda Ci się tam kiedyś być :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak, nivea i oriflame to dwie najlepsze marki jakie mogą być! :D


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje początki wyglądały podobnie :)
    Super post!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Julka, marzenia spełniają się wszędzie, nie tylko w Nowym Jorku i Paryżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) :)
      Mam nadzieję , że kiedyś się spełnią.

      Usuń
  36. Kiedyś rysowałem, ale teraz przestawilem sie na fotografię, fajny post
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Hahah, świetny design bloga! Mam prawie identyczny, już mi się tu podoba! Post mnie zaciekawił, będę wpadać tutaj częściej. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też nie wiek kim do końca chce zostać w przyszłości :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Również chciałbym pojechać do Paryża i Nowego Yorku :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe pytania i odpowiedzi ;) Ja też niestety jeszcze nie wiem kim chciałabym być w przyszłości :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też bym się załamała, gdyby mój blog nagle wygasł...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  42. Oriflame <33
    Masz wspaniałego bloga, nwm czemu jeszcze go nie obserwowałam, już naprawiłam ten błąd i obserwuję :D
    Licze na więcej postów <33
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc ;)
      To miłe z twojej strony że poświęcasz czas by odpowiedzieć na kom. ;)

      Usuń
  43. Udzieliłaś bardzo ciekawych odpowiedzi.
    Ja także bardzo lubię rysować, jednak nie nazwę siebie jakimś mega artystą.
    Też chciałabym pojechać do Nowego Yorku.
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  44. suuper q&a! uwielbiam takie wpisy ♥
    inspiracje na wpisy szukam w podobny sposób, ale czasem pomysły "same" przychodzą podczas wykonywania innych czynności :)
    też chciałabym odwiedzić NY :D *.*
    a na pytanie, kim chciałbyś być w przyszłości, sama nie wiedziałabym jak odpowiedzieć. Niby od kilku lat myślę o jednym zawodzie, ale z biegiem czasu zmieniają się moje zainteresowania i choć wciąż lubie robić to co lubiłam, to nwm czy do takiego stopnia, by wiązać z tym całe moje życie...
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Widać , że nie tylko ja mam taki problem z zawodem :)

      Usuń
  45. chciałabym nauczyć się ładnie rysować ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać haha, fotografia to moja mocniejsza strona i idę w fotografię :)
    zapraszam <3 http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .