poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wakacyjne inspiracje na lato 2016

♥ Witajcie kochani

Nie wiem  , jak Wy , ale ja właśnie dzisiaj miałam koniec roku szkolnego .
Wreszcie po ciężkich miesiącach nauki mogę odpocząć i poczuć ulgę.
Nie będę musiała odrabiać trudnych zadań , pisać po 2 strony i uważać na lekcjach .
Będzie tak zwany ,,luz blues '' wylegiwanie się na słońcu , kąpiele w basenie.
Mam nadzieję , że te Wakacje będą tak samo udane jak w 2015 r. 

                                                       ♥♥♥
Dlatego przychodzę do Was z wakacyjnymi inspiracjami i pomysłami na lato 2016.
Żebyście się nie nudzili w tych w cudownych miesiącach odpoczynku . 
 Specjalnie dla Was 10 inspiracji i pomysłów na cudowne wakacje:

 Pomysł 1
Malowanie Paznokci 
Jaka dziewczyna nie chce mieć pięknych kolorowych paznokci na wakacjach.
Zwykły lakier ,paznokcie żelowe , może hybrydy....? 

Pomysł 2
 Błyszczące tatuaże 
Osobiście polecam te błyszczące tatuaże zamiast np. bransoletki.
Te tatuaże ślicznie wyglądają na opalonej skórze .
Zmywają się po umyciu wodą z mydłem lub oliwki.

Pomysł 3
Plażowanie
Wyjechać gdzieś nad wodę . Chodzić po ciepłym piasku , opalać się ,  kąpać w jeziorze ,czy to nie jest cudowne.  Pamiętajcie tylko o nawadnianiu organizmu.

Pomysł 4
Obóz
Po co siedzieć w domu , jak można wyjechać na kolonie , bądź obóz.




 Pomysł 5
Owocowe koktajle
Ostatnio dużo osób je robi , bo poco kupować w sklepie z jakimiś sztucznymi aromatami , bądź barwnikami . Lepiej po eksperymentować w domu z własnymi owocami.

Pomysł 6
Pidżama Party
Zaproś koleżankę lub kilka do siebie na noc , kupcie popcorn jakieś chipsy . Poszukajcie jakiegoś fajnego filmu , pomalujcie paznokcie . Będzie zabawa :)

Pomysł 7
Owocowe lody
Podobnie jak z koktajlami , Wystarczy kupić sobie owoce , zblendować i zamrozić.
Warto trochę po eksperymentować w walorami smakowymi 


To zdjęcie nie jest moją własnością , oto link gdzie je znalazłam Link do zdjęcia

 Pomysł 8
Wspólny wypad do kina
Po co siedzieć i nudzić się w domu jak można razem z przyjaciółmi wyjść do kina , a potem na zakupy .

Pomysł 9
Namiot
 Jak nie chce nam się nigdzie  jeździć lub iść , wystarczy rozłożyć namiot na własnym ogródku lub działce i umówić się z koleżankami na nocowanie.

Pomysł 10
Wolontariat
Jeżeli lubicie pomagać , to wystarczy rozejrzeć się po okolicy i popytać się . Może akurat ktoś poszukuje wolontariuszy .  



To już na wszystko ,  mam nadzieję , że zainspirowały Was moje propozycje .
Życzę Wam pięknych i słonecznych wakacji 2016 .
Zapraszam Was też na mojego instagrama , co dopiero go założyłam.
Dziękuje <3 

67 komentarzy:

  1. O tak, ja również czuję ulgę ze względu na rozpoczynające się wakacje. :) Jestem jak najbardziej za, jeśli chodzi o koktajle, ostatnio cięgle je sobie robię, uwielbiam! Dokładnie, lepiej poeksperymentować samemu niż kupować w sklepach. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Ja zastanawiam się nad wolontariatem :D
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne pomysły! Siódmy i dziewiąty spodobał mi się najbardziej i chyba w te wakacje je wykorzystam :) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nocowanie w namiocie jest szczere polecenia chyba , że w nocy będzie padać zimny deszcz :)

      Usuń
  4. Ooo ten pomysł z lodami owocowymi jest naprawdę świetny! Jak tylko dojrzeją u mnie maliny to muszę go wypróbowac :* , udanych wakacji!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 miesiące laby :D W końcu :D
    Koktajle ? 3 razy tak ^^ Owoce w ogródku dojrzewają, więc nie mogą się zmarnować ! :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Ja osobiście w wakacje najczęściej wypoczywam, chodzę do kina i robię koktajle, które uwielbiam! Paznokcie oczywiście cały czas mam pomalowane, zmieniam jedynie kolory ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm owocowe lody to musi być dobre ;3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ja jade w te wakacje na oboz hah mam nadzieje ze poznam jakis nowych, fajnych ludzi :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochana byłam już 3, razy ma obozie i w lipcu znowu jadę.
      I uwierz mi jak w autobusie nikogo nie poznasz to jak będą przydzielać do pokoi to na milion procent kogoś poznasz

      Usuń
  9. Jutro muszę paznokcie pomalować ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Chyba zaraz złapię za jakiś odlotowy lakier do paznokci :D
    Pozdrawiam
    KAKTUSOWY SAD klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no pomysły świetne i przemyślane:) dzisiaj zrobiłam sobie pyszny truskawkowy koktajl i zrobiłam na paznokciach ombre. Pozdrawiam cieplutko! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pomysły :)

    Ja ostatnio bardzo polubiłam koktajle i z chęcią pije je.

    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tatuaży bym sobie nie nakleiła :D ale lody z zmiksowanych owoców bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Obozy, wyjazdy, festiwale... cudna sprawa, szkoda że ja muszę w te wakacje pracować ;/
    Te lody owocowe, wczoraj robiliśmy z arbuza, fajna sprawa :)

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  16. Supi pomysły!
    http://myprivateouterspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Plażowanie i owocowe koktajle to jest zdecydowanie to. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam swoje wakacje zacząłem z początkiem maja, ale i tobie życzę by były udane! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacje zaczęłam od wspólnego wypadu do kina z przyjaciółmi na noc grozy, najlepszy pomysł :D


    Zapraszam do siebie! Może wspólna obs? http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Great! Lovely photos!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inspiracje! Owocowe lody, namiot, kolorowe paznokcie to jest to, co kocham :)
    Super post
    Zapraszam do obserwacji, jeśli blog się spodoba ;)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Koktajle owocowe trzeba robić cały rok bo są pyszne :)
    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, aby w wakacje się nie nudzić :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. -Co mam zrobić z tymi tatuażami jak jestem blada jak ściana? :<
    -Mimo tego, że jest ciepło wolę jednak jechać na basen. Mniej ludzi, 0 piasku - idealnie kiedy moim głównym celem jest pływanie a nie piaskownica w majtkach XDD
    -Jestem za leniwa na koktajle... ale jak ktoś zrobi i będzie zimny to chętnie wypiję!

    Udanych wakacji!
    Pozdrawiam! Obserwuję i zapraszam do mnie!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#25, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysły ! Bardzo podoba nam się twój blog i post, pozdrawiamy! <3 <3
    Przy okazji może zajrzysz? :)
    https://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe pomysły na spędzenie wakacji.
    Ja uwielbiam w wakacje wyjeżdżać nad wodę.
    Udanych wakacji Ci życzę! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post. Postaram się wpadać tu częściej, pozdrawiam
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam ochotę dołączyć do wolontariatu <3
    zrobiłabym też te super lody owocowe <3

    prawdziwablondynka.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Same świetne pomysły, a wypady do kina uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na wakacje wybieram zdecydowanie paznokcie żelowe ze względu na to, że swoje w ostatnim czasie połamałam a nie mam siły malować ich co drugi dzień. Na obóz także się wybieram, to super sprawa!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Amazing inspirations

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/sadi-jewelry.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się, że twoje inspiracje nie są jedynie przyklejonymi obrazkami z tumblr.
    W te wakacje postawiłam na hybrydy i zamówiłam własny zestaw, jak na razie idzie mi świetnie, no i nie odpryskują po dwóch dniach ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      a co do hybryd , też nosiłam hybrydy i muszę ci napisać , że przez całe wakacje były świetne i ładne .

      Usuń
  35. Great post!

    follow for follow?:)

    xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiiii! Wakacje! Nie mogłam się ich doczekać, chociaż ostatni miesiąc w szkole minął mi niesłychanie szybko :O
    Bardzo ciekawe pomysły, dodałabym do tego też czytanie książek - mi np. w ciągu roku szkolnego brakowało czasu na dodatkowe lektury, a teraz mam go na to pod dostatkiem :). Dodatkowo można zacząć ćwiczyć, by po wakacjach, w szkole pochwalić się zupełnie nowym wyglądem :)
    cudowna obudowa do telefonu *.* też świetne okularki :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne pomysły ;) W trakcie wakacji mam zamiar w końcu odpocząć, ale również popracować nad systematycznością i rozwijaniem swoich pasji.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajne pomysly, najbardziej podoba mi sie ten aby robic samemu lody i koktajle ;) mam nadzieje, ze nie bede sie nudzila w te wakacje ;)
    obserwuje i licze na rewanz :)

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz naprawdę interesującego bloga ! :)
    Ja dopiero zaczynam, więc może wpadniesz? :)
    http://cleomeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .