piątek, 1 lipca 2016

Mój wakacyjny niezbędnik

♥ Witajcie kochani

Przychodzę  do Was z moim wakacyjnym niezbędnikiem .
To znaczy wszystkie rzeczy i akcesoria , bez których nie potrafię żyć na wakacjach.
Wiem , że na blogach jest tego dużo , ale ja właśnie też postanowiłam , przygotować taki post.

Zanim przejdę do pisania posta , chciałabym podziękować za 282 komentarzy i 2130 wyświetleń . Jesteście kochani.
                                                                             ♥♥♥
                                   ♥♥♥

 Okulary przeciwsłoneczne 

Nie wyobrażam sobie dnia bez moich ulubionych białych okularów przeciwsłonecznych.
Przecież słońce nie może nam świecić w oczy . 
Są lekkie , śliczne i chronią moje oczy .
                                                                          ♥♥♥
Ochronny balsam do ust
 Ja mam akurat EOS. Posiada ochronne masełko Shea które chroni i nawilża moje usta.
Słońce może nam je wysuszyć
                                                                            ♥♥♥
Anty-Perspirant
Każdy potrzebuję anty-perspirantu , nie możemy przecież brzydko pachnieć od potu.
                                                                             ♥♥♥
Krem z filtrem
 Krem z filtrem jest każdemu potrzebny , ja akurat już spaliłam sobie ramiona na basenie.
                                                                 ♥♥♥
Japonki 
 W japonkach trzeba lubić chodzić , ja akurat lubię . 40 stopni na dworze i akurat nie muszę ubierać skarpet .
                                                              ♥♥♥
Sandały


 Na upalne dni , moje stopy mogą odetchnąć , moje sandały są wygodne i lekkie w chodzeniu .
                                                                             ♥♥♥
Kubek słonik z wodą 
Trzeba pić dużo wody , minimum 2.5/3 litry dziennie. Taki słodki kubeczek z pewnością zachęci Was jak i mnie do picia więcej wody .
                                                                               ♥♥♥
Zimny kompres 
 Wielkie upały , zamiast mieć cały czas wiatrak i płacić za prąd.
Wystarczy kupić kompres , nalać wody i zamrozić go . Będzie zimny i poczujemy wspaniałą , zimną ulgę .
                                                             ♥♥♥
Mam nadzieję , że post Wam się podobał , jeżeli macie jakieś pomysły na post . Możecie wysyłać mi je na e-mail a ja na pewno je przeczytam .
Zapraszam Was na mojego aska , gdzie możecie zadawać mi pytania
Klik do Ask 


Słonecznych Wakacji 
Julaa Julka

19 komentarzy:

  1. świetni ulubieńcy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim niezbędnikiem są sandały rzymianki :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary przeciwsłoneczne to prawdziwy must have na lato!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kubeczek uroczy :D
    ja niestety nie za bardzo mogę na dłuższą metę nosić okulary przeciwsłoneczne, bo mam dość paskudną wadę wzorku :D... bycie w miejscu w okularach jest okej, jednak proba poruszana się w nich, mogłaby skończyć się przywaleniem w coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też sobie nie wyobrażam dnia bez okularów przeciwsłonecznych! :D
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary przeciwsłoneczne to podstawa latem! Mam ich chyba ze 100 par ;D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary-rzecz niezbędna na te słoneczko!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oklary na prawdę świetne, ważne żeby miały filtry ! :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wakacyjnym niezbędnikiem są okulary, butelka zimnej wody i aparat ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. okulary - podstawa
    super wpis
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny niezbędnik. Ja dodałabym jeszcze książkę :D
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak. Te rzeczy jaknajbardziej przydadzą się w lato. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja również nie wyobrażam sobie lata bez rzeczy które wymieniłaś szczególnie jeśli chodzi o okulary .Ja do tego dodałabym jeszcze jakieś nakrycie głowy .

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję się bez bicia... jestem uzależniona od EOSów! :D Mój MUST HAVE na każdą porę roku :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .