sobota, 30 lipca 2016

Powrót

♥ Witajcie kochani

Ostatnio pisałam do Was z informacją , że nie będzie mnie w domu i postów nie będzie .
Już od 4 dni jestem w domu , chciałam od razu po przyjeździe napisać do Was i opowiedzieć ,, Gdzie byłam , jak było ? '' Kiedy wczoraj weszłam na bloggera , straciłam wątek posta , chęci do pisania. Zadawałam sobie takie pytania :
-Czyżby blogowanie mi się znudziło ?, czy warto robić , to co robię ?
 Zwątpiłam w to.. Co uważałam za swoją wielką pasję .
Kiedy weszłam dzisiaj na bloga i przeczytałam wszystkie , dokładnie wszystkie miłe i kochane komentarze od samego początku blogowania do teraz. Zrozumiałam , że nie mogę zamknąć bloga , kocham to co robię i nie wstydzę się tego. 
Kiedy przeglądałam te wszystkie komentarze ,  dostałam wielką dawkę inspiracji , mam jeszcze w głowie wiele ciekawym i interesujących pomysłów na posty.
Chciałabym podziękować naprawdę wielu osobą któr
odwiedzają mnie , linkują ,obserwują , piszą naprawdę kochane komentarze które motywują mnie do dalszej pracy , gdyby nie Wy to mojego bloga by tu nie było i nie miał by tyle odsłon .
Przez mój wyjazd statystyki znacznie poleciały w dół , dlatego chciałabym to wszystko nadrobić i pisać częściej ( może mi się uda :)
Postaram się napisać o moim wyjeździe :)
Zanim jeszcze zapomnę , jak Wam się podoba nowy desing bloga ?, czy tamten czarno-biały był lepszy ..?
A może Wy macie jakieś propozycje ..?
Czekam na  wasze odpowiedzi w komentarzach.  :) 

 Pozdrowienia Julaa Julka
 



 

65 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie odchodzisz! Wierzę, że dasz radę :)
    Trzymam kciuki z całych sił! :*
    I z niecierpliwością czekam na posta z wyjazdu ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , post powinien być w poniedziałek lub wtorek

      Usuń
  2. Sama dobrze wiem, jak bardzo te komentarze potrafią zmotywować do pisania. Mam nadzieję, że złapiesz trochę weny i nie będzie aż tak ciężko. Trzymam za Ciebie bardzo mocno kciuki! Oby blogowanie sprawiało Ci samą przyjemność. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Statystyki nie są najważniejsze...
    Powodzenia i wytrwałości w pisaniu... przede wszystkim weny

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze wracasz, warto robic to co się lubi;) i zgadzam sie całkwoicie, że mega motywacjąjest to gdy ktos docenia to co robisz;) pozdrawiam i powodzenia;**

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami taka przerwa od blogowania jest potrzebna, żeby wrócić ze zdwojoną siłą. Powodzenia! :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post!!
    Have a nice day!
    *Carol* and xx Vero

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam. Na więcej. Proszę :)

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoloąg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam wiele razy przerwę od blogowania, teraz jednak wróciłam na dobre :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog wygląda ślicznie, nie musisz nic zmieniać! ;D Czekam na relację z wyjazdu! :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że już jesteś z nową dawką energii i motywacji :) I czekam na post o Twoim wyjeździe. Co do designu, to jestem tu pierwszy raz, więc nie wiem, jak wyglądał poprzedni, ale ten mi się podoba :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w powrocie do blogowania! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy blogger przechodzi taki ciężki moment ze swoim miejscem w sieci. Gratuluję podjętej decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ze nie odchodzisz. Bardzo podoba mi się Twój nowy design bloga. Już się nie mogę doczekać nowego posta.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com
    Miło będzie jeżeli zaobserwujesz i na pewno się odwdziecze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy post z relacji wyjazdu , powinien pojawić się jutro

      Usuń
    2. Obserwuję już twojego bloga ;)

      Usuń
  14. ten mi się bardziej podoba :) jest o wiele ladniejszy ;3
    dobrze ze wrocilas, pamietaj ze nigdy nie dawrto sie poddawac kochana :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu, na 100% się odwdzięczam
    xoxox

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestetuy nie widziałam poprzedniego, ale ten jest naprawdę cudny!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że nie odchodzisz:) w wolnej chwili zapraszam http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem to pierwszy raz, ale fajnie że wracasz do pisania:) idę zaobserwować!

    Pozdrawiam serdecznie, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,
    bardzo spodobał mi się twój blog, jak było na wakacjach? Mam nadzieję, że niedługo o nich napiszesz. Cieszę się, że nie zrezygnujesz z blogowania, ponieważ ja jestem u ciebie pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Nie wiem jak wyglądał twój blog wcześniej, ale teraz wygląda prześlicznie.
    Pozdrawiam cię cieplutko i życzę miłego dnia!

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam♥)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za bardzo miłe słowa , post o wakacjach powinien pojawić się jutro

      Usuń
  19. Fajnie, że nie odchodzisz. Jak spędzasz wakacje? Chętnie o tym poczytam. Masz świetnego bloga i nie powinnaś rezygnowac, bo możesz wiele osiągnąc :D
    Podoba mi się tu. Takie fajne wpisy. ♥
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ostatnio miałam reseta od bloga, czasami potrzebne takie coś jest.
    Ale fajnie, że już wróciłaś. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że nie odchodzisz :). A co do designu, to nie mogę powiedzieć który jest lepszy, bo nie widziałam poprzedniego, ale ten jest bardzo ładny :)
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog👌
    Zapraszam do mnie http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. design jest super ja obserwuję i zapraszam tez do mnie aby zostac na dłużej
    GIVEAWAY / CANDY na blogu - serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba każdy bloger ma takie chwile zwątpienia! Ale ważne, że się nie poddałaś i dalej piszesz!
    Desing bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie ze nie kończysz z blogowaniem, design świetny, bardzo dziewczęcy i miły dla oka :)
    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze trudno jest napisać post po długiej przerwie. Trzeba się po prostu przełamać i napisać chociażby post informacyjny o powrocie do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się taki design bloga nie zmieniaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten design jest uroczy! Uwielbiam gdy wchodzę na jakiego bloga i nie jest nudno. Wystarczy jeden mały akcent, by odrazu blog nabrał barw :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. Desing strasznie mi sie podoba uwielbiam takie dziewczece szablony dlatego dla mnie jak najbardziej na plus! Uroczy i przejrzysty! <3
    Tez czasami mam takie chwile gdzie musze przemyslec czy na pewno warto abym dodala post! Nie moge sie doczekac twoich pomyslow jak i rowniez notki o wyjezdzie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie raz zadawałam sobie pytania po co mi blog czy coś w tym stylu. Nie raz zastanawiałam się nad usunięciem bloga, ale tego nie zrobiłam. Statystyki na pewno powrócą!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  33. Powroty są trudne ;)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w tym poście (Dresslink)? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy ma chyba takie "gorsze" chwilę, kiedy po prostu musimy usiąść i pomyśleć czy to co robimy ma sens/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .