piątek, 8 lipca 2016

Sukienki ślubne-www.27dress.com‎

♥ Witajcie kochani

 Ostatnio dostałam e-mail od firmy www.27dress.com z prośbą o napisaniu posta o ich sukienkach . Nie dostałam jeszcze żadnego e-maila z prośbą o poleceniu sukienek.
Dlatego zgodziłam się i oto ten post...
                                                                ♥♥♥
Kiedy przeglądałam  tak ich stronę. Mają na prawdę piękne sukienki.
Oglądałam tak , ich sukienki i oglądałam , aż straciłam pół godziny.
Oto ich stronka --> www.27dress.com
LINK
LINK 

                         

                                                        LINK


                                                                LINK

  To niektóre z ich sukienek , więcej znajdziecie na ich stronie www.27dress.com
Prosiłabym Was o poklikanie w linki , odwdzięczam się , też klikając.

Zachęcam Was , też o braniu udziału w konkursie do wygrania wspaniałe nagrody i niespodzianka .
Wystarczy kliknąć tu --> Konkurs z nagrodami 
i jesteście w poście o konkursie.
Naprawdę zachęcam Was do wzięcia udziału.
Jak i odwiedzania ich wspaniałej strony 


Słonecznych Wakacji
 Julaa Julka
 



111 komentarzy:

  1. Suknie są piękne!! Wow <3
    poklikałam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza suknia bardzo mi się spodobała ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknięte, bo aż sama chciałam pooglądać <3 mam ślub za rok i 3 miesiące, więc uwielbiam oglądać sukienki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sukienki, aczkolwiek ja bałabym się takie zamawiać przez internet.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i druga sukienka jest przepiękna, ale niestety zważając na moją budowę muszę mieć wszystko z rękawkiem ;-; Och, och ;-;

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow naprawdę pięknę ;D
    klikam :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem za młoda na suknie slubne jednak uwielbiam je oglądac

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji, blog dopiero powstaje, czekam na propozycje od Was na nowe posty! zachęcam do obserwowania bloga :> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing! Lovely all

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki, oczywiście poklikałam,
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , tak oczywiście zaraz poklikam

      Usuń
  10. Pierwsza i druga - wow. Ostatnio często kiedy przechodzę koło wystaw sklepów z sukniami ślubnymi, trudno zawiesić na czymś oko. Ale te sukienki które pokazałaś są śliczne ;)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Suknie są przecudowne, no ale jeszcze nie dla mnie haha :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Uwielbiam oglądać suknie ślubne, są przepiękne! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienki. :) Poklilam w linki, uważam, że blogerki poeinny sobie pomagać. :) Jeśli spodoba Ci się mój blog zapraszam na jego profil na fb i intagramie- linki do profili na dole bloga.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem, sukienki są piękne, ale nie rozumiem, po co ta firma angażuje blogerki do promowania, skoro większość z nich tak naprawdę w najbliższym czasie nie bierze ślubu...
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne, uwielbiam takie przeglądać i marzyć o własnym weselu ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzyłam o tej 3 <3 Jednak chyba kiedyś gdy bd kupować suknię to nie zamówię jej w internecie;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham oglądać suknie ślubne, już się nie mogę doczekać mojego ślubu, abym mogła wreszcie założyć takie cuda, hahah ;D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. wybrałaś wspaniałe kreacje *.* w szczególności 1. i 2. bardzo mi się podobają :3
    poklikane :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Suknie są piękne, do mnie również napisała ta firma :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ogladac ich asortyment <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim faworytem została przedostatnia, chyba ze względu na te wyhaftowane wzory, aż z przyjemnością weszłam na stronę, aby zobaczyć więcej :D

    http://wyzszaszkolamarudzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne suknie, ja miałam całą koronkową, tak sobie wymyśliłam :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne suknie :) Oczywiście poklikałam, proszę o to samo u mnie na blogu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne! Chciałabym pójść do ołtarza w tej pierwszej <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzecia zdecydowanie trzecia jejku! Przede mna jeszcze baaaardzo dluga droga ale w glowie mam juz zarys mojej idealnej sukienki slubnej i mam nadzieje ze kiedys uda mi sie spelnic to marzenie <3
    W sumie kazda sukienka jest piekna <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda z sukń jest piękna. Mnie najbardziej podobają się pierwsza i druga od dołu :)

    Zapraszam do mnie
    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie suknie ślubne w typie księżniczek, czyli obcisły gorsecik i pięknie rozkloszowany dół. To wygląda nieziemsko. Wszystkie tu sukienki (no może oprócz ostatniej) bardzo mi się podobają.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie, śliczne sukienki. :) Poklikałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam jeszcze raz jak prosiłaś :D
    http://grlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienki prosto jak z bajki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że do Ciebie napisali! Słyszałam już o tym sklepie. Cudne mają tam rzeczy! Chciałoby się mieć chociaż jedną taką sukienkę. Poklikałam. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne, ale ja chyba chińskiej sukienki na ślub bym nie wybrała :P

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam daleko i to bardzo daleko jeszcze do ślubu , a mam takie samo zdanie.

      Usuń
  33. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Consent I was watching you on the blog and Instagram

      Usuń
  34. śliczne sukienki, Fajnie że napisali
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne sukienki :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie śliczne sukienki *.* Gratuluję współpracy :) Oczywiście poklikane :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne sukienki :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta druga suknia najlepsza :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne sukienki. Mnie zawsze najbardziej podobały się takie w stylu księżniczki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale one są cudowne! Jak z bajki :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne sukienki jednak takie preferuję kupić w sklepie:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Naprawdę piękne suknie, idealne na wymarzony ślub :) Przez Ciebie też straciłam gdzieś z pół godziny. Czuj się winna :p !

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne :) Aż szkoda, że ślub mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  44. znakomite te suknie ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne sukienki :) Skorzystam przy poszukiwaniu mojej wymarzonej :) :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne suknie, szczerze to chyba każda suknia ślubna ma coś w sobie i jest piękna :) I te skromne i te ekskluzywne :) Całusy

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne sukienki!♥

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Linki poklikane, pomożesz i mnie ?
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Oczywiście , że poklikam Ci w linki.

      Usuń
  49. Śliczne sukienki! :) W linki poklikałam :)
    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne suknie mają. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne suknie :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. sukienki są bardzo ładne i widzę tam kilka real photo, dlatego ogormne propsiki dla tej stronki :)

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne są, poklikałam i byłabym mega wdzięczna jakbyś poklikała też u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , Zarz tobie też poklikam :)

      Usuń
  54. Piękne są te sukienki!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne ♥ Aż jest na czym oko zawiesić na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienki są piękne ! :*.


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Sukienki są przepiękne, ogónie ciekawa strona. Mają duży wybór.

    Pozdrowionka!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Niektóre na prawdę mogłabym założyć na ślub :> Poklikane!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  59. Oby to tak pięknie wyglądało w rzeczywistości :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie jedna skradła moje serce.. :)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Przecudne! *-*

    kinxga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .