piątek, 26 sierpnia 2016

Back to School

♥ Witajcie kochani

Szkoła rozpocznie się już niebawem , a ja przeszukując 4 różne sklepy,  szukałam idealnych przyborów szkolnych . Większość rzeczy np. Kredki , pisaki będę mieć z tamtego roku , ponieważ są dobre i nadają się do użytkowania .
W tym poście pokaże wam moje zeszyty , kilka przyborów i 5 porad dla każdego ucznia.
                                                               ~~Zapraszam ~~
Zacznijmy od zeszytów , ja akurat zeszytów mam dość sporo , dlatego nie obejdzie się bez ich podpisywania. W tamtym roku miałam wszystkie zeszyty z tej samej marki już podpisane , dlatego  teraz postanowiłam na zmianę .
Kilka zeszytów jest z Biedronki , a reszta z Tesco i Netto.
 Każdy uczeń musi czymś w szkole pisać obojętnie ,czy ołówkiem , pisakiem , czy kredką. Notatki muszą być.  :)
Ja postawiłam w tym roku na długopisy .
 Piękne długopisy z minkami Emoji , kupiłam je w Netto , kosztowały ok. 6 zł , czyli jakby 2 zł za sztukę. 
Długopisy są śliczne , szkoda tylko , że wszystkie sztuki są takie same .

 Typowych bloków kolorowych , technicznych itp. nie potrzebuję , ponieważ w tym roku nie mam plastyki , a do techniki używamy kartek klasowych . 
Jak każdy uczeń , zakupiłam 2 gumki do gumowania i samoprzylepne karteczki .
Do zaznaczania kartek w lekturach mam drewnianą zakładkę .
Z tamtego roku zostały mi jeszcze różne linijki , więc nie muszę kupować.
                                                                                  ♥♥♥
Kiedy mamy już wszystkie przybory , zeszyty i wszystkie potrzebne szkolne artykuły, potrzebne nam są jeszcze dobre chęci i dobry humorek :)
Żeby ten rok był jeszcze lepszy niż tamten , przygotowałam dla Was jeszcze 5 krótkich porad dotyczących nauki i szkoły.

 Porada 1
- Nie rób wszystkiego na ostatnią chwilę , najlepiej zapisywać  wszystkie kartkówki , sprawdziany i duże prace domowe w jakimś kalendarzu i uczyć się kilka dni przed sprawdzianem. Duże prace domowe , np. jakaś makieta lub wypracowanie najlepiej też zrobić kilka dni przed terminem i potem nie martwić się  brakiem czasu.

Porada 2 
- Nie idź za przyjaciółmi , jeżeli uważasz , że nie powinnaś np. uciekać z lekcji , to nie rób tego. Im się dostanie od nauczycieli a tobie nie . :) 

Porada 3
- Rób kolorowe notatki , najlepiej  będzie Ci się uczyć kiedy będziesz pisać ważne zdania i wyrazy kolorowym pisakiem , w ten sposób kiedy będziesz się uczyć z zeszytu , twój wzrok zwróci uwagę na kolorowy tekst i jest małe prawdopodobieństwo , że o czymś ważnym zapomniałaś.

Porada 4 
 Nie choć późno spać , wtedy z samego rana jesteśmy zmęczeni i nic nam się nie chce.
Najlepsza pora do pójścia spać to od 21:00 - 22:30

Porada 5
Nie smuć się złymi ocenami z sprawdzianu, każdą ocenę można przecież  poprawić , a zaprzątanie sobie głowy , jest niepotrzebne .




Mam nadzieję , że post Wam się podobał.
Możecie pisać w komentarzach jakie Wy porady , polecacie , lub stosujecie.
Życzę Wam wspaniałych ostatnich dni wakacji .
Pozdrawiam
Julaa Julka
 

116 komentarzy:

  1. Śliczne kupiłaś zeszyty, mam identyczny z tą zebrą :)
    Co do porad, bardzo przydatne :)
    Ja niestety uciekałam lekcji razem z moją przyjaciółką i miałam ponad 115 godzin nieusprawiedliwionych, przez co miałam poprawne zachowanie i teraz strasznie tego żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, pierwsza rada - nie zostawiaj wszytkiego na ostatnią chwile - też sobie zawsze na poczatku roku tak mowilam, a i tak wychodzilo, że coś na co mialam 2 tygodnie robilam dzien przed xDD

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie kupiłam w tym roku dużo rzeczy ,tylko długopis , podkreślacze i cienkopisy.
    A co do 2 rady to niekoniecznie się z tobą zgodzę ,czasami nie warto zostawać w szkole szczególnie gdy na wagary idzie cała klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha no to zeszyty to mamy prawie takie same xd co roku biedra wypuszcza super wzory i kolory zeszytów!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, też mam niektóre z tych zeszytów, są bardzo ładne :)
    Pozdro <3
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja kupowałam zeszyty w biedrze xD
    Nie kupowałam jeszcze długopisów, gumek, ołówków itp., ale pierwszą rzeczą na liście są cienkopisy, które KOCHAM nad życie <3
    http://d-y-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i super porady :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te dlugopisy z minkami :) hehe mega pozytywne!
    zeszyt z kotem rownież bardzo mi się podoba <3

    widzę przygotowania do powrotu do szkoly pelną parą :)
    poki co korzystajcie z ostatnich dni wakacji pelnymi garściami :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak chodziłam do szkoły to uwielbiałam robić zakupy do niej ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy! gdzie kupiłaś tę gumkę z koalą? mega mi się podoba ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są samoprzylepne karteczki :) :)
      Kupiłam w ołówku :)

      Usuń
  11. świetne porady, niby wiadome rzeczy, ale wypisanie ich pozwala łatwiej ich przestrzegać :)
    Z przyborów najbardziej podoba mi się drewniana zakładka, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne długopisy:) Zaobserwowałam:p
    http://estilonat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zeszyty. Trochę nie zgodzę się z druga radą. Czasem warto pójść za innymi np. Na wagary,gdy idzie cała klasa. Za to uważam, że najlepsza jest rada pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze sobie powtarzam, że muszę zacząć się uczyć już pare dni przed sprawdzianem, a potem jak zwykle wychodzi, że dzień przed dopiero sięgam po książki. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się to zmienić! Bardzo ładne zeszyty i przybory :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedronka w tym roku miała naprawdę świetne rzeczy do szkoły, szczególnie te kolorowe planery!
    Świetne porady, na pewno przydadzą się w roku szkolnym! :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. żałuję, ze zaczęłam uczyć się dopiero na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ogromna ilość zeszytów! <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś, ja w tym roku nie robię większych zakupów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne zeszyty ! <3 Mimo że już do szkoły nie chodzę, a na studiach niewiele używam zeszytów to i tak co roku wpadam w szał zakupowy i kupuje przybory szkolne. Teraz są takie piękne cuda, że nie mogę się oprzeć :))

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie zostawiałam wszystko na ostatnią chwile, ale spróbuje w tym roku to zmienić :D
    http://marzeniapasjasport.blogspot.com/ obs

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zeszyty :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka z tych zeszytów :)
    Fajne rady.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocze zeszyty ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zeszyty. :) Na razie nic nie kupiłam, bo zaczynam studia w październiku, więc kupię wszystko na wyprzedażach. :)
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aa dorwałaś zeszyt w balony z biedronki ;D ja niestety spóźniłam się ;-(

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było bardzo dużo takich zeszytów
      :)

      Usuń
  26. Świetne przybory!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne przybory. :) Rady są dobre. Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome post!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne rady i przybory! Ja juz niestety zaczelam szkole w tygdonie temu.. ale zycze ci powodzenia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny wygląd bloga ;) I super wpis :) obserwuję
    Zapraszam do mnie <3
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne rzeczy :))
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zeszyty :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam kupować zeszyty! okładki w szczególności z pięknymi widokami, cytatami czy zwierzakami przyciągają mnie najbardziej :D
    kredki klasowe? :O u mnie nigdy nie było takiego zbiorowego użytkowania a szkoda, bo do tej pory mam mnóstwo kredek których i tak nie używam bo były potrzebne np. do jakiegoś rysunku inną techniką niż normalnie -.-
    kolorowe notatki to klucz do sukcesu :*
    powodzenia w nowym roku szkolnym ♥ zacznij go jak najlepiej :*
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zeszyty :) zapraszam :D
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. z poradami się zgadzam, fajne zeszyty. Czekam na kolejne posty z tej serii :)
    Zapraszam, jeśli mój blog Ci się spodoba, wiesz co robić :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. co do porad to przydatne, ale co do drugiej to pamiętam za czasów szkolnych, że jak wszyscy uciekli to nikomu się nie dostało, a jak uciekła tylko część to mieli wielki przypał. Dlatego polecam integralnie uciekać całością :)

    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zeszyty :) Piękne są te długopisy :) Fajnie, że dałaś porady :) Najbardziej zgodzę się z tym, że powinniśmy ważne rzeczy pisać na kolorowo :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jako, że nie chodzę już do szkoły taki posty bardzo przyjemnie mi się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham kupować zeszyty do szkoły! Zawsze godzinami zastanawiam się nad okładką itp, to takie przyjemne :D Bardzo ładne zeszyty wybrałaś, nawet mam kilka takich samych jak ty, haha ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zeszyty :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zeszyty :> długopisy są mega :) Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile zeszytów :D Chyba zapomniałam, że jest aż tyle przedmiotów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety , ja akurat mam 13 przedmiotów :)

      Usuń
  43. Świetne zeszyty (mam taki sam z zebrą i tygrysek w różowych okularach)
    Porady przydatne i bardzo praktyczne
    Zgadam się z nimi w 100%
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zeszysty i przydatne rady. Pozdrawiam, Kinga :)
    kingadomanska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  45. Kilka zeszytów mam takich samych! Świetne porady! ;)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zeszyty. Z tym "nie-zaprzątaniem" sobie głowy złymi ocenami to do końca nie jest tak. Jak całkiem je olejemy, to nawet poprawiać się nie będzie chciało! :)

    patronat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :)
      Chodziło mi oto żebyśmy się nie załamywali z powodu złej oceny , bo można ją poprawić :)

      Usuń
  47. Uwielbiam zakupy do szkoły. :) Fajne zeszyty. :D Super porady. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow ile zeszytów! I jakie kolorowe <3. Ja niestety na studiach nie potrzebuję wielu, wystarcza mi jeden, więc nie mam już tej frajdy z wybierania kilku :(.
    Zawsze robię kolorowe notatki i to najlepsza rada na szybką naukę potem ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat zeszytów to potrzebuję dużo :)

      Usuń
  49. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  50. Z tą drugą radą można by się kłócić i czasem się do niej stosować czasem nie :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zeszyty
    Bardzo fajne porady, proste, ale warte zapamiętania
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja juz od dwoch tygodnii chodze do szkoly dlatego powoli wracam do rytmu szkolnego :D
    Oj tak kolorowe notatki to podstawa! Mega sliczne zeszyty uwielbiam takie z cytatami! Ten z babeczka rowniez posiadam kupilam go w zeszlym roku jak bylam w Polsce i nadal lezy nie wykorzystany! XD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobre porady. Warto się wysypiać do szkoły i nie przejmować się aż tak bardzo ocenami. Wiedza w życiu jest ważna,ale ważniejsza jest np.: pomoc drugiemu człowiekowi, rodzicom, rodzeństwu.
    Obserwuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie ładne zeszyty! Rady świetne i jak najbardziej sprawdzone :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Porada nr 5 jest hm... Jak dla mnie zła ;p Mam średnią ważoną z całego roku i każda ocena nawet poprawiona niszczy mi średnią. Dlatego też ja muszę zawsze myśleć o tym co mi tam wyjdzie bo inaczej nie zdążę się wyciągnąć. Już po 1 roku tego doświadczyłam ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba prawie każdy ma ocenę ważoną :)
      Chodziło mi o te takie mniej ważne jedynki np. wagi 1

      Usuń
  56. Ciekawy post :) https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Długopisy są świetne! A pomysł z poradami również super! :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ekstra rzeczy! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam zakupy do szkoły :D Super post ;D

    http://bayshorelotti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. super artykuły :) najważniejsze to być przygotowanym do szkoły :)
    i porady są naprawdę świetne. Chodź skończyłam już szkołę i pożegnałam
    się z nią to chętnie czytam posty z serii back to school :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam kilka z tych zeszytów :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne okładki zeszytów. Mam takie samo lusterko. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post! Próbuję kierować się tymi radami, ale nie zawsze mi to wychodzi. ;/ Ładne długopisy i zeszyty. :)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo przydatne porady na pewno skorzystam
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/
    zaobserwuj mojego bloga , i czytaj co tydzień w poniedziałek lub piątek nowe posty .
    czekam również na wasze komentarze , zostaw w komentarzu link do bloga na pewno na niego zajrzę .

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .