wtorek, 2 sierpnia 2016

Bałtyk

♥ Witajcie kochani ♥

Jak mijają Wam tygodnie wakacji ?
Mnie bardzo dobrze , ponieważ miałam okazje pojechać na 11 dni nad Bałtyk. 
Żeby wycieczka się rozpoczęła musiałam wstać o 4:00 rano , by dojechać na przystanek.
Było cudownie ♥ , prócz 14 godzin spędzonych w autokarze z 10 min. przerwami co 3 godziny. Jakoś te kilkadziesiąt godzin przetrwałam , prawie przez cały czas patrzyłam przez okno , słuchając piosenek. Kiedy dojechałam , był czas na kolacje i rozpakowanie walizek , potem jakoś czas minął. Nad Bałtykiem , miałam okazje odpocząć od codziennych zajęć i wykąpać się w słonej wodzie.

Odpoczywałam w ośrodku Duet w Dąbkach ,gdzie do plaży miałam ok. 600m
Osobiście , polecam wyjazd w dąbki i zameldowanie się w ośrodku Duet ( moja opinia )
Zdjęcie nie jest moją własnością , znalazłam je na google Grafika
Szczerze.. , na plaży siedziałam tyle na ile pozwoliła mi pogoda.

 Mogłam odetchnąć od mobilnych urządzeń , typu komputer , telefon .
Obudzić się o 4:00 , by ujrzeć cudowny wschód słońca , jak i pójść później spać , by zobaczyć zachód  słońca.
Zawsze wiedziałam co robić w nudnych chwilach ( iść na plażę :D ).
W nocy , warto było zostać pogryzioną przez komary , by puścić lampion , czy zobaczyć morzę nocą.
W jednym z dni spędzonych w Dąbkach , postanowiłam iść i zwiedzić prawie wszystkie sklepy i stoiska dlatego ...

 Udało mi się kupić wiele ciekawych pamiątek i rzeczy .Szybciutko pokaże Wam dwie z nich.
 Kiedy tylko zobaczyłam tą śliczną fokę w sklepie wiedziałam , że muszę ją kupić , nawet jeżeli kosztowała 4.50 . Trzeba przyznać , prawię każda osoba , by taka foczkę chętnie postawiła na szafce , czy komodzie.


Tej opaski z kwiatkami szukałam bardzo , bardzo długo. Kosztowała ok. 8 zł , ale musiałam ją kupić. Szukałam takich opasek w moim mieście , lecz na próżno. 
Choć jeżeli interesuję kogoś kupno takiej opaski na końcu posta dodam link gdzie można taka opaskę kupić , mają wiele rodzai kwiatów i kolorów.

Mam nadzieję , że post Wam się podobał. 
Jeżeli macie jakieś pytania , zachęcam do zadawania ich w komentarzach.


Na samym końcu , możecie ujrzeć cudowny zachód słońca.
 
Zapraszam Was też do wzięcia udziału w malutkiej ankiecie po prawej stronie.
Dziękuję :)

Link do Wianka

Pozdrawiam 
Julaa Julka <3

 

 

82 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że miło spędziłaś czas nad morzem, ja właśnie pojutrze wybieram się nad Bałtyk :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie tam miałaś <3 Ja byłam we Wiedniu. Jeżeli lubisz zwiedzać, to bardzo polecam! Bardzo malownicze miasto!
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA i zwiedzanie , no nie wiem :) .
      Ale dzięki za pomysł , może kiedyś pojadę do Wiednia .

      Usuń
  3. Zazdroszczę, że byłaś w tym roku nad morzem. Chociaż te 14 godzin podróży brzmi nieciekawie. Ale ważne, że dojechałaś :) Kiedyś też byłam w Dąbkach, właśnie w Duecie i bardzo dobrze wspominam ten wyjazd :)
    Wschody słońca o 4:00 nad morzem są cudne!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie jestem nad Bałtykiem, a dokładniej 300m od wody, więc wysyłam morskie pozdrowionka!

    Tylko się mnie nie przestrasz, proszę :) Dziwoląg

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny zachód słońca, można by tak spoglądać na niebo cały czas. Też byłam w te wakacje nad morzem, ale około 5 dni, w tym większość to było zwiedzanie miast znajdujących się w pobliżu :D Super, że udała ci się wycieczka (też uważam, że taki mały odpoczynek od internetu robi dobrze), a i fajnie, że udało ci się znaleźć tą opaskę, haha, wygląda super, a tym bardziej na lato!
    Pozdrawiam :))
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ci zazdroszczę wyjazdu nad morze.
    MójBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. W Sobotę również odwiedzę Bałtyk. Świetny post ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://myliiifestylee.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś nas łączy- miłość do morza :) Ja także byłam nad morzem prawie tyle samo czasu co Ty i naprawdę jestem zadowolona! Bardzo pozytywny post ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju jaka urocza foka ! <3 Uwielbiam Bałtyk i w tym roku mam okazję tam pojechać. Tak dawno tam nie byłam ! Już się nie mogę doczekać :D

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki wypad nad moze to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie tu u Ciebie :)

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://youngmotherwrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu i cieszę się, że udało Ci się spędzić miło czas. Zapewniam Cię, iż od dzisiaj będę starała się zaglądać tu regularnie.
    Pozdrawiam x
    http://lifebyweirdos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piekny zachod slonca! ja jeszcze nigdy nie mialam okazji ujrzec takowego nad morzem :(
    moje wakacje cos w tym roku nie naleza do najlepszych, inaczej sobie je wyobrazalam...
    obserwuje i licze na uczciwy rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale.... Ja już Cię obserwuję i to już od dawna

      Usuń
  14. sama niedługo wybieram się nad morze, nie mogę się doczekać ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te pamiątki :D Ważne, że korzystasz z wakacji jak tylko się da :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za link! Również byłam nad morzem i widziałam wianki, ale uznałam ze były za drogie i teraz bije się w czoło bo w moim mieście jak są to jeszcze droższe...
    Kocham morze, chciałabym kiedyś zamieszkać przy plaży.. Tyle rzeczy bym robiła, czytała przy zachodzie słońca lub tulila pod kocem z gorącym kubkiem herbaty <3


    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę! Nie ma nic lepszego od zachodu słońca:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też szukałam takiego wianka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś udane wakacje c:


    Co powiesz na wspólną obserwację? ♥ http://weronika-dudek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, ta foczka to słodziak :) Fajnie jest czasem sobie wyjechać a nasze morze też jest świetnym miejscem :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę pobytu nad morzem *.* Ta foczka w kapeluszu mnie urzekła. Świetnie uchwyciłaś zachód słońca. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :) też byłam na wyjeździe na 11 dni, tylko że w góry :)
    zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne miejsce! Wspólna obserwacjaobserwacja? Daj znać u mnie ❤️pacholczakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tę sobotę jadę w góry, także trochę wakacji mam jeszcze przed sobą
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam, jak się spodoba, to proszę o obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pamiątki, ja też zawsze chciałam mieć taką opaskę :D A ta foczka jest cudowna ;D
    Zazdroszczę pobytu nad morzem i oglądania pięknego wschodu i zachodu słońca :)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu posta , jest link z opaskami tego typu.
      :)

      Usuń
  26. Cieszę się, że na urlopie wypoczęłaś i zrobiłaś tyle fajnych rzeczy, często niektórym trudno jest nawet na wakacjach odkleić się od telefonu czy laptopa, a przecież wiele wspaniałych przeżyć jest poza nim i warto chociaż na ten czas trochę odciąć się od internetu :) Zdjęcie zachodu piękne, uwielbiam je i zazdroszczę na żywo tego widoku!
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna fotografia morza na samym końcu! :) Zazdroszczę wyjazdu, chętnie zmieniłabym teraz trochę otoczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam polskie morze ! :) zazdroszczę :)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna foczka, to ostatnie zdjęcia wygląda jakby ta woda była kołderką, tak delikatnie się kładzie *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne jest to ostatnie zdjęcie! Ja nad morze jadę już za około 10 dni. Co prawda mogłabym być tam codziennie (samochodem ok. godzinka jazdy do Gdańska) ale samemu to właściwie żadna frajda. Czekam, aż mama i moi przyjaciele dostaną urlop :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie jest boskie <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać, że wyjazd udany i że fajnie się bawiłaś! :) obserwuję!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia! *.* Ja już się nie mogę doczekać mojego wyjazdu nad morze, który już za kilka dni. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo nigdy nie byłam nad morzem, ale o miejscowości Dąbki słyszałam dużo dobrego! <3
    Piękne pamiątki :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę <3 i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten zachód słońca jest śliczny! :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam okazji zwiedzić Dąbki :( Musiałaś się super bawić !
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. zakochalam sie w wianku!

    typical-teengirl.blogspot.com zapraszam, oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wianuszek boski! Zazdroszcze wyjazdu!


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi również udało się wyrwać nad morze.
    Świetne zakupy!

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To dobrze, że wakacje ci się udały.:) Polskie wybrzeże jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia i fajne pamiątki. Bardo lubię jeździć na Bałtyk. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ile bym dała za powrót nad wodę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna ta opaska! Gdybym miała kupić jakąś to właśnie szukałabym podobnej, ze stokrotkami :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie napisane :)
    mi wakacje bardzo szybko mijają
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nad morzem jest cudownie! Byłam tylko raz ale na pewno tam wrócę :) Ja mam pytanie. Czy to ostatnie zdjęcie jest twoje? Jak tak to jest wspaniałe *.*
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny wpis, bardzo spodobała mi się ta opaska

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne zdjęcia :)
    ja spędzam wakacje koło domu, ale i tak miło :) dużo czytam i jeżdżę na rowerze ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kurczę, zazdroszczę tych wschodów i zachodów słońca. Nie wątpię, ze cudownie spędziłaś czas! O tak, oderwać się od tych wszystkich urządzeń, chociaż na chwilę - bezcenne, jeszcze na rzecz morza. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  51. Urocza foczka, nie mogę się napatrzeć <3
    Podziwiam Cię, że dałaś radę tak wcześnie wstać!

    Serdecznie zapraszam do mnie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny zachód. Mi niestety nie udało się go uchwycić :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Również byłam w tym ośrodku, mam z nim pełno dobrych wspomnień i mam nadzieję, że za rok będzie jeszcze więcej.
    Zapraszam do siebie :) fiolki-bez-i-stokrotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .