wtorek, 9 sierpnia 2016

DIY- organizer

♥ Witajcie kochani

W ostatnim czasie na moim blogu mogliście wziąć udział w małej ankiecie,
która pomogła mi wybrać temat , jak i trochę treść posta. 
Kilka osób wzięło udział , za co dziękuję ♥ . Zwyciężyła odpowiedź
 z postem DIY , dlatego teraz taki przygotowałam . Długo szukałam inspiracji na coś ciekawego i fajnego , by każdy zainteresowany mógł sobie też zrobić. Szukałam po mieście , po sklepach , po pokoju , aż wreszcie wpadłam na ciekawy i prosty organizer na biurko . 
                        :)  ~Dobrze koniec wstępu , zapraszam na post ~ :)

Do zrobienia organizera na biurko potrzebujemy :

-Pudełko np. bo butach ( pudełko będzie podstawą naszego organizera , dlatego wielkość pudełka zależy od nas )

- Farbki plakatowe  i pędzle (  farby mogą być też akwarelowe )

-  Kilka mniejszych pudełek , opakowań np. rolka po papierze toaletowym.

- Klej , najlepiej Magik  lub do papieru , ale zwykły też da radę.

- Jakieś ozdoby typu: naklejki , kolorowa taśma , bibuła , kolorowe pisaki , kleje itp.

- Mogą też się przydać nożyczki , taśma malarska i linijka .

- A co najważniejsze ..potrzebujemy,  przede wszystkim dobry humor : ) 


 


1.
Aby zrobić nasz organizer , bierzemy pudełko które będzie naszą podstawą.
Następnie sprawdzamy , czy pudełko nie jest rozwalone , czy nigdzie nic nie odstaje.
Jeżeli kolor waszego pudełka Wam się nie podoba. , można je pomalować , lub obkleić bibułą , bądź papierem kolorowym.
Można też użyć jakiegoś materiału .
2.

 Te mniejsze pudełka będą stanowić różne przedziały i szufladki w  naszym organizerze .
Jeżeli zwykły wygląd opakować po lodach , czy różnych kartonach Wam nie odpowiada , można obkleić całe pudełko taśmą malarską , lub papierem , a potem pomalować.
(Zalecałam bym , by te kartoniki były kartonowe , lub papierowe.)
Ja akurat takich nie miałam ,dlatego wzięłam opakowania po lodach.
 
 
3
 Smarujemy dół kartonika i przyklejamy do dna pudełka.
Najpierw można sobie ustawić miejsce kartoników , a potem przyklejać , ale to już własna decyzja. 


4.
 Kiedy klej już wyschnie , ozdabiamy nasz organizer według uznania .
Przyklejamy naklejki , rysujemy własne obrazki , doklejamy kwiaty.



 5.
Kiedy wszystko będzie gotowe .
 Można chować już swoje przybory , gazety , portmonetki itp.


Tak wygląda gotowy (mój) organizer

 


Pamiętajcie :)
Organizer można w różne sposoby powiększyć lub ozdobić
  trzeba tylko ruszyć wyobraźnią :)




 

 
 Mam nadzieję , że post Wam się podobał .
Jeżeli chcecie więcej tego typu postów 
Dajcie znać w komentarzach , a ja chętnie coś jeszcze wymyślę i zrobię.
Życzę Wam udanych ostatnich tygodni wakacji.
Serdeczne pozdrowienia
Julaa Julka  



70 komentarzy:

  1. Uwielbiam DIY..Sama w wolnym czasie tak się bawię ;)
    Obserwuje;) i liczę na rewanż;)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że taki 'surowy' organizer mi się nie podoba. Wkrótce na mój blog zamierzam dać podobny pomysł, jednak bardziej kolorowy :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda ;* na pewno bardzo się przyda, gdy zacznie się szkoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny! Kiedyś zrobiłam podobny :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny blog i świetna stylizacja!
    Odwiedź i nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo ten post spodobał :) Przecież każdy może sobie ozdobić taki organizer inaczej. Też kiedyś miałam zamiar sobie zrobić podobny, ale wyszło na to, że mam w swoim pokoju po prostu kilka mniejszych :D Z chęcią bym przeczytała kolejny post DIY :D
    Pozdrawiam!

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Bardzo dobrze to wygląda :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszło, a taki organizer zawsze sie przydaje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Thrilled me!

    If you can, you want and you will visit my blog, I'm new. I hope you leave me a comment and give advice, because you're more experienced. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękny design bloga! ;)
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł i chyba będę coś ogarniać, ale najpierw muszę znaleźć pudełko po butach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny pomysł i sposób wykonania!! :D Na pewno w najbliższym czasie sobie taki zrobię! Uwielbiam niepowtarzalne rzeczy! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię czytać takie posty ;) Organizer wygląda naprawdę fajnie. Czekam na więcej takich postów ;)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , posty na pewno jeszcze będą :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny pomysl na taki organizer! Szczegolnie jesli ktos jest balaganiarzem jak ja! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać posty dotyczące DIY! <3
    Twój organizer wyszedł naprawdę oryginalnie, całość prezentuje się bardzo perfekcyjnie. Ja jak byłam młodsza często robiłam podobne organizery.
    Z pasją w obiektywie- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś zrobiłam sobie taki organizer, ale to było wieki temu, jeszcze w przedszkolu. Zawsze się przydają. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sposób :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym to wszsytko jeszcze pomalowała złota farba w sprayu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł fajny, ale... szczerze mówiąc, po prostu wolałabym kupić sobie pudełko na rzeczy, niż je tworzyć ;D Nie dość, że nijak by mi to wyszło zapewne, to na dodatek kupne lepiej wpasowałoby mi się w wystrój pokoju.
    http://drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie :)
      Choć czasami fajnie się troszkę pobawić i spróbować swoich sił :)

      Usuń
  21. uwielbiam czerpać inspiracje z DIY blogerek zawsze do czegos mnei natchną tak jak i ty zrobiłas to teraz :)
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza rolka po papierze toaletowym :D <3
    Zaobserwowane ;)

    http://photographyangelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł. :D Bardzo przydatny ten post! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super *.* :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post. Awesome diy.

    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym już samo urocze pudełko wykorzystała jako organizer! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda naprawdę fajnie :D Świetny pomysł na DIY ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój organizer wyszedł świetnie. Chyba będę musiała kiedyś spróbować taki sobie zrobić. Uwielbiam posty typu DIY.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy pomysł -szukam własnie czegoś podobnego ;)
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda ciekawie :) Lubię takie kreatywne posty. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja robiłam swój organizer na kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie przepadam za takimi organizerami. Wolę tradycyjną kosmetyczkę. Ale pomysł bardzo kreatywny!
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wpis :) Super pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł. Zawsze mam spory bałagan w pokoju przez kredki,pisaki i długopisy.
    Taki organizer rozwiąże mój problem.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł dobry, ale póki co nie potrzeba mi żadnego organizera.
    Dzięki za opinię, ale chyba trochę źle zrozumiałaś. Chodziło o przekraczanie granic, a nie trzymanie się ich.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Przejrzysty wygląd i zdjęcia. Podoba mi się tutaj!♥ Obserwuję, może rewanż?

    Pozdrawiam Last Dream *klikk*

    OdpowiedzUsuń
  37. Great post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł. Można też ozdobić każdy z pojemników i poukładać w szufladzie. Będzie fajne miejsce na kosmetyki czy też jakieś przybory do szkoły :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł :) Lubię projekty DIY

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .