piątek, 19 sierpnia 2016

Haul ubraniowy - Danka Style

♥ Witajcie kochani

Za niedługo mój blog stanie się bardziej doskonalszy , zdjęcia będą lepszej jakości , posty lepiej pisane , szablon zostanie całkowicie zmieniony ... dlaczego ?
Mój blog.. , ten blog który na początku posiadał 1 obserwatora i 2 komentarze pod każdym postem , kwitnie co raz bardziej , z 1 obserwatora po 3 miesiącach jest 70 obserwatorów , z 2 komentarzy  po 3 miesiącach jest ok. 940 wszystkich komentarzy. 
Dziękuję wszystkim , którzy mnie komentują , obserwują - dzięki Wam chcę mi się pisać i tworzyć

Blog ..My Life is Wonderful zostanie cały odnowiony, by zdobyć więcej obserwatorów i powiększyć statystyki odsłon .
Stare posty zostaną , po to żeby sobie wspominać lepsze czasy , jak i gorsze czasy bloga.
Wszystko potrzebuję czasu , dlatego odnowienie mojego bloga troszkę zajmie.
Już się podszkoliłam w blogowaniu i pora na coraz lepsze zmiany. 
Staram się też popełniać coraz mniej błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.

Wszyscy którzy mnie obserwują , komentują i odwiedzają mają ode mnie wielkie podziękowania i całuski

               ♥ Kończę już z długim wstępem :) i zapraszam na Haul

Ostatnio kiedy przechodziłam obok rynku , zobaczyłam że sklep Danka Style ma czyszczenie magazynów i wszystkie koszulki , bluzki , kurtki , sukienki miały obniżkę aż 50 % , dlatego musiałam skorzystać i kupiłam sobie już do szkoły na jesień i zimę śliczne bluzeczki z długim rękawem i jeden ciepły sweter.
                                                                 Cena ok. 20 zł
                                                                 Cena ok. 20 zł
                                                                          Cena ok. 20 zł
                                                 Cena ok. 20 zł

 
Bluzeczki są moim zdaniem piękne , zrobione z mięciutkiego materiału , z wewnętrznej strony  mają taki delikatny jakby puszek , dlatego na zimowe poranki będą idealne.
Zapraszam Was teraz na moją pierwszą sesję zdjęciową , na początku myślałam ,że to nic takiego , ale po chwili kiedy ujrzałam 26 stopni i mnie w tym długim swetrze...

 
 


 Mam nadzieję , że post Wam się podobał
Piszcie w komentarzach która koszulka Wam się najbardziej podobała.
Pozdrowienia
Julaa Julka

88 komentarzy:

  1. Każdy czasami potrzebuje takiej odmiany, odświeżenia :) Ten wygląd jest bardzo ładny ale już się nie mogę doczekać bloga w nowej odsłonie :)
    Koszulki z napisami są zabawne :) Wyglądają super :) Gratuluję małego sukcesu blogowego! Małymi kroczkami i będziesz odnosić coraz większe sukcesy! :)

    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Uwielbiam bluzy z tymi tekstami :D A cena bardzo ciekawa, szkoda, że w moim mieście nie ma tego sklepu...

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha! Bluzka Z.O.Ł.Z.A najlepsze! :P Jak dla mnie wygląd bloga jest super i nie musisz go zmieniać !! ;) Myślałaś nad zrobieniem serii bts na blogu?

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł , jeszcze pomyślę.
      http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

      Usuń
  4. Dla mnie najlepsza jest zdecydowania z Z.O.Ł.Z.A ,chociaż te z małą Mi też są świetne. :)
    Dodaję się do obserwatorów.:)
    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystko co jest z małą Mi :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje sukcesów i oby było ich coraz więcej! Bardzo fajne napisy na tych bluzach :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, że aż tak ci skoczyły statystyki! Świetne bluzki, mi się najbardziej spodobała Z.O.Ł.Z.A. xDD
    Buziaki :*
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te bluzy, opłacało się robić zakupy ja też często poluję na takie wyprzedaże :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No to się opłacało. Świetne zakupy i dobra okazja :) Śliczne te bluzki
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za tego typu tekstami na bluzach, ale ciepłe bluzy są świetne. :)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju koszylki z Małą Mi już mi się tak przejadły O_O
    No chyba, że miałabym koszule nocną z "obiecałeś codziennie całować muszelkę" XDDDDD

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi sie bluzki z takimi napisami :D szczególnie ta z zołzą :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy na zmiany, pierwsza bluza jest ciekawa
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem że to kwestia gustu ale osobiście uważam że motyw tego typu napisów z Małą Mi jest nie modny a wręcz powiedziałabym że tandetny/blacharski.
    No ale jak już powiedziałam to tylko kwestia gustu i moje zdanie.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję sukcesów i wytrwałości! oby tak dalej <3 masz śliczny szablon

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ubrania! Pierwsza bluza skradła moje serce :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej spodobała się ta druga bluzka, świetny napis.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny haul :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne ubrania, a napisy na nich są super!:D obserwuje juz od jakiegoś czasu, masz bardzo fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo szybko idą u Ciebie w górę statystyki. Ja bloga prowadzę od ponad trzech lat, a nawet nie mam 70 obserwatorów. Nie wiem od czego to zależy i czemu u mnie jest tak mało.Co do bluzek. Nie są one w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje rozwoju bloga! Jak dla mnie to nie musisz na nim nic zmieniać bo wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się bluzką numer 3. Pozdrawiam i zapraszam do siebie - odwdzieczam się za każdą obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzy wyglądają na mega wygodne i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza bluza jest świetna!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaa *-* Genialne bluzy!
    Może wspólna obs? Zacznij i daj znać u mnie, na pewno się zrewanżuję :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju te bluzy są fantastyczne! Muszę się wybrać do tego sklepu koniecznie *_* Blog staje się coraz ciekawszy! Gratuluje! i Życzę powodzeni :)
    Zapraszam do mnie http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie bluzki z Małą Mi są świetne :)
    Zmiany zawsze są dobre, po odnowieniu bloga na pewno wpadnę zobaczyć co się zmieniło.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mój styl, jednak fajnie na Tobie wyglądają.
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję Kochana ♥ w końcu praktyka czyni mistrza, więc swietnie cię rozumiem, jak to staż na blogosferze sprawia, że doskonalimy się w pisaniu :)
    fajne zakupy! uwielbiam teksty małej Mi :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne te bluzy szczególnie pierwsza! Pozdrawiamy :* velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie prezentujesz się w tych bluzkach. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. mega świetne bluzy <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z niecierpliwością czekam na zmiany :) Świetne zakupy, bluzeczki są boskie <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi się koszulka z napisem zołza, ale wszystkie są super :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. 3 i 4 najbardziej mi się podoba! :) Co do zmian to jestem ich bardzo ciekawa :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  36. W poście jest wiele błędów - nie interpunkcyjnych, nie ortograficznych - tylko składniowych. Powtarzasz wyrażenia - ale nie umiejętnie, tylko w momencie gdy powinnaś użyć zamiennika. Nie przejmuj się tym zbytnio. W miarę czytania innych blogów, wejdzie Ci to samo w nawyk. Bluzy nie są w moim guście, ale nie wiem czy wiesz. Dziewczyno. Masz przepiękną figurę. Proszę - nie zepsuj tego dietą. Nic nie kombinuj - bądź taka, jaka jesteś. Miej włosy tak zadbane, jakie masz. Może wyrosnąć z Ciebie modelka jeśli masz odpowiedni wzrost. Wiem, co mówię.
    Pozdrawiam, Monika z bloga
    http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz :) <3

      Usuń
  37. Gratuluję takich statystyk :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo fajną figurę :)
    Bluzki też są ładne :D
    może wspólna obserwacja ? :) jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czasami lubię założyć zabawne koszulki z napisami ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie się prezentują :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , ja już Cię od dawna obserwuję :)

      Usuń
  41. Najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    cierpliwości i powodzenia życzę :D

    boska jest ta koszulka z zołzą aaaaaaaaaaaaa <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik w bluzkę Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  42. Pamiętam moje początki blogawania. Patrząc teraz na mojego bloga wszystko się zmieniło włącznie ze mną. Każdy z czasem nabiera doświadczenia i idzie mu coraz lepiej. Jeśli chodzi o bluzy to widziałam je już na czyimś blogu. Fajnie, że masz coś nowego do szkoły :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  43. Bluzeczki prezentują się świetnie! Bardzo ciekawe wzory :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajne bluzy, lubię takie z ciekawymi napisami :)

    dorosłe życie kamili

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy kupiłaś! Bardzo ciekawy post, gratuluję tak wielu obserwatorów :)
    Masz piękną figurę!♥
    Może wspólna obserwacja? Daj znac u mnie :0
    girl-with-passion.blogspot.com *Odpowiadam na każdą obserwację*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej *-* U mnie w mieście nie ma takich boskich bluzek w takich cenach, a szkoda :D Bluzka "Zołza" wygrywa wszystko :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  47. Podoba mi się ta bluza ze złotym napisem . Cieszę sie ,że Twój blog się rozwija. Jesli tylko myślisz o blogowaniu na poważnie to warto wprowadzać dobre zmiany :)
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Racja, masz świetną figurę !
    Bluzki nie w moim typie ale na tobie leżą idealnie :*
    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna figura! Ubranka raczej nie w moim stylu, ale na Tobie prezentują się bardzo dobrze :) Grzechem byłoby nie skorzystac z takiej wyprzedaży!
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Great and interesting post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubie odświeżyć wygląd bloga, zawsze coś nowego! :)
    Gratuluję rozwoju bloga, nie każdemu się to udaje :)
    Ciekawe bluzy, ale mam ich już tyle... :(

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się podobają koszulki i bluzy z małą Mi :D Mam taką bluzkę jak ty bluzę z napisem Z.O.Ł.Z.A ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne te bluzy, chociaż ja nie lubię ubrań z napisami :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. bluzy jak najbardziej mi się podobają!
    gratuluję również postępów w blogowaniu oraz dużej liczby obserwujących w tak krótkim czasie! powodzenia w dalzej blogosferze
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  55. Super bluzy, chętnie z tą zołzą bym zakupiła ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować
    http://niedoskonaleidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Gdzie kupiłaś tą koszulkę (zołza)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku w moim mieście w sklepie ,,Danka Style''
      Ale jeżeli napiszesz w internecie to może też będzie :).

      Usuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .