piątek, 12 sierpnia 2016

ILUVEart.shop.pl

♥ Witajcie kochani

Dzisiejszy post będzie dla mnie bardzo wyjątkowy , ponieważ przemiła Pani Danuta wysłała mi prześliczną ręcznie robioną bransoletkę z sklepu ILUVEart.
Przesyłka od wysłania doszła do mnie już na drugi dzień , dlatego bardzo szybko.
Bransoletka jest naprawdę doskonale i starannie zrobiona , została wykonana techniką tzw. ''sznur szydełkowo-koralikowy ''
LINK DO MOJEJ BRANSOLETKI :)
 Jest lekka i wygodnie trzyma się na ręce.
Została wykończona złotymi blaszkami z zapięciem i udekorowana śliczną zawieszką serduszko .
Bransoletka wpasuję się w każdą stylizacje  i idealnie się też sprawdzi na dyskotece , czy urodzinach .
Na pewno każda mama , czy przyjaciółka ucieszyłaby się też z takiej biżuterii .
 Sklep ILUVEart posiada też więcej rodzai biżuterii np. śliczne kolczyki , naszyjniki , wisiorki , różne rodzaje bransoletek itp.

LINK DO INNYCH BRANSOLETEK :)
Na stronie można dowiedzieć się więcej o wyrobie biżuterii i poznać autorkę.
Dlatego , szczerze polecam , ponieważ biżuteria  jest ręcznie robiona , piękna i ma różne wzory , kolory i kształty , a każdy ucieszył by się z takiej biżuterii.


Mam nadzieję , że post Wam się podobał
Ja już lecę na miasto , a Wam życzę wspaniałych ostatnich tygodni wakacji .
Pozdrawiam
Julaa Julka 

78 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka! Sama z chęcią bym taką nosiła! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :). I w takim uniwersalnym kolorze :). Będzie pasowała do wielu stylizacji :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com
    www.pracabezszefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jest cudna ♥

    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna *.*
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka, widać, że jej autorka na prawdę lubi się tym zajmować ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka zrobiona jest świetnie, uwielbiam takie własnoręczne dodatki.
    .♥.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, dear. If you want to wisit my blog or read my last post klik here.

    -Šehada xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancka bransoletka. Jest taka neutralna, a ja właśnie takie lubię :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jest :)! bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest ^^ podoba mi się :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe słowa.
    Jedyna wada tej bransoletki jest taka, że jest jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bransoletka ;P Nie słyszałam jednak wcześniej o tej firmie myślę jednak że warto się zainteresować :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o wspólną obserwację ;P Więc obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
      Zapraszam --> Mój Blog

      Usuń
  14. Ale śliczna ta branzoletka. Taka dziewczeca i delikatna. Lubie złote zakończenia :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bransoletka! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta bransoletka :) Ogólnie jestem fanką biżuterii robionej własnoręcznie, więc taka piękność jak najbardziej mi się podoba :) Widać staranność, z jaką przyłożono się do jej wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne są

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bransoletka.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka naprawdę śliczna i mimo wszystko niebanalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka śliczna <3
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bransoletka, sama próbowałam kiedyś robić takie własnoręczne bransoletki, ale to chyba nie mój poziom :D
    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładna i oryginalna bransoletka ;) świetnie, że można dostać ją z taką metką, idealnie nada się więc na prezent :)
    ***
    zapraszam do mnie - odwdzięczam się za każdą obserwację ;*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna ta twoja bransoletka. Inne zresztą też.
    Poklikałam w linki.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczna, bardzo mi się podoba, lubię ręcznie robione błyskotki <3 Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładna, choć kompletnie nie w moim stylu.. :)
    http://karolinabrozis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post! Naprawdę! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow podziwiam takich ludzi co potrafią robić takie rzeczy, są super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bransoletka! Bardzo podoba mi się cała biżuteria, która znajduje się na stronie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletka jest piękna! ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ale śliczne bransoletki :) mega urocze :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda bardzo ciekawie, zdecydowanie oryginalnie ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bransoletka :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna bransoletka!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudo! Zaraz przejrzę sobie resztę na stronie *.*
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna bransoletka *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie bransoletki! *.* Twoja jest śliczna :)
    Obserwuję :*

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładna bransoletka. Dodatkowy atut, że ręcznie robiona! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. To serduszko zdecydowanie dopełnia całości! Trzeba mieć wiele talentu, aby taką bransoletkę własnoręcznie wykonać. Ten prezent z pewnością Cię ucieszył! :)

    patronat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna jest! ile pracy trzeba było w nią włożyć :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wygląda :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna bransoletka *.* Bardzo lubię ręcznie robioną biżuterię ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. piekne sa te bransoletki ;3 gratuluje wspolpracy kochana :)
    moze wspolna obserwacja? ;3 daj znac u mnie na blogu :)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękna bransoletka ♥ nie słyszałam o tej firmie, jednak wielki plus za to, że biżuteria jest ręcznie robiona. szybkość przesyłki jest pozytywnie zaskakująca! :D
    mam nadzieję, że masz wspaniałe wakacje ♥
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .