piątek, 2 września 2016

Back to school #2- Szkolne Outfity

♥ Witajcie kochani

Szkoła już się rozpoczęła , za kilka dni znowu będziemy musieli się uczyć i odrabiać trudne zadania domowe . Abyśmy  poszli do szkoły , prócz długopisów i innych szkolnych artykułów , musimy sobie przygotowywać jakieś stylizacje na rok szkolny, dlatego przygotowałam dla was kilka Outfitów na te ostatnie ciepłe dni.
                                                         ♥Zapraszam

 Pierwszy strój podoba mi się najbardziej  i jest jednym z moich ulubionych.
Mam na sobie 3/4 legginsy z ,,ForeverPink'' ,  zwykłe granatowo-niebieskie trampki  i delikatną  koszulkę z BrouklynButik .



Mam na sobie te same getry z ,,Forever Pink'' i te same trampki.
Koszulkę mam z , Zarra Gembos '' New York 

 
 Teraz mam na sobie  granatowy komplecik z Danka Style . 
Jest idealne na ciepłe dni. :)



 Ostatnia stylizacją  nie jest już pokazana na mnie :) , są krótkie spodenki które przerobiłam i koszulka z ebutiku.




Mam nadzieję , że post Wam się podobał :)
Możecie pisać w komentarzach jaki post chcielibyście przeczytać,
a ja postaram się coś napisać.
Życzę Wam udanego weekendu :)
Pozdrawiam

Julaa Julka



 









53 komentarze:

  1. fajne koszulki, ja też lubię ubierać się wygodnie na co dzień :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ciuszki :)
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje ;) uwielbiam takie proste, luźne ciuszki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne szkolne stylizacje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne stylizacje, mi też najbardziej podoba się
    pierwsza propozycja outfitu, ta bluzka jest świetna :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe koszulki, najbardziej podoba mi się ta druga ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bluzeczki. Też na co dzień ubieram się wygonie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny look ten w odcieniu granatowym, podoba mi się :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bluzki!
    Ładne zdjęcia! ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny T-SHIRT :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecie zestawienie bardzo mi się podoba, dziewczęcy i uroczy :)

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. great ideas!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, bardzo młodzieżowe stylizacje :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza koszulka jest kochana, dokładnie tak wyglądam w tygodniu :D Pozdrowienia

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje, uwielbiam takie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne outfity, jednak trochę nie w moim stylu :)))

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne stylizacje :)
    Jeśli mój blog Ci się spodoba, wiesz co robić!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się bluzeczka z 1wszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne bluzeczki <3 najbardziej podoba mi się trzecia

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stylizacje! Podoba mi się komplet z Danka Style :>
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsza stylizacja tez podoba mi sie najbardziej! Ale to w sumie dlatego ze uwielbiam wygode a jesli jest wygodnie to tez jest fajnie! A koszulka wygrala od bardzo dawna mam ja w koszyku zakupowym na pewnej chinskiej stronce ale nadal zastanawiam sie nad kupnem! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja :)
    może wspólna obserwacja? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne outfity :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę! W tym roku zaczęła mi się jakaś masakra z ciuchami. :/ Podoba mi się ta ostatnia koszulka. =) Fajne te outfity, takie proste, wygodne i ładnie się prezentują. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej świetne outfity! idealne do szkoly!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne stylizacje :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ciuchy! wszystkie koszulki mi się bardzo podobają, zwłaszcza pierwszy podkoszulek :)

    Pozdrawiam
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się koszulki!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pierwsza koszulka idealna do szkoły :D
    Świetne outfity :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacje wprost idealne do szkoły :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacje idealne na teraz, bo jednak temperatura daje się we znaki :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne koszulki, czasami uwielbiam się tak luźno i fajnie ubrać :D Super stylizacje <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwsza koszuleczka wymiata ;3
    wspolna obserwacja? ja juz i to z wielka checia, milej niedzieli!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie stylizacje są fajne, ale najbardziej spodobała mi się trzecia.
    Zapraszam do siebie :bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super blog. Na pewno obserwujemu.
    Zapraszamy do nas
    http://zzmieszane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .