piątek, 16 września 2016

Pasja - czy warto się tego wstydzić ?

♥Witajcie kochani ♥

 Mam nadzieję , że ten tydzień zakończyliście  z sukcesem i uśmiechem na twarzy.
Ja już  po nieplanowanej przerwie , jestem gotowa  i zainspirowana do dalszego pisania.
Na samym początku chciałam Wam kolejny raz  bardzo podziękować za obecność u mnie na blogu , gdyby nie Wy , nie byłoby mnie tutaj. Dzięki Wam chce mi się dalej tworzyć. Każdy wasz komentarz , miłe słowo , jakaś dobra rada , motywuję mnie do dalszego działania i wywołuje u mnie uśmiech . 
Wiem , że to co robię , komuś się podoba i mogę robić to dalej .
Z całego serca wszystkim komentującym , obserwującym i odwiedzającym mnie serdecznie dziękuję  ♥ 

                                                                              ♥♥♥

W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić swoimi przemyśleniami , dlatego dzisiejszy post będzie troszkę inny niż zawsze , bo do niego troszkę mniej się przygotowywałam . Po prostu podzielę się z Wami swoimi przemyśleniami , to nie będą żadne napisane wyrazy , które przygotowałam dzień przed , tylko to o czym rozmyślam od wczoraj , dzisiaj , może teraz .... Mam nadzieję , że post Wam się spodoba , i jeżeli chcielibyście więcej takich postów , wystarczy poinformować mnie o tym w komentarzu. :)                                                                                                                        ♥♥♥
 Ostatnio czytałam , że wiele osób boi się ujawnić komuś bliskiemu swoją pasję ,  jak inni ludzie pisali ,,Wstydzą się ujawnić co sprawia im przyjemność '' Boją się reakcji innych ludzi , czy będzie się im podobać , czy nie . Odwołuję się tu do pisania własnych stron internetowym , własnego kącika w internecie np. pisanie bloga , czy nagrywanie na YouTube różnych tematycznych filmów . Chciałabym Wam powiedzieć , że te osoby które się śmieją z naszych pasji , sami by chcieli mieć swoje hobby.  W krótkich słowach zazdroszczą nam ,  zamiast siedzieć i np. Grać na komputerze , też pewnie chcieli by coś zrobić miłego dla siebie , wyciszyć się , zrobić coś co sprawia wielką przyjemność.
 Nie warto martwić się docinkami kolegów . To co jest naszą pasją , to nasza sprawa , nie warto się poddawać , bo ktoś nam coś powiedział . Trzeba być silnym i dalej tworzyć , być kreatywnym .
Jeżeli sprawia nam to przyjemność ... to czemu nie ? 
Warto znaleźć swoją pasje , jakieś hobby . By móc się kształtować i robić coś w czasie wolnym. Nie chodzi mi już o np.nagrywaniu na YouTube , wystarczy się rozejrzeć a hobby ,,Przyjdzie same '' :)



 Zanim jeszcze zapomnę ..
Mam w planie zrobić Q&A , więc jak macie jakieś pytanie , możecie je pisać w komentarzach , a ja z wielką chęcią na nie odpowiem w  kolejnym poście :)

 Życzę Wam udanego weekndu
Pozdrawiam
Julaa Julka
 

65 komentarzy:

  1. Nie widzę powodu dlaczego się ktoś wstydzi swojej pasji? To jak wstydzić się wyjść z domu bo jesteś sobą o.O
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze zdaniem :
    ,,osoby które się śmieją z naszych pasji , sami by chcieli mieć swoje hobby."
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham swoją pasję i lubię o niej mówić :)

    Pozdrowionka!
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zawsze ktoś może mówić, że "E TAM NIE PRZEJMUJ SIĘ"
    Ale no prawda jest taka, że złe słowo zawsze gdzieś tam w środeczku zaboli :/

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro coś sprawia nam przyjemność, lubimy to robić, pozwala się rozwijać nie powinniśmy się tego wstydzić
    wiktoriaaserafin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami może być nam przykro, gdy np. widzimy osobę, która ma pasje, odnalazła to, co chciałaby robić w życiu. Gdy już znajdziemy swoją pasję, powinniśmy mówić o niej otwarcie oraz korzystać z tego, że ją odnaleźliśmy! To może odmienić nasze życie :)
    Ciekawy post, a jak chodzi o pytanie na Q&A: Jaki jest twój ulubiony kolor? Który dzień tygodnia lubisz najbardziej? Lody czy gorąca czekolada? :D
    Pozdrawiam!!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem dlaczego ktoś miałby się wstydzić swoich pasji:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma czego się wstydzić w swoich pasjach, lecz również nie każdy wszystkimi chce się chwalić. Moją pasją jest malowanie i wie o tym bardzo dużo osób. Natomiast blogiem się nie chwalę, ponieważ jest on po prostu mój :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o moją pasję to staram się robić zdjęcia w każdej wolnej chwili, mimo tego że czasem o nie ciężko
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powinniśmy się wstydzić swojego hobby, ale jeżeli ktoś się wypytuje dla tzw "beki" no to już coś jest z nim chyba nie tak, a my się przejmujemy. Prawda jest taka, że ci ludzie kiedyś sobie pójdą i nie będą mieli wpływu na nasze życie ;)
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasa pasja jest czymś ważnym dla każdego z nas. Powinniśmy się nią dzielić a nie wstydzić.
    Niestety ,złe opinie bolą. Jednak nie one się liczą tylko to co czujemy ;)

    Zapraszam do mnie =) (http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasja to jest coś najważniejszego dla nas. Pasją powinniśmy się dzielić z innymi a nie jej wstydzić. Czasami ktoś skrytykuje nas ,ale liczy się to co my czujemy a nie inni

    Zapraszam do mnie (http://historianiespelnionychmarzen.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że żadnej pasji nie powinniśmy się wstydzić tylko ją realizować i spełniać!

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  14. W zupełności się z Tobą zgadzam: pasją jest częścią nas samych, więc wstydzenie się jej to w pewnym sensie wstydzenie się siebie.

    Mam pytania do Q&A: jakie jest Twoje blogowe marzenie i co Cię inspiruje i motywuje?

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasji nie powinniśmy się wstydzić, ponieważ jest to część naszego życie, więc też część nas samych :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wolno wstydzić się swojej pasji, a ci którzy się z niej śmieją najwyraźniej nie mają swojej :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Święte słowa! Nie powinniśmy się wstydzic swoich pasji, ale jest to bardzo trudne i trzeba na to poświęcic dużo pracy! :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo uroczego i dziewczęcego bloga ♥ bardzo mi się spodobał zostaje na dłużej ♥

    Zgadzam się z tobą ja swojego bloga ukrywałam przed wszystkimi ale później i tak większa część osób się o nim dowiedziała a teraz nie obchodzi mnie już to co wszyscy o tym myślą po prostu robię to co kocham ♥


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wolno wstydzić się swoją pasją!!!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z twoją opinią, jak i z odpowiedziami w komentarzach. Ja nigdy nie wstydziłam się tego, że piszę, a wręcz otwarcie dzielę się progresem pisarskim z wszystkimi domownikami :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo kocham swoją pasję; jest to czytanie książek, jak i mój blog.


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post!!!
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny post! Miło się czytało i w 100% się z tobą zgadzam :3 Uważam, że każdy ma jakieś hobby, pasje
    i KAŻDY powinien robić to co sprawia mu przyjemność! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak można bać się wyjawić swoją pasję? Tym bardziej osobie dla nas ważnej? Kompletnie tego nie rozumiem
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja myślę, że dużo łatwiej jest mówić o swoich pasjach np jeśli chodzi o sport, gdy prowadzimy bloga i to jest naszą pasją to bardziej jesteśmy narażeni na krytykę i myślę, że dlatego większość osób woli zachować to w tajemnicy, ale nie ma co się wstydzić w końcu nie warto patrzeć na ludzi, którzy nas nie obchodzą w swoim zyciu, a Ci wartościowi na pewno będą nas wspierać a nie wyśmiewać :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie wpisy z luźnymi przemyśleniami ♥
    pasja to coś pięknego i nie ma powodu by się tego wstydzić. nieważne czy dopiero zaczynamy się wkręcać w dany temat czy jesteśmy kompletnym freakiem od wielu lat - każde hobby jest interesujące, jest częścią nas i nie ma powodu się go wstydzić :) masz rację, ludzie zazdroszczą, ale ich negatywne emocje nie powinny kreować naszego życia, w końcu należy ono tylko i wyłącznie do nas:)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. jakoś boję się przyznać do tego co lubię, bo obawiam się krytyki albo niezrozumienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ech... doprawdy nie wiem, skąd w ludziach tyle niepewności.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam mieszane uczucia co do ujawniania się z blogiem czy z YT. Z jednej strony owszem nie ma się co wstydzić swojej pasji ale z drugiej nie wyobrażam sobie aby wszyscy do okoła mieli wiedzieć że piszę bloga , według mnie straciłabym wtedy taką wolność tematów na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie powinno się wstydzić swojej pasji bez względu na to jaka ona jest:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie można wstydzić się swojej pasji i bać się o niej mówić. To tak jakbyśmy ujawniali tylko cząstkę swojej osobowości i nie wspominali o najważniejszych dla nas rzeczach.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, tak ! Nie warto wstydzić się swojej pasji :) Ja swojej szukałam długo.Malowanie, granie, śpiewanie ( wycie), aż w końcu trafiłam na sport :D Ręczna,nożna,tenis,pływanie, siatkówka i w końcu koszykówka :) W sumie swojej pasji szukałam 11-12 lat (?) I tak oto jest :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny wpis :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaką książkę mogłabyś czytać całe życie? (Q&A)
    zapraszam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasja jest czyms co nas wzbogaca więc nawet nie rozumiem jakby ktoś miał się jej wstydzić :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Cię kochana obserwuję od dawna :)

      Usuń
  36. Oczywiście, że nie warto nie ważne jaka by była. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Powinniśmy być dumni ze swych pasji, coraz mniej ludzi je ma. Ja ze swoich jestem dumna i ciągle je rozwijam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie warto wstydzić się swojej pasji. W końcu życie mamy jedno i trzeba tą pasję rozwijać :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wstyd przed przyznaniem się do swoich pasji, a także strach przed odrzuceniem z ich powodu, to wręcz perfekcyjny sposób na pogrzebanie swoich największych marzeń...Każdy z nas jest stworzony do innego celu; każdy jest dobry w innej dziedzinie, zatem należy skupiać się TYLKO I WYŁĄCZNIE na tym, co wywołuje uśmiech na naszej twarzy. Niekonstruktywna opinia ludzka powinna znajdować się dla nas na ostatnim miejscu..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uważam, że nie ma powodu, żeby wstydzić się swoich pasji i tego co sprawia nam przyjemność. Właśnie wstydziłabym się gdybym ich nie miała! :)

    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, ze wróciłaś! Dokładnie; ważne jest to, aby znaleźć w swoim życiu jakąś pasję, hobby, bo tak po prostu żyje się łatwiej. Jeśli chodzi o ludzi - wychodzę z założenia, że gdy coś sprawia mi przyjemność, a nikomu nie robię krzywdy, to nie mam zamiaru przejmować się opinią innych. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  42. trochę tak mam, że nie udostępniam linku np na fejsie do mojego bloga.. może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  43. Post mądrze napisany. Masz sporo racji. Nie powinnyśmy się wstydzić swojej pasji aczkolwiek czasami życie nas do tego zmusza. A szczególnie ludzie. Najczęściej o swoim małym miejscu w sieci chwalimy się najbliższym. Osobom którym ufamy i którzy na pewno nas nie wyśmieją, tylko pogratulują. Sądzę, że część osób (dajmy że chodzących do szkoły) boi się właśnie opinii ludzi którzy ją nie lubią i których ona sama nie lubi. Jeśli ktoś cię nie lubi to na pewno będzie tylko nabijał się z Twojej pasji. Masz też rację w tym, że po prostu zazdroszczą i w tym, że warto znaleźć jakieś hobby :) Post super.
    Teraz czas na pytania do Q&A:
    1. Dlaczego prowadzisz bloga?
    2. Co Cię skłoniło do tego aby zacząć prowadzić bloga?
    3. Jaki jest Twój ulubiony czarny charakter filmowy/książkowy/serialowy?
    4. Najlepsza książka jaką w życiu przeczytałaś?
    5. Najlepszy film jaki kiedykolwiek obejrzałaś?
    6. Bez czego nie potrafiłabyś przeżyć ani jednego dnia?
    7. Swój blog do czego/kogo byś porównała?
    8. Jakie masz plany na przyszłość?
    9. Co chciałabyś robić w życiu?
    10.Jaki jest Twój ulubiony kwiatek?
    11. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
    12. Co sądzisz o samobójcach?
    Chciałabym więcej jakiś Twoich przemyśleń, bo post mi się spodobał. Bloga zaobserwowałam - czekam na więcej wpisów ^^ Dziękuję i Tobie też życzę udanego weekendu :)
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super napisane, nie ma sensu się wstydzić żadnej pasji, ważne żeby robić to co się kocha!:)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tez uwielbiam piatek, a w szczególności wieczór ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Hejka. Dzisiaj trafiłam tutaj i napewno zostanę.
    Ja dopiero zaczynam, polecicie jakieś tagi? Zerknięcie w wolnej chwili?❤️
    www.pogadankaurose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .