piątek, 23 września 2016

Q&A #2

♥ Witajcie kochani

Ja już jestem po szkole i wreszcie mogę spokojnie zająć się swoim hobby . Ten tydzień był dla mnie bardzo męczący , codziennie jak przychodziłam , na drugi dzień czekała na mnie kartkówka , więc praktycznie siedziałam  cały dzień nosem w książkach. :) 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne Q&A , dlatego dziękuję osobą , które miały jakieś pytania i zadały mi je w komentarzach :)  
Na niektóre pytania np. ,, Dlaczego zaczęłaś blogować ?''  lub  ,, Kim chciałabyś być w przyszłości ? ''  Nie odpowiadam w tym poście , ponieważ odpowiedzi znajdują się w moim pierwszym Q&A , wszystkich chętnych zapraszam TUTAJ

                                ♥Koniec już ze wstępem zapraszam na Q&A


1. Co Cię skłoniło do tego aby zacząć prowadzić bloga?

- Chciałam spróbować czegoś nowego , znaleźć jakieś nowe zainteresowanie , pasje.

2. Który dzień tygodnia lubisz najbardziej?

- Chyba piątek , a najlepiej piątkowy wieczór . Wtedy nie muszę się martwić pakowaniem do szkoły i wczesnym wstawaniem .


3. Jaki jest twój ulubiony kolor ?

- Z pewnością miętowy i seledynowy . Ogólnie pastelowe  kolory .


4. Lody , czy Gorąca czekolada ?

- W lecie to lubię lody , a jak jest zimno to lubię pić gorącą czekoladę , więc chyba wybieram lody. 


5. Jaki jest twój ulubiony kwiatek?

- Lubię wszystkie kwiatki , ale najbardziej to storczyki .


6. Jaki jest twój ulubiony zapach ?

- Bardzo lubię zapach świeżej lawendy .

7. Swój blog do czego/kogoś byś porównała ?

- Mój blog ..? , chyba do siebie , ponieważ on jest moim życiem  ,  piszę  tu  co myślę , co robię , co lubię .  Piszę bloga od serca , nie udaję tu nikogo kim nie jestem .

8.  Najlepszy film , jaki kiedykolwiek obejrzałaś ?

- Mhyy...? Dużo fajnych filmów obejrzałam , nawet nie pamiętam wszystkich nazw  , ale najlepszym chyba był  ,, Ania z Zielonego Wzgórza ''  Ta dziewczyna ma taką wielką  wyobraźnię , jest taką ciekawą osobą ...
 Oglądałam ten film dawno i , ale do dziś go pamiętam.  

9. Jaki jest twój ulubiony czarny charakter filmowy / książkowy / serialowy


- Czytam różne książki , nie zawsze znajduję się w nich czarny charakter , ale moim ulubionym jest  Czarna królowa z książki ,,Tara Duncan ''
,, Czarna Królowa jest demoniczną wersją Tary Duncan, powstałą w wyniku zainfekowania magią demonów ''

10. Bez czego nie potrafiłabyś przeżyć , ani jednego dnia ?

- Trudne trochę pytanie , ponieważ ja akurat nie jestem przywiązana tak bardzo do swojego telefonu i przetrwałabym bez niego , więc chyba tą rzeczą jest mój ulubiony płyn dezynfekujący  z aloesem , lub balsam do rąk . Nie wyobrażam sobie dnia bez tego płynu w szkole . 

11. Co sądzisz o samobójcach ?

- W tym pytaniu to się za bardzo nie wypowiem , ponieważ nadal nie rozumiem tych ludzi
i nie potrafię zrozumieć , jest to dla mnie przykre .

12. Jaką książkę mogłabyś czytać całe życie ?

- Nie mogłabym czytać przez cały czas tej samej książki , bardzo lubię czytać różne rodzaje i nie wiem , czy zatrzymałabym się przy jednej .
Moją ulubioną jak na razie jest ,, Tara Duncan '' W pułapce Magistra .


Mam nadzieję , że post Wam się podobał .
Tutaj przedstawiam Wam jeszcze , mój piątkowy look.
 O moich ubraniach które mam na sobie na pewno usłyszycie w poprzednich postach :)
 
Zapraszam Was , też do wzięcia udziału w małej ankiecie .
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu
Julaa Julka 


 

  


74 komentarze:

  1. Świetne Q&A Ja nie mogłabym przetrwać bez bloga i wattpada :) Też lubię piątki :) Początki weekendu :)

    Zapraszam :) Spodobał się mój blog ? - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na kilka moich pytań :) A look super ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo lubię piątki i już od poniedziałku zaczynam do niego odliczać.Storczyki również bardzo lubię i są moimi ulubionymi roślinami doniczkowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Q&A, można się o tobie trochę dowiedzieć :)
    ZAPRASZAM! <3 Nowyy post :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi :) Zawsze miło jest się dowiedzieć czegoś więcej o autorze bloga ;)

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe Q&A! Fajnie, że można się o tobie trochę dowiedziec. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama również lubi sotorczyki :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe Q&A! Możę troszkę nie na temat, ale zagłosowałam na ankiecie ;D no, a a teraz wracając do posta, na pytanie pierwsze zgadzam się w 100% i ze mną było tak samo xd

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nie słyszałam o tej książce :/
    fajny post :)

    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis! :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, lubię czytać Q&A. Świetna kurtka :)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe Q&A! Nie słyszałam o tej książce!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nice blog! =)
    following each other via gfc?
    let me know & have a nice sunday!
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze tydzień wolnego, ale już się stresuję, ponieważ studiuję dwa kierunki, dwa dziennie i to jest naprawdę ciężkie do pogodzenia. Zwłaszcza, jeśli chce się mieć jakieś życie prywatne, chodzić na siłownię, gotować, a także pracować...
    FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Q&A. Również bardzo lubię storczyki a z zapachami muszę się również zgodzić uwielbiam Lawende oraz rumianek ślicznie pachną
    Zapraszamy serdecznie
    tylkomarzeniablog.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  16. pastelowe kolorki są świetne :) a storczyki piękne, też je bardzo lubię :)

    kochana co powiesz na wspolną obs? :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że jakoś sobie poradziłaś w szkole :)
    Ja również uwielbiam storczyki ♥



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis :) To jak każda z nas... wyczekiwanie na piątek i w końcu ta dłuższa chwila odpoczynku i relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję , na pewno wymyślę jakiś Specjał na 100 obserwatorów. Jesteście kochani

      Usuń
  20. Ja akurat nie przepadam za Ania z Zielonego Wzgorza, haha! Jednak rowniez jak ty nie potrafie zrozumiec samobojcow jak mozna tak po prostu odebrac sobie zycie.. w koncu nie wazne jak jest ciezko zawsze trzeba miec nadzieje i walczyc aby bylo lepiej! Ale fakt ja tez nie powinnam sie wypowiadac bo w koncu za duzo na ten temat nie wiem i nie rozumiem tych ludzi i chyba nawet nie chce ich zrozumiec!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna stylizacja :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post! Fajnie dowiedzieć się o tobie czegoś nowego <3 Ładny ten twój outfit :)


    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie!
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super q&a :)
    zaobserwuj mój blog, odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się do wielu twoich wypowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim ulubionym dniem tez jest piątek :)
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. ja take mam manie mycia raczek :D nie przezylabym bez tego no i oczwywisicie kremiku do rak ;3 w koncu wizytowka kobiety sa dlonie :)

    wiadomo, ze obserwuje <3
    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. też uwielbiam storczyki oraz parę innych kwiatków, ale storczyki są takie wysokie i uśmiechnięte...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne odpowiedzi :)
    Ja też zawsze muszę mieć przy sobie jakiś żel antybakteryjny do rąk :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne Q&A! :)
    Też lubię pastelowe kolory :) I muszę mieć przy sobie żel antybakteryjny. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post!

    www.swiatinastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. woow super blog !!
    zapraszam do mnie:*
    http://hyacinthsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne odpowiedzi i pięknie wyglądasz <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawy post :) bardzo ladny, estetyczny blog. :)
    zostajemy na dluzej i obserwujemy :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze... nie potrafiłabym wybrać między lodami, a czekoladą :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. też mam na imie julia:)
    świetny post i zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Temat o samobójcach jest trudny ale ja ich rozumiem, ale jednoczesnie bardzo chciałabym im pomóc :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .