piątek, 30 września 2016

Specjał na 100 obserwatorów

♥ Witajcie Kochani ♥

Kiedy wczoraj  weszłam na bloggera ujrzałam 101 obserwatorów .
Nie sądziłam , że uda mi się tylu ich zdobyć , jesteście bardzo kochani.
Wszystkie wasze miłe słowa napisane w komentarzach wiele dla mnie znaczą , są wielką inspiracją i pełnią mnie pozytywną energią. 
W poście z haulem ubraniowym , chętnych zapraszam Tutaj , pisałam o nowych zmianach na blogu , mam tu na myśli nowy szablon. Chciałam powiedzieć , że nowy szablon zbliża się już wielkimi krokami , już zaledwie za ok.  2/3 tygodnie będziecie mogli ujrzeć nowy wspaniały desing bloga .



                                                                

Nie przedłużając, zapraszam Was na specjał z okazji 100 obserwatorów , specjalnie nie napisałam w tytule dokładnie jaki to specjał , by zrobić Wam niespodziankę .
Przy tym poście troszkę się napracowałam , by podziękować Wam za te wszystkie odwiedziny , miłe słowa i chęć zostania ze mną na dłużej :)

                    Zacznijmy , więc zapraszam na 50 przypadkowych faktów o mnie .♥            
                            Dlaczego 50 przypadkowych faktów o mnie , a nie 100 ?
                           Nie chciałabym Was tu zanudzić , 100 faktów to troszkę dużo
                                         i myślę , że post nie byłby wtedy ciekawy . 


Fakt 1
- Nazywam się Julia

 Fakt 2
 - Mam w domu psa

Fakt 3
- Do szkoły chodzę na piechotę

Fakt 4
- Do szkoły idę nie więcej niż 20 minut.

Fakt 5
- Nie lubię się uczyć

Fakt 5
- Nie lubię odrabiać zadania domowego np. łóżku , lub podłodze , wolę na biurku.

Fakt 6
- Mam Instagrama
Znalezione obrazy dla zapytania Instagram
Ten obrazek nie jest moją własnością , znalazłam go na google grafika LINK DO GRAFIKI


Fakt 7
 - Mam Twiteera

Fakt 8
Moja ulubiona pora roku to zima i jesień

Fakt 9
- Nie znoszę upałów 

Fakt 10
- Nie lubię jak ktoś kłamię

Fakt 11
- Nie potrafię grać na żadnym instrumencie 

Fakt 12
- Zawsze chciałam umieć grać na gitarze lub skrzypcach .

Fakt 13
- Nie wiem kim chciałabym być w przyszłości

Fakt 14
- Nie lubię lekcji J.Niemieckiego

Fakt 15
- Zawsze czytam wszystkie komentarze pod postami

Fakt 16
- Zawsze odpowiadam na wszelkie pytania

Fakt 17
- Bardzo lubię rysować 

Fakt 18
- Cenię ludzi za szczerość

Fakt 19
- Lubię ozdabiać rzeczy brokatem
  
Fakt 20
- Oglądam filmy na YouTube

Fakt 21
- Miałam pofarbowane włosy na wakacjach

Fakt 22 
- Lubię spać

Fakt 23
- Nie mam problemu ze wczesnym wstawaniem

Fakt 24
- Nie znam się na komputerach

Fakt 25
- Lubię obrabiać zdjęcia


Fakt 26
- Mam piwne oczy

Fakt 27
- Mam ok. 160 /165 wzrostu

Fakt 28               
- Moją ulubioną cyfrą jest 9

Fakt 29
- Nie lubię jeść gotowanych warzyw

Fakt 30
- Mam najlepszą przyjaciółkę

Fakt 31
- Mogłabym przetrwać bez telefony tydzień 


 
 Fakt 32
- Nie byłam nigdy w Krakowie       

Fakt 33
- Lubię oglądać seriale i filmy

 Fakt 34
- Jestem bardzo szczęśliwa kiedy widzę ponad stu  obserwatorów

Fakt  35
- Zadaje dużo pytań :)

Fakt 36
 - Wolę coś robić dłużej , a porządnie .

Fakt 37
- Do szkoły wstaje o ok. 6:40

Fakt 38
- Lubię robić zdjęcia

Fakt 39
- Miło mi się pisało tego posta    

Fakt 40
 -  Nie potrafię ułożyć kostki Rubika

Fakt 41
 - Lubię grać w gry planszowe

Fakt 42
- Lubię mieć pomalowane paznokcie

Fakt 43
 - Często słucham muzyki

Fakt 44
 - Lubię robić domowe spa

Fakt 45
- Jestem praworęczna

Fakt 46
- Nie potrafię grać w piłkę nożną

Fakt 47
- Miałam już kilka blogów

Fakt 48
- Lubię nosić różne bransoletki

Fakt 49
- Podoba mi się kolorowe Ombre na włosach

Fakt 50 
 - Jestem optymistką :)

  

Mam nadzieję , że post Wam się podobał :
Wszystkie propozycje postów  i challenge , które chcielibyście przeczytać
możecie pisać w komentarzach .

 Życzę udanego weekendu
Julaa Julka
 

   

          
  

87 komentarzy:

  1. Gratuluję tych 100 obserwatorów.
    Na którą masz do szkoły że wstajesz o 6:40?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie mam na 7:55
      Przyjaciółka po mnie przychodzi o 7:30 i wtedy razem idziemy.
      Zawsze wstaje wcześniej by mieć czas na poranną toaletę :)

      Usuń
  2. Super! Gratuluję tak dużej liczby! Swoją drogą, dlaczego pominęłaś aż 10 faktów? W każdym razie, ja też, a dokładnie 3 dni temu zrobiłam specjał z dokładnie tej samej okazji, jaką jest 100 obserwatorów! Aktualnie mam już 108, z czego niezmiernie się cieszę, a tobie życzę jeszcze więcej sukcesów i wspaniałych chwil w blogowaniu ;)

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany , dziękuję za twoją uwagę i czujność .
      Jakoś przy pisaniu numerków , gdzieś umknęło mi to 10.
      Post został już poprawiony i jest 50 faktów :)

      Usuń
    2. Gratuluję Ci :) i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, ale nie tylko w nim ^^

      Usuń
  3. Gratuluję ci tylu obserwatorów, ich liczba się coraz bardziej zwiększa! Bardzo ciekawe informacje, też nie przepadam za j. niemieckim, lubię BARDZO słuchać muzyki i oglądać YT... xD
    Potwierdzam, że bardzo spodobał mi się ten post :D Haha, zanim się obejrzysz będzie kolejna stówa obserwatorów xD
    Miłego weekendu!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 100 obserwatorów! Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz miało jeszcze wiele większych jubileuszy jak te ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu obserwatorów i życzę Ci coraz więcej! ;*
    Świetny pomysł z tymi faktami :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would be happy for you to follow back.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. serdeczne gratulacje :) masz pieknego bloga, bardzo ciekawe posty i bardzo estetycznie wykonany :) buziaki

    http://klaudynka-marcin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 100 obserwatrów! ♥ Bardzo ciekawe fakty ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. oo super, 100 obserwatorów to bardzo dużo :) gratulacje :)

    pozdrawiam :)
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę kolejnych obserwacji :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję 100 :) widzę pełno punktów wspólnych ze mną:D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, oby wiecej obserwatorow sie zbieralo, ja do nich dolaczam! :)
    zapraszam do siebie , tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 100 obs! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post! Dużo faktów jest podobnych do mnie a więc twins hahaha, gratuluje setki!!
    Obserwuję, primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ile faktów, suuuper ♥

    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów :) Widzę, że mamy sporo wspólnego. Też uwielbiam spać i przerabiać zdjęcia :D No i też mam piwne oczy :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję setki!:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :D oby więcej sukcesów!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję Kochana :*
    kilka faktów nas łączy, też nie lubię kłamstw ani j. niemieckiego oraz cenię szczerość :)
    poza tym uwielbiam oglądać filmiki na yt ♥
    super pomysł na wpis, na pewno się dużo naszukałaś tych faktów bo ciężko z głowy wymienić od razu tyle rzeczy o sobie :P
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , co do faktów to troszkę na to czasu musiałam poświęcić :)

      Usuń
  20. uwielbiam Twój blog <3 polecam go u siebie ;)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tylu obserwatorów, trzymam kciuki za jeszcze więcej!

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!
    Co do psów to chętnie bym przygarnęła ale niestety nie mogę - kocham te zwierzaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :) Należało ci się ;)

    onlyidream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. A wiesz, że ja też potrafię obyć się bez telefonu?
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję ponad 100 obserwatorów! Mam nadzieję, że też kiedyś mi się to uda ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Ja skrycie marzę mieć już 100 obserwatorów :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja gram na gitarze :) a obserwacji gratuluję! <3

    Dziękuję za komentarz i odwiedziny! <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga. Dużo się o Tobie dowiedziałam czytając ten post. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulujemy i pozdrawiamy! :D
      Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

      Usuń
  29. Gratuluję takiej liczby obserwatorów i życzę ich jeszcze więcej! :) Fajne fakty. Niektóre pasują też do mnie :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję! Ja niedawno zaczęłam grać na gitarze. Ja nie muszę chodzić na niemiecki, bo u mnie w szkole można wybrać również francuski. Ja postawiłam na ten drugi :> W sumie wolałabym hiszpański, ale nie narzekam :D
    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny wpis! I jeszcze bardziej gratuluje osiagniętej liczby, oby stale rosła !

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje <3
    jeden z lepszych blogów :)
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też nie lubię jak ktoś kłamie i lekcji języka niemieckiego :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję!
    Świetne fakty ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję ;) Życzę jeszcze wielu! Ale jeśli mogłabym mieć małą sugestię: wymyślaj nastęlnym razem bardziej 'prywatne fakty', o których czytelnicy mogli nie wiedzieć, a nie to, że masz na imię Julia. Może to naprawdę znudzić - takie oczywistości...

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rade , postaram się o tym pamiętać :)

      Usuń
  36. też mam na imie Julka !


    :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje ♥
    Świetny post :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozazdrościć tylu obserwatorów! Zapraszam i pozdrawiam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe fakty, sporo się dowiedziałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulację i życzę jeszcze większej ilości obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :3
    Zapraszam do mnie :)

    Wspólna obserwacja?


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super notka♥
    pogadankaurose.blogspot.com
    Zapraszam!♥

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .