piątek, 21 października 2016

Moje lakiery do paznokci - recenzja

♥ Witajcie Kochani ♥

Jak tam tydzień ? Ja po ciężkim dniu , wreszcie mogę zająć się tym co lubię i bardziej dopracować wpisy. 
Już kilka tygodni temu planowałam napisać ten post , ale jakoś zawsze mi to gdzieś umykało .
 Przygotowałam dla Was post z recenzją lakierów z  Rimel London .
Może komuś przyda się ta recenzja , bo może nie wie , czy warto kupić ten lakier ?
     ♥Zapraszam do miłego czytania

Lakiery z Rimel prezentują się tak :
Zakupiłam kilka takich sztuk  w ulubionych barwach.
Takie lakiery można zakupić w drogerii , w jakiś sklepach internetowych , w sklepach kosmetycznych . Może nawet w rossmanie będą ..? 



 Jeżeli kogoś interesował by numer jakiegoś lakieru , to można bez wahania pytać w komentarzach ;)
Niektóre numerki  nawet widać na zdjęciach :)


Może zacznę od .... Czy warto kupić ten lakier, czy go polecam i czy naprawdę szybko wysycha ?

Szczerze mówiąc to bardzo go polecam , bo kolory są piękne , trwałe i intensywne .

Czy lakier szybko wysycha ?
Ja akurat nie miałam żadnej różnicy , to wszystko zależy od grubości warstwy i naszych ruchów .
Jeżeli będziemy starali się , aby lakier szybciej wysechł np. Powiewać rękoma , dmuchać. To jestem pewna, że lakier wyschnie szybciej .
Gdybyśmy nic nie robili tylko czekali do momentu wyschnięcia lakieru , to szybciej
 by nie wysechł  , czekalibyśmy tyle co ze zwykłym lakierem.
Bynajmniej ja mam akurat takie odczucia :)


 Pędzelek jest wygodny , ma płaską powierzchnie co ułatwia malowanie .
Dowiedziałam się ostatnio takiego triku do malowania paznokci , jeżeli nie potraficie za bardzo pomalować paznokci lewą ręką i przeważnie uda Wam się machnąć lakierem  troszkę skórek lub nawet palca , to słyszałam , że wystarczy  skórki posmarować wazeliną i  lakier powinien łatwiej schodzić.
Nie wiem czy pomaga , ponieważ nie testowałam , jeżeli ktoś testował to 
mógłby mi napisać w komentarzu , czy poleca ten sposób :)


  Na zdjęciu powyżej przedstawiam Wam moje ulubione odcienie
Numerek 860 , czyli ten jakby niebieski w rzeczywistości ma prześliczną barwę , co niestety za bardzo nie udało mi się ukazać na zdjęciach.

Jeżeli jesteście kreatywni to na pewno uda Wam się stworzyć jakieś cudo na waszych paznokciach :)



Mam nadzieję , że post Wam się podobał .
Możecie pisać który kolorek przypadł Wam do gustu ;)
Jeżeli chcielibyście o czymś przeczytać w następnych postach
można mi podać pomysł w komentarzach bądź na mailu ;)

Serdecznie Was Pozdrawiam :)
Julaa Julka





48 komentarzy:

  1. Ale piękne kolory! Miałam już kilka lakierów z serii 60 Seconds Super Shine(wiśniowy, miętowy i cukierkowy róż) i byłam z nich całkiem zadowolona ;)
    Chciałabym. Chciałabym jeszcze wypróbować te Rita Ora ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam styczność z lakierami Rimela i byłam zadowolona, mają bardzo ładne kolory i lakier mi nie odpryskiwał. Dobrze, że napisałaś takiego posta, bo uważam że są one przydatne :)
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie lakiery są cudowne! No może nie lakiery, a raczej ich odcienie. Moje paznokcię są dosyć cieńkie, więc po każdym malowaniu muszę je ścinać i znów zapuszczać.. tak sobie właśnie to leci :)

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się lakierów nie pokazuję, bo zaraz chcę je mieć, nie ważne czy to ta sama czy inna barwa, którą aktualnie mam w mojej kolekcji *O*

    Śliczne są *O*

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam te lakiery ale mam tylko 3 kolory :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie trwałość dosłownie KAŻDEGO lakieru to max 2 dni ;) i są odpryski

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post! Have a great weekend.
    would you like to follow each other? let me know on my blog!!
    new post is up take a look!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już te lakiery :) Kolory są śliczne, zwłaszcza ten błękitny. Ja kupiłam sobie taki czerwony i jestem bardzo zadowolona :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna gama kolorystyczna lakierów :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory fajne, a ja sama chętnie bym kupiła jakieś lakiery z tym, że... mam dwie lewe ręce i nijak potrafię się nauczyć malowania paznokci ;/ I tak i tak wychodzi mi to krzywo, mimo licznych prób.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten bordowy najlepszy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory :D
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. I used to love Rimmel nail polishes)

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jaka kolekcja!

    Brałabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten różowy lakier jest prześliczny! Muszę go gdzieś kupić ^^
    http://aaabydidi.blogspot.com <-- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być w drogeriach ;) bądź nawet w rossmanie

      Usuń
  18. Świetne masz odcienie tych lakierów do paznokci :) Ja mam już ich tyle ,że do lata nie kupuję żadnych.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kolekcja :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie Rimmel i GR robią najlepsze lakiery :)


    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem spora kolekcja, ładne kolory. Ja w swojej kosmetyczce mam mało lakierów, ponieważ nie za bardzo przepadam za malowaniem paznokci i robię to naprawdę od święta.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolorki. Fajny blog! Obserwuję:)
    Zapraszam do mnie http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne kolory :*
    obserwuję i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie miałam nigdy tych lakierów, ale zachęciłaś mnie do kupna :) obserwuję już od dawna!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię lakiery z rimmela, ale u mnie królują ciemniejsze kolory :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale duża kolekcja :D Mam kilka takich lakierów jeden nawet taki sam jak ty:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory są naprawdę przepiękne! Nr 860 chyba też będzie moim ulubieńcem. Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorki piękne tylko że ja rzadko maluje paznokcie .

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. W zasadzie każdy kolorek bardzo mi się podoba ;) ja bardzo często zmieniam kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie te lakiery - miałam już kilka kolorow - m.in. miętowy i baby blue.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  32. Dwa ostatnie z ostatniego zdjęcia (łososiowy i blado-różowy) sama chętnie bym przygarnęła ;) Takie kolory noszę, reszta nie w moim stylu. I jakoś nie umiem się przekonać do lakierów z Rimmel, wolę Golden Rose :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .