piątek, 14 października 2016

Testuje produkty z PILOMAX

♥ Witajcie Kochani ♥

Ostatnio przyszła do mnie paczka z produktami  do przetestowania marki PILOMAX



W środku zastałam  maskę regenerującą do włosów jasnych i szampon głęboko oczyszczający do stosowania przed maską.


Użyłam tą maskę jak na razie tylko 3 razy , bo na opakowaniu dowiadujemy się , że maskę można stosować tylko dwa razy na tydzień.
 Choć używam tej maski dość krótko jestem bardzo pozytywnie i miło zaskoczona.
Moje włosy były miękkie , miłe w dotyku i nawilżone . A do tego nie miałam żadnego kłopotu z rozczesywaniem .

LINK 
Na samym początku umyłam włosy szamponem głęboko oczyszczającym .
Szampon ma w składzie  Aloes , Pantenol i Pirokton Olaminy.
Sam szampon ma moim zdaniem śliczny , delikatny zapach aloesu. 
                                                                                          LINK                                                                                                             
Następnie  po dokładnym spłukaniu , nałożyłam na moje włosy maskę i odczekałam tak ok. z  20/ 30 minut.
Maska ma w składzie Henne i Rumianek Pospolity .
Maskę w łatwy sposób nakłada się na włosy.
Sama maska ma troszkę charakterystyczny zapach , dokładnie nie potrafię mam tego określić.
Później jak zawsze suszyłam i rozczesywałam włosy. 


Choć mam delikatną skórę głowy.
Szampon , ani maska nie podrażniała , ani nie obciążała moich włosów .
Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej o produktach marki PILOMAX , lub zamówić ich produkty to serdecznie zapraszam Was na ich stronę 



Mam nadzieję , że recenzja Wam się podobała.
Pozdrawiam
Julaa Julka 

69 komentarzy:

  1. Porządnie zapakowane, nie miałam styczności jeszcze z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja, a ile kosztuje taka maska z szamponem?

    Zapraszam:
    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama maska na ich e sklepie kosztuje ok. 30 zł , a szampon ok. 20 zł
      Proszę oto link : https://www.wax-sklep.pl/produkt/maska-blonda-wl-jasne-naturclassic-480ml/

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi produktami :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja, jeszcze nigdy nie używałam tego produktu. :)
    Pozdrawiam! ♥
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tych maskach, chętnie bym przetestowała ;) Bardzo przypominają mi one maski z Kallosa ;P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! unrealizable

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :p
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tych maskach ale wydają się być okej ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz proszę za jakiś czas jak sprawuje się ta maska. :)
    Od jakiegoś czasu szukam jakiejś dobrej i nie mogę nic znaleźć. :C

    Zapraszam do mnie, zaczynam od nowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej firmie nigdy nie słyszałam, aż do teraz :) Recenzja dobra, nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty wydają być naprawdę fajne, może i sama przetestuje.
    Obserwujemy
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy, zaciekawiły mnie niestety ostatnio mam bardzo podrażnioną skórę więc nie mogę używać praktycznie żadnego szamponu ani masek..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam z nimi do czynienia, ale wydają się być ciekawe. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie słyszałam o tej marce, z twojej recenzji wynika, ze jest to produkt godny przetestowania ;)

    zapraszam na nowy post! odwdzięczam się za każdą obserwację ;)
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przetestować maskę, nigdy o tych produktach nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej firmie, ale z posta mogę wywnioskować, że produkty z niej są świetne :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie :D
    Pozdrawiam i obserwuję! ;)
    Baldur

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy! :)
    Produkty ciekawe, czekam na recenzję! :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam kilka razy produkty tej marki u siebie, ale niezbyt mi się sprawdzały jak mam być szczera... Naprawdę były kiepskie, więc nie jestem pewna czy teraz tak szybko na nowo zaufam tym produktom... W każdym razie recenzja jest napisana świetnie ;) Przyjemnie się czytało ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Również gratuluję współpracy! :)
    O tych produktach jeszcze nie słyszałam, ale ich jakoś i sposób zapakowania paczki zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj mi z pewnością przydałoby się cos takiego!

    _____________
    Lubisz alternatywne klimaty? W takim razie to blog idealny dla Ciebie!
    Zapraszam, Black Bitch :)

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa paczka :) mam nadzieje na dalsze recenzje :)
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba skuszę się na któryś z tych produktów :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne produkty. Mam nadzieję, że się sprawdzają. Obserwuję i pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna recenzja, również gratuluję współpracy :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tych produktach, muszę im się koniecznie przyjrzeć.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o tej firmie, ale fajnie opisałaś ich produkty! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam szczerze, że zaciekawiłaś mnie tą maską :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Zaciekawiła mnie ta maska :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt, jeszcze o nim nie słyszałam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem zaciekawiona :D

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super recenzja, wcześniej nie słyszałam o tym produkcie :)

    Mogłabyś kliknąć w trzeci baner na moim blogu? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Nawiązałam współpracę z firmą PILOMAX :)

      Usuń
  35. Nigdy o nich nie słyszałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Slyszalam o masce ale nie wiedzialam, ze jest az tak dobra :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie słyszałam ,ale dzięki Twojej recenzji chętnie kupię produkty tej firmy :)

    obserwuje i zapraszam do siebie: http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tych produktacha wydają się byc ciekawe :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nie uzywalam nigdy produktow tej firmy, ale slyszalam juz o niej calkiem dobre opinie;) i wydaje mi się, że naparwde jest warta przetestowania;) pozdrawiam serdecznie;*/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .