piątek, 28 października 2016

Ulubieńcy miesiąca wrzesień / październik

♥Witajcie kochani ♥ 

Długo nie pisałam postów z serii Ulubieńców miesiąca , zawsze ten post mi gdzieś  umykał i pisałam inne . Dlatego właśnie postanowiłam go dla Was przygotować .
Zanim zacznę opisywać i pokazywać Wam swoich ulubieńców ,chciałabym przeprosić za niskiej jakości zdjęcia ( aparat nie za bardzo chciał współpracować :D )
                                                               ♥ Miłego Czytania 





Moimi ulubieńcami nie jest zbyt dużo rzeczy , wybrałam te do których bardzo się w tych miesiącach przywiązałam.

Moim pierwszym ulubieńcem jest szczotka Tangle Teezer , jeżeli dobrze pamiętam . To była też w ulubieńcach czerwca . Długo się nią nie czesałam , ale od ostatnich miesięcy bardzo ją polubiłam i na dal jest moim ulubieńcem ;)

Drugim ulubieńcem jest pomadka , błyszczyk z Chupa Chups , błyszczyk kupiłam w biedronce za ok.7/9 zł , długo się go naszukałam . Błyszczyk ma śliczny zapach i smak truskawek . Ma na ustach delikatny połysk .

Kolejną rzeczą jest gumka do włosów  , gumka która nie wyrywa włosów .
W moim przypadku świetnie się sprawdza , noszę ją przeważnie na ręce . Gdy nagle muszę związać włosy . Kupiłam ją w Rossmanie za 1 zł


Następnym artykułem są bransoletki ze sznurka , ciekawie się je reguluję , bo za pomocą przesuwania sznurków . Troszkę zajęło zanim nauczyłam się ją regulować , ale udało się.
Nie jest to wcale takie trudne :) 
Bransoletki kupiłam nad morzem , ale można je też kupić np. na Allegro .
Jeżeli lubicie pobawić się kreatywnie , można zakupić rzemyk lub mulinę i samemu zrobić taką ozdobę , w Internecie jest pełno poradników jak zrobić przesuwany supeł.
( Jeżeli czytasz to teraz , proszę napisz w komentarzu ''Kwiatek'' )

Kolejną świetną rzeczą  należącą do moich ulubieńców jest breloczek z buźką emoji , brelok kosztował ok. 7 zł , jest bardzo miły w dotyku i słodki :)

Ostatnim już artykułem jest maska z PILOMAX , w tamtym poście recenzowałam ten świetny produkt . Maska jest świetna , dlatego jest moim ulubieńcem ;)

Zapraszam Was na mojego Instagrama 
  My Instagram KLIK

 
Mam nadzieję , że post Wam się podobał
Życzę udanego weekendu
Julaa Julka

48 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego błyszczyka Chupa Chups, pewnie pachnie niesamowicie ;)
    Posiadam identycznego Tangle Teezera i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczotka Tangle Teezer jest świetna, sama ją posiadam i jestem zadowolona! Ten błyszczyk jest czadowy :P

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. także posiadam tangle teezera :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do produktów PILOMAX jakoś nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tych gumek to jestem sceptycznie nastawiona, ponieważ posiadam kilka takich gumek i rzadko je używam, ponieważ one tak nie przyjemnie trzymają się na włosach :/ Po prostu ich nie lubię i wolę zwykłe. :) Te szczotki Teengle Teezer wiadomo, są teraz w modzie, sama się skusiłam, bo szczotka jest naprawdę warta swojej ceny i spełnia oczekiwania :) Swoją drogą bardzo podoba mi się nowy wygląd twojego bloga, jest taki czystszy, świeższy, bardzo ładnie tu wygląda.

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą szczotkę :) Pamiętam jak mój chłopak kupił mi ją pod choinkę rok temu i cały czas jej używam :)
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bransoletki, lubię takie nosić :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie jestem przekonana co do tangle teezera. Bardzo elektryzuję i wyrywa moje kręcone włosy. Ciekawa jestem tej pomadki chupa chups :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbuję maskę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, mam taką samą szczotkę Tangle Teezer. :D Pierwszy raz słyszę o błyszczyku Chupa Chups, wygląda bardzo ciekawie, haha. :*
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też używam tangle teezera :) i czaję się na tą maskę z Waxa :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten błyszczyk wyglada fajnie :)
    https://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie mi przypomniałaś, że ja też miałam napisać ulubieńców. :/ Genialni ulubieńcy! Ja również używam tej gumki do włosów, uwielbiam ją! Swoją drogą, masz przeuroczy wygląd bloga. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta maska Pilomax jest super. Kwiatek :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. This Rubber band, Is very useful and I have in other colors haha..
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Blog ~ Join Kawaii Box Giveaway here!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiatek :) Haha, zakładam,że trzeba to napisać aby sprawdzić ile osób to czyta ;) Mam identyczną szczotkę i również się z nią nie rozstaję, jest poręczna, mała - co wiąże się z tym,że mieści się w kieszeni, torebce i wszędzie ;) Ciekawy również jest ten błyszczyk z Chupa-Chups ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wytestować te błyszczyk ♥
    wejdziesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Post fajny, a ulubieńcy ciekawi :) gumkę sprężynkę miałam, ale niestety mi się nie sprawdziła ;/
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fajny ten błyszczyk, ja to pewnie szybko bym go zjadła xD Te gumki są bardzo praktyczne, dużo moich znajomych je posiada, ja jednak mam swoją ulubioną, która jest w moim odczuciu niezastąpiona :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatek :) Tangle Teezer mam i jestem bardzo zadowolona, idealnie nadaje się na podróż, czy do niewielkiej kosmetyczki. A te gumki, o których pisałaś też posiadam :) Świetny blog, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam TT! Kiedyś robiłam sobie takie bransoletki z rzemyków.
    Kwiatek :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tangle tezzer w tych samych kolorach, jest super :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne bransoletki. Jestem ciekawa jaki jest ten błyszczyk. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także jestem wielbicielką szczotki Tangle Teezer :) Posiadam dwa egzemplarze - tradycyjną i kompaktową.
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczotki i gumek także używam, a lizak-błyszczyk mnie zachęca, chyba sama takiego jutro poszukam :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetni ulubieńcy! Kocham tangle :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczotka Tangle teezer jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Błyszczyk mega ciekawie wygląda :) Świetni ulubieńcy!

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa szczotki Tangle teezer kiedyś muszę sobie ja zakupić!
    Super błyszczyk :D

    Zapraszam http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te gumki! Są rewelacyjne!!! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  31. Też mam Tangle teezer :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .