piątek, 7 października 2016

Za co lubię jesień ?

♥ Witajcie Kochani ♥

 Jak tam w szkole ? Ja znowu cały tydzień spędziłam przed książkami , ostatnio mamy bardzo dużo kartkówek i różnych testów. Może to i dobrze ? , może nauczyciele chcą byśmy zaczęli się uczyć ? , ale kto chcę mieć codziennie jakąś kartkówkę ?
Dziś jest październik , jak wiecie .. jedną  z moich ulubionych pór roku jest też jesień , dlatego przychodzę do Was z postem , za co lubię jesień ?
Miłego czytania :) 



1 .Najbardziej w jesieni lubię kolorowe krajobrazy.
Kiedy przechodzę  ulicami  widzę wszędzie kolorowe liście i kolorowe widoki .
 Miłe są też jesienne spacery.


2. Miłe są jesienne wieczory . Miły jest taki  wieczorek z cieplutkimi skarpetkami , kocykiem i ciepłą herbatką. :)

3. Na jesień nie ma wielkich upałów . Nie musimy przez cały czas smarować się kremem z filtrem i nosić okularów przeciwsłonecznych


4.W sklepach sprzedają dużo pięknych wełnianych swetrów  i szalików .

5. Jesienią jest sezon na różne owoce i warzywa np. Na pyszne Jabłka 


6. Jest miłe , chłodne powietrze .




Ten post będzie nieco krótszy od wszystkich , co spowodowała moja ciągła nauka do przedmiotów  :)

Mam nadzieję , że post Wam się podobał.
Możecie pisać w komentarzach , za co wy lubicie jesień .
Życzę Wam udanego weekendu
Julaa Julka

54 komentarze:

  1. Ja to nie przepadam za jesienią :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień za to samo co ty :D To moja ulubiona pora roku♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to moja ulubiona pora roku ma swój własny niesamowity klimat, który tak uwielbiam!
    Napisałam bardzo podobny post dwa tygodnie temu, warto zajrzeć ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bardzo bym chciała widzieć za oknem złocistą jesień i tak pięknie jak to opowiadasz 'złote liście' ale u mnie jak na razie wielka ciapa błota! A jesień byłam moją ulubioną porą roku... zmienia sie już powoli moje zdanie :(

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam sweterki *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię jesień, najbardziej za to, że mogę popatrzeć na kolorowe liście i oderwać się na chwilkę od ludzi pod kocykiem oglądając serial :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię jesień za kolory- na dworze, w modzie, makijażu. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień za swetry :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku :) Lubię ją za wszystkie powody, które tutaj wypisałaś. I oczywiście za liście i za to, że zaczynają się pojawiać nowe sezony i odcinki moich ulubionych seriali^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Te przyczyny po prostu poprawiają moje nastawienie do tej pory roku, ja lubię jesień za kolorowe liście i za to, że... każda pora roku ma w sobie coś szczególnego ;)
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jesień lubie tylko za te piękne krajobrazy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jesień w tej początkowej fazie, później, gdy jest już zimno i ponuro niekoniecznie :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień lubię za to samo co ty natomiast nie lubię za pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale lubię jej kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień to jedna z najładniejszych pór roku ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesienne liście są naprawdę bardzo dużym atutem jesieni
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jesienne spacery :) tylko trzeba mieć z kim spacerować xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze w jesieni jest to, kiedy na zewnątrz pada, a ja siedzę z gorącą herbatą, ciepłymi skarpetkami oglądając jakiś dobry serial <3
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak lubie jesienne wieczory, a krajobrazy sa przepiękne :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię za spacery z psem po szeleszczących liściach <3

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja lubię jesień za długie wieczory :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień...
    Liście zmieniają kolory aby pokazać, że umierają...
    A my się z tego cieszymy.
    Napawamy się śmiercią.

    Ludzie to potwory XDD
    Ale brak upałów to serio wielki plus.
    A i moja mama może się artystycznie wyżyć przy dzierganiu mi sweterków *O*

    Pozdrawiam!
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam upały i parne powietrze, dlatego punkty o przyjemniejszym powietrzu i braku upałów są dla mnie minusami :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam jesieni nie lubię i nie zapowiada się, żebym polubiła :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam jesień, ale październik to już szczególnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham jesień, za ciepłe sweterki, ciepłą herbatę, dobre książki i klimat jaki przy tym wszystkim panuje... Jak tu jej nie kochać? :)

    xpanikax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam jesień zdecydowanie za to, że w chłodny wieczór mogę usiąść z herbatą i poczytać spokojnie książkę w jesiennym klimacie :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię ciepłą jesień :) nie lubię tego, co się teraz dzieje za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterki, bluzy... ogólnie jesienna moda i to, że zaczyna się sezon na pyszną ciepłą herbatę, którą piję ostatnio nałogowo - to w jesieni lubię. Ale nie uważam, że jesień jest kolorowa i piękna, bo liście są złote tylko na początku, a potem to już tylko puste gałęzie. Gdybym miała wybierać między szortami, ciepłem i lodami a sweterkami i herbatą, to wybrałabym pierwsze :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też mam teraz sporo kartkówek. Jesień uwielbiam. Jest to moja ulubiona pora roku :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze, to jesień jest, jak dla mnie, najgorszą porą roku! Ja lubię w niej chyba tylko zapachowe świeczki. Tylko to przychodzi mi na myśl. Tak naprawdę, to uważam jesień za przejściowy czas w oczekiwaniu na ukochaną zimę ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy blog ..

    obserwuje i zapraszam na moj mamusiowyy bloog . :)

    http://youngmotherwrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem miłośniczką lata ;) ale jesień też ma swoje plusy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Też uwielbiam jesienne wieczory, to że jest tak kolorowo i że można nosic sweterki. <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm ja w jesieni widzę same minusy, zazdroszczę dostrzegania w niej pozytywów :)
    Wpadaj proszę do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w sumie tez lubie jesień ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też jestem zasypywana tymi kartkówkami, sprawdzianami itp. Kocham tę porę roku. Szczególnie za to, co wymieniłaś w punkcie pierwszym. To niedorzeczne, jakie czasami mogą być piękne widoki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  40. Miłego weekendu! :)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również uwielbiam te piękne krajobrazy jesieni c;
    Obserwuję ;*

    I zapraszam do mnie Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .