sobota, 5 listopada 2016

10 rzeczy które zawsze mam w torbie

                                                                              ♥ Witajcie Kochani


Na samym początku chciałam z całego serca podziękować Pauli Cierpiak , za wykonanie i ustawienie pięknego szablonu. Paula wykonała szablon w szybkim czasie, wedle moich oczekiwań. Dlatego , jeżeli ktoś jej jeszcze nie zna , to zapraszam na jej bloga Blog Pauli KLIK .
 A przechodząc do tematu posta .... :)
W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam troszkę o rzeczach które zawsze biorę ze sobą i staram się o nich nie zapominać .
Nie jest ich bardzo dużo , są to rzeczy które wiem że będą mi potrzebne :)




Pierwszą rzeczą którą mam zawsze w torbie jest komórka . Zawsze ją biorę , bo wiem , że będzie mi potrzebna. Nie używam jej tylko to komunikowania się ,  zastępuję mi też aparat . 

Kolejną rzeczą jest długopis i samo przylepne karteczki , wiem , że mam komórkę i mogę zapisywać tam swoje notatki, ale kiedy muszę coś na szybko zapisać , to nie mam za bardzo czasu by uruchomić notatnik ;)

W torbie mam też kilka gumek do włosów ,  jakbym musiała szybko związać włosy .

W torbie posiadam też portmonetkę . Nie muszę nosić ze sobą wody lub jedzenia .
Wystarczy , że wejdę na chwilkę do jakiegoś sklepu .

Często , mam też perfum , bądź mgiełkę . Aby się odświeżyć po ciężkim dniu :)
Jeżeli jadę jakimś środkiem transportu , lub muszę kawałek przejść pieszo to zawsze mam słuchawki do telefonu , by jakoś ten czas zleciał : )

W mojej torbie znajduję się też lusterko , zawsze jakoś jest potrzebne :) 
( jeżeli czytasz to , proszę napisz w komentarzu ,,Kwiatek'' )


Zaraz po lusterku posiadam też wazelinę , pomadkę , ewentualnie EOS . Jeżeli jest chłodno na dworze to polecam nawilżać usta :)
W torbie często też trzymam nawilżające chusteczki i ewentualnie też zwykłe chusteczki higieniczne . 

Jeżeli chcecie możecie pisać w komentarzach 
Co zawsze lubicie zabrać ze sobą jak wychodzicie z domu ? :)
Mam nadzieję , że post Wam się podobał 
Jeżeli macie jakieś propozycję postów to chętnie przeczytam :)
Życzę udanego weekendu 

Julaa Julka

46 komentarzy:

  1. Telefon i słuchawki to jak dla mnie najważniejsze rzeczy :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to najważniejsze rzeczy które muszę mieć przy sobie to telefon i słuchawki ;) :D
    Centaura Asteriona

    OdpowiedzUsuń
  3. Lusterko to obowiązek w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatek. Ja w torbie mam zawsze lub prawie zawsze krem do rąk , pomadke do ust , portfel i telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję do dotarcia napisu ,, Kwiatek '' :) :*

      Usuń
  5. Ok, po pierwsze.. no muszę to teraz powiedzieć, bo później zapomnę... przecudowny nagłówek! O matko, on mi się tak bardzo podoba! Jest po prostu śliczny!

    Ja przy sobie zawsze mam telefon, klucze, szczotkę i coś do psiknięcia/odświeżenia, bo zawsze warto mieć możliwość się odświeżyć :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zawsze muszę mieć przy sobie telefon, jednak zazwyczaj nie noszę go w torebce, lecz w kieszeni :D Obowiązkowo zabieram też portfel i chusteczki :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatek xD ale o co z tym chodzi?:)

    Ja mam zawsze telefon, wodę, portfel, klucze i jakąś pomadkę, gumki do włosów i wsuwki :) (te dwa ostatnie zawsze walają mi sie po dnie torby wiec nawet ich nie wyciągam ) :) No i pełno śmieci i paragonów ;D

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób mogę zobaczyć Ile osób czyta post , a ile tylko przelatuję wzrokiem ;) :) :)

      Usuń
  8. Ja zawsze telefon mam przy sobie! :D
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatek :D Pakuję podobne rzeczy do torebki- telefon i słuchawki sa tam zawsze, bez nich nigdy się nie ruszam ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zabieram tylko to co muszę ale mimo tego jest tego dużo :(
    Portfel, chusteczki, komórka to podstawa
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to klucze, telefon, portfel, pomadka i krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. eos kocham <3
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zawsze mam przy sobie telefon, klucze oraz pieniądze. Potrafię obyć się bez reszty jednak zazwyczaj wychodzi na to, że chodzę obładowana jak wielbłąd. Wolę nosić niż mieć później problem.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatek :)
    U mnie coś ratującego usta w czasie tych chłodnych dni (czyt. pomadka, masełko itp.) jest obowiązkowe w torebce! bez tego ani rusz :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mój "Amatorski" blog
    -> amator-ka.blogspot.com
    Pozdrawiam - Amatorka

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatek ;).
    Podstawa to u mnie telefon, chusteczki, coś do picia i jedzenia, pomadka do ust itp.
    Ja obserwuję od jakiegoś czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon bardzo ładny, taki różowy i słodki :) Ja zawsze w torbie mam telefon, słuchawki, portfel i chusteczki. Te rzeczy właśnie zawsze muszę mieć, bez nich to z domu nie wyjdę ^^ Post fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kwiatek :) Zawsze zabieram dużą torbę, żeby wszystko pomieścić. Niestety zawsze zapominam o gumkach do włosów ;) Co powiesz kochana na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz to daj znać u mnie :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nice blog =)
    following each other via GFC?
    let me know & have a nice day :)
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w torbie chodzę do szkoły więc u mnie jest przewaga książek, ale znajdzie się też szczotka portfel puder itp
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatek :D U mnie podstawa w torebce to: telefon, portfel, chusteczki, szczotka do włosów i gumki, pomadka do ust, krem do rąk, perfumy i okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  21. większość z tych rzeczy również regularnie przy sobie noszę :) ciekawy pomysł na wpis :)
    kwiatek ♥

    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiatek :D
    Telefon, chusteczki, gumka do włosów, pomadka... takie niezbędniki ;)
    Fajny post ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie zawsze portfel ;p a tak reszta to już zależy co i gdzie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również zawsze noszę ze sobą telefon.
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydatne rzeczy ze sobą zabierasz :)
    Ja zawsze mam komórkę, mini perfum, szminkę do ust,szczotkę do włosów oraz długopis.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. W mojej torbie zawsze znajduję rzeczy, które nie powinny się tam znajdować, haha!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie jest prawie tak samo. Jedyne co bym dodała, to antybakteryjny żel do rąk :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kwiatek xD
    Zawsze mam przy sobie właściwie wszystko co wymieniłaś, a dodatkowo jeszczę gumę do żucia.

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiatek ;D
    W sumie zawsze mam przy sobie wszystko co wymieniłaś, chociaż zamiast samoprzylenych karteczek, mam notatnik, w którym wszystko zapisuje. Faktycznie mogłabym też zapisywać w telefonie, ale nie tyle, że czasami nie ma się czasu,żeby otworzyć notatnik w komórce, a po prostu wolę wersję papierową. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. te rzeczy, które wypisałaś to taki must have ;D. Ja oprócz tego mam mnóstwo innych... moja torebka jest zawalona śmieciami ;)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwiatek , super wpis w mojej torebce najważniejszy jest telefon , słuchawki i karta , ponieważ nigdy nie wiadomo , czy nie będę musiała czegoś natychmiast kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ,,Kwiatek" też mam takie lusterko :) Zawsze musze miec telefon przy sobie.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Kwiatek ja zawsze mam :
    -balsam do ust
    -chusteczki
    -lusterko + szczotka do włosów
    -żel antybakteryjny do rąk
    -czasami krem kokosowy do rąk
    -telefon
    -klucze do domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .