niedziela, 27 listopada 2016

Jak stworzyć świąteczną atmosferę ?


♥ Witajcie Kochani

Jest już listopad , co oznacza , że wielkimi krokami zbliża się ten piękny świąteczny nastrój. Dlatego pomyślałam , czemu nie ..? Napisze dla Was świąteczny post , by jakoś już pomału tworzyć tą miłą , świąteczną atmosferę . 
Przygotowałam dla Was moje rady , jak poczuć  , że zbliżają się te święta. Bo szczerze , nawet się nie obejrzymy a już będzie 22 , 23 i Wigilia.
Ja do świąt przygotowuję się już od 1 grudnia. Na początku rozmyślam , a dopiero gdzieś tak w połowie zaczynam już przystrajać dom , stawiać  choinkę , robić kartki itp. 
Mam nadzieję , że moje rady na coś się Wam przydadzą :) 






 
Święta są cudowne , a jeszcze cudowniejsze kiedy spędzamy je z kimś bliskim .
Aby powitać naszego  gościa w domu , trzeba ten dom  jakoś przygotować i przystroić :)
Ja uwielbiam świeczki , nie tylko zapachowe , ale też te które ładnie się prezentują .
Może to Wam podsunie jakiś pomysł by przystroić domek / pokój świeczkami 

Moimi ulubionymi świeczkami jest Bałwanek i okno :)



Dobrym pomysłem do ozdobienia , nie tylko choinki , ale też okien są cekinowe bombki 
, buty , dzwonki itp. 
Wystarczy tylko dodać sznurek i kawałkiem taśmy doczepić do okna :)
Przepraszam Was za słabą jakość zdjęcia , ale cekiny się mienią i wygląda to jakby były zamazane 



 
Robienie cekinowych bombek jest troszkę czasochłonne , ale efekt jest świetny . Wystarczy kupić styropianową figurę , troszkę wstążki , szpilki i cekiny . Jeżeli chcecie powiesić gdzieś waszą bombkę to polecam kupić też metalowy haczyk 
Troszkę roboty i bombka skończona. To też dobry pomysł na prezent
 
Kolejną fajną rzeczą są skarpety , najlepiej to powieszone na kominku :) , ale cóż ja kominka nie posiadam więc świąteczne skarpety przywieszam na oknie , na drzwiach lub na łóżku .
Zdjęcie nie jest moje , znalazłam je na Google grafika

Śliczne są też wieńce powieszone na drzwiach , to też może urozmaicić Wasz świąteczny wystrój

To zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na google Grafika  
Jeżeli jesteście bardziej kreatywni i lubicie się pobawić z tymi różnymi cekinami , szyszkami , klejami . To można zrobić sobie samemu taki wieniec
( jeżeli dotarłaś / łeś do tego momentu , proszę napisz w komentarzu ,,Piernik '' )

Zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na Google Grafika
Kiedy mamy już te większe ozdóbki , to teraz czas na piękne świąteczne kartki . Tutaj to warto dać swojej wyobraźni pracować . Kartki mogą być różnego rozmiaru , różnego koloru , mogą mieć różne kokardki , wstążeczki .  No co tam Wam przyjdzie do głowy można to  umieścić na tej waszej kartce. Taka kartka to też fajny pomysł na dodatek do prezentu .
Zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na google grafika
No dobrze , kiedy załatwiliśmy sobie ozdóbki do domu i ładnie go przystroiliśmy. Trzeba pomyśleć o świątecznych zapachach , świątecznej atmosferze i świątecznej uczcie .
Najlepszym rozwiązaniem są pierniczki , można je upiec samemu , a później zawołać rodzinę i pobawić się  lukrem :)
Zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na gogle grafika

Aby już całkowicie popaść w ten świąteczny nastrój.
Kiedy mamy już ozdoby , pierniczki , ślicznie posprzątane w domu . Pora na końcowy efekt , czyli (mój ulubiony :D ) zapach automatyczny , nie wiem jak dokładnie to się nazywa , ale wydaję mi się , że tak . Taki zapach co parę minut / Godzin pryska nam pięknym jakimś zapachem , a jak święta to oczywiście pięknie wpasuję się tu zapach cynamonu :) , jeżeli ktoś za tym zapachem nie przepada to są też śliczne zapachy świerku , czy np. jakiś kwiatów .

Mam nadzieję , że post Wam się podobał i troszkę pomogłam Wam w stworzeniu tej świątecznej atmosfery :)
Mam kilka pomysłów na kolejny post ( Haul zimowy  , DIY - Kalendarz Adwentowy )
Który byś cie chcieli pierwszy przeczytać , lub może macie jakieś swoje propozycje :)

Pozdrawiam
Julaa Julka




 

50 komentarzy:

  1. DIY zobaczyłabym najchętniej! Co do postu, wszystkie zdjęcia śliczne :) Ja ozdoby na święta często wykonuję sama, ponieważ to niezła zabawa :) Można pokombinować!

    Zapraszam na mój blog ♕ - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu ♕

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny 'poradnik' :D
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :)
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! ;)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świąteczne dodatki, niedługo zacznę się nimi interesować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tworzę świąteczny klimat poprzez dekoracje do domu :)
    Ale święta zaczynam czuć zawsze po rodzinnym pieczeniu pierników!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam święta , często sama robie ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już od 1 grudnia zaczynam przygotowania do świąt. Uwielbiam ozdabiać mój pokój, piec pierniczki czy robić kartki.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę doczekać się świąt, aż czuję ten świąteczny klimat ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aż tak się do świąt nie przygotowuję, chociaż jakieś ozdoby domowej roboty to sama przyjemność:)!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I love Christmas. Interesting post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower ♥

    http://teresaemme.blogspot.i

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ozdabiać mój pokój na święta. Szczególnie podobają mi się kompozycje z suszonych pomarańczy, cynamonu, anyżu i goździków :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pomysły! :-)

    Ja jestem tradycjonalistką i nie dekoruję świątecznie przed Wigilią. Wtedy jest dzień stworzenia takiej atmosfery. Ale już wcześniej przygotowuje się jedzenie (pierniczki!), więc zapachy zapowiadają nadejście świąt.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny post, ja dopiero atmosferę zacznę tworzyć :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love christmas, the atmosphere is gorgeous. How cute is this candle? You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  16. super <3 uwielbiam świeczki świąteczne, co roku wyciągam swoją w kształcie choineczki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam święta i wszystko co z nimi związane. Muszę przygotowywać powoli dekoracje :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie najlepszym świątecznym atmosferostwarzaczem (ah, to moje słowotwórstwo :D) są lampki choinkowe :D Kiedy są one jedynym źródłem światła w pomieszczeniu to aż krzyczy "Boże Narodzenie" ;) Inne ozdoby mogłyby dla mnie zniknąć, ale lampki to absolutny must have ;) No i nie obyłoby się bez świątecznych piosenek, które umilają nam świąteczne przygotowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ozdoby świąteczne :)
    Aż czuję już tą magię.
    Nie mogę się jednak doczekać zapachu piernika i ciastek korzennych, ach..

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy wpis. Lubię magię świąt, pora udekorować pokój!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie na święta obowiązkowo lapki w pokoju i gwiazdki w oknie :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie święta są wtedy, gdy w telewizji pojawia się reklama Coca-coli :D
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ¦

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam dekorować pokój świątecznymi dodatkami ;) super rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już od listopada czuję świąteczną atmosferę i robię ozdoby, pierniczki itp :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak fajnie, że już grudzień. Wszędzie czuć magię Świąt ;) Piękne ozdoby wymieniłaś, dodałabym jeszcze choinkę, jakies witraże w oknach ze sztucznego śniegu i np. cotton balls, lub lampki na firankach. Idealny klimat♥

    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej,
    Może wspólna obserwacja?

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) , racja choinka też jest ważna :)

      Usuń
  29. Powoli zaczynam odczuwać już tą świąteczną atmosferę :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Im dłużej mieszkam sama tym bardziej tęskno mi do takich świątecznych świąt :) Fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post :) Z wielką chęcią zobaczyłabym DIY kalendarz adwentowy :)

    Pozdrawiam,
    http://kosmetyczny-swiat-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już czuję świąteczną atmosferę :P obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubie klimat świąt sprawia że człowiek staje się szcześliwy , może spotkać się ze swoją rodziną :-)
    Pozdrawiam i Zapraszam również na mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .