piątek, 11 listopada 2016

Listopadowa Wishlista

♥Witajcie kochani ♥

Na dziś przygotowałam dla Was listopadową wishlistę .
Chciałam tylko powiedzieć , że wszystkie obrazki które się w tym poście znajdą , nie są moją własnością , poszukałam ich na Google grafika.

Pierwszą  rzeczą która zalicza się do mojej listopadowej  wishlisty są 


Śliczne , jasne zimowe buty. 
Kiedy je tylko zobaczyłam . Wiedziałam , że muszę je kiedyś kupić :)





Kolejną rzeczą jest  śliczny sweter Micki Mouse , który ma na kapturze uszy .
Już od dawna marzyłam o bluzie z uszami i wreszcie udało mi się znaleźć . Dlatego ten sweter też został dopisany do listy życzeń :)


 Kolejną rzeczą jest śliczna spódnica , też z myszką miki.  Widziałam ją kiedyś w Housie i od razu mi się spodobała , lubię takie ubrania z nadrukami bohaterów z bajek :)



Następnie do mojej listy , zaliczam świetną okrągłą torebkę z Emoji , tą torebkę widziałam na Brouklyn Butik . Myślę , że  mi się przyda . Jak np. idę się przejść to nie muszę brać jakieś dużej torebki , tylko taką małą .


 Kolejną i zarazem ostatnią rzeczą są przeurocze kolczyki ( pączki i Nutella ) , te kolczyki widziałam na ArtMadam.pl i od razu przypadły mi do gustu . Chętnie bym takie nosiła :)


Mam nadzieję , że post Wam się podobał :)
Możecie pisać w komentarzach która rzecz przypadła Wam do gustu :)
A poza tym jak podoba Wam się nowy desing bloga ? :)
Życzę danego Weekendu 
Pozdrawiam 
Julaa Julka

38 komentarzy:

  1. Great posts. Mickey is best.

    lifeinmystyle.blogspot.com - New post

    - Shehada xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica z Myszki Mikki jest urocza :D Tak samo kolczyki ;) Ale ja niestety jestem już chyba za stara na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rzeczy są takie urocze *.*
    Spódniczka i kolczyki podbiły moje serduszko <3

    Zapraszam do mnie :)
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega te rzeczy!

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! All style really lovely, I want this mickey skirt, boots and earrings. How cute are they? ^^ Oh my... . Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też od dłuższego czasu choruję na Timberlandy, ale cena mnie póki co skutecznie odstrasza...

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze jakie swietne kolczyki :D Zapraszam do mnie ;) http://malgorzataadamik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy fajne, spodobały mi się ubrania w myszkę i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty bardzo mi się podobają :) w sumie czekam teraz na podobne, mają mi przyjść z chińczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mam takie traperki i bardzo je polecam, jednak patrz dokładnie czym są ocieplane, bo na przykład te moje są ocieplane kocem obuwniczym i nie są niestety za ciepłe :/ Sama marzę o takiej bluzie z uszami, jednak nie znalazłam takiej wyjątkowej :(

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka!
    może wspólna obserwacja ? :) daj znać u mnie
    NATALIE-LIFESTYLE

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są takie buty. Mam podobne.
    Twój wygląda naprawdę fajnie. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze rzeczy :D. Obserwuję!
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te buty są cudowne :) Chciałam je sobie kupić w tym roku, ale niestety w stacjonarnych sklepach takich nie widziałam, a w internetowych jakoś nie lubię kupować butów.
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w linki w tym poście :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/11/pazurki-w-odcieniach-bekitu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog

    Coś czuję,że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taką bluzę z Myszką, ale nie chodzę w niej. Myślałam czy by jej nie sprzedać więc jeśli byłabyś chętna to śmiało pisz! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie inspirujące blogi.
    Zapraszam http://miche-miiche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy. Szczególnie podoba mi się bluza z Mikim i kolczyki z motywem Nutelli. Są bardzo fajne :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I like theses boots. They lokk so comfortable and warm.
    I want tofollow you, do you want to follow me ;)!
    Bye, Christine
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka z myszką mickey wygląda bosko!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się te wszystkie bluzy tego typu :)
    Cudowne są te buty ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty są świetne, a bluza bardzo mi się spodobała ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .