piątek, 18 listopada 2016

Przegląd Zaful.com + konkurs

♥ Witajcie Kochani
 
Kilka dni temu dostałam maila  od Jill ze strony Zaful.com z propozycją współpracy-
Zgodziłam się.  Poproszono mnie , abym przeglądnęła ich stronę i napisała post .
Troszkę nad nim pracowałam , ponieważ Zaful ma szeroki asortyment i wiele ciekawych i ładnych ubrań . Trochę musiałam poklikać by zobaczyć wszystkie ich ubrania i dodatki .
Jeżeli ktoś jest ciekawy to serdecznie zapraszam na ich stronę i na media
                     Strona internetowa          Instagram         Facebook





                                             Przedstawię Wam ubrania które wpadły mi w oko   
                                                 Prosiłabym też o szczere poklikanie w linki :)
                            Może zacznę od ...

                                                                     ~ Kurtki ~


LINK

                                   LINK                                                             LINK

Zbliża się już zima , i dlatego właśnie trzeba już kupować kurtki , na Zaful jest wiele ciekawych i ładnych kurtek

                                                                                ~Swetry ~



                                       LINK                                            LINK                                   LINK            
  
Jest teraz idealna pora na noszenie ciepłych i ślicznych sweterków.
 Swetrów jest od koloru do wyboru  :)

                                                                                 ~Suknie~

                       
                                                                 LINK                                                                          LINK

                     Sukienki to mają śliczne , jest wiele wzorów i długości . Można już wybierać na lato :)


                                                                                       ~Szaliki~ 
                                            LINK                                                                            LINK 

          Ładny i ciepły szalik to podstawa każdej zimowej i jesiennej stylizacji :) 

                                                                                        ~Bluzki~


                                                                                                                   LINK                                                         LINK



https://itunes.apple.com/us/app/rosewholesale.com/id1148841444?mt=8

Na samym końcu chciałam ogłosić konkurs, który został zorganizowany przez Zaful.com
Do wygrania są bony na zakupy o wartości $100 .
Aby wygrać należy :
1. Wejść w link  
2. Wybrać jakąś rzecz , która podoba Ci się najbardziej
3.Skomentować post , a w komentarzu dodać : 
- Link do waszego produktu i Wasz adres e-mail

Konkurs trwa do 31 listopada , a wyniki zostaną ogłoszone  1-3 grudnia

Powodzenia 
 
 
 

 

81 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy! :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtki tego typu, które tu pokazałaś, są naprawdę ładne i bardzo mi się podobają. Zamierzam wkrótce kupić sobie podobną :) Poklikałam :)\

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , kurtki tego typu też bardzo mi się podobają:)

      Usuń
  3. Podoba mi się ta bluzka z wiązaniem. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam ci wszystko jak leci, podaję kilka cen - 67,99$, 57,96$, 17,28$, 17,07$, 32,99$, 11,71$ :) Mam nadzieję, że się odwdzięczysz, bo na dniach też będę potrzebować klików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , tak tak odwdzięczę się , daj znać . Jak będzie trzeba to poklikam :)

      Usuń
    2. Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
    3. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
  5. gratuluję! :) a Jill jest fajna, też ją mam :)
    oczywiście poklikałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te sweterki. Planuję sobie kupić ten szary :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super kurtki kliknięte :)
    julie-s-world.lbogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. biało-niebieska sukienka najpiękniejsza na świecie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza kurtka jest bardzo podobna do tej, którą mam teraz :D Sukienka ze wzorem w chabrowe kwiaty jest prześliczna -chciałbym mieć coś takiego w swojej szafie, ale nie mam pojecie, dokąd bym w czymś takim chodziła.
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta biała sukienka w kwiatki (12.96$) jest przepiękna! Druga kurtka (57,96$) i ta bluzka z wiązaniem (32,99$) również mi się podoba. Poklikane! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy, poklikane we wszystko, a to kilka cen: $ 67.99, $ 57.96, $ 26,49, $ 10,13 :)
    Obserwuję!
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Te swetry i szale są świetne. :) Poklikałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre ubrania są totalnie nie w moim stylu, ale ostatnia stylizacja jest fantastyczna... Taka wakacyjna :)
    Poklikałam we wszystkie linki :)
    http://nikasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Propozycja współpracy? No to gratuluję!! :D Wszystkie ubrania są ładne, ale mi najbardziej się spodobały te sweterki. ^.^
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu! ♥

    nastolatka-marzycieka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki sa przepiekne :)

    zapraszam do mnie: maaalox.blogspot.com <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Twojej listy najbardziej podoba mi się czarna kurtka i biało-niebieska sukienka - kupowałabym!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienki obie mnie urzekły <3
    Ja również z zaful podjęłam współpracę :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtki mi się bardzo podobają, kliknięte:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję współpracy! :) az chetnie sama przejrzę ich asortyment! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome jackets *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  22. najbardziej podoba mi się ta kurtka czarna za $57.96 ,genialna jest! :)
    http://www.zaful.com/faux-fur-lined-parka-coat-p_224750.html
    victoriassikora@gmail.com

    poklikałam w linki:) jeżeli można prosić o to samo, to zapraszam na mój post również związany z zaful!
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka czarna podoba mi się najbardziej i jeszcze ten szalik, cudo :) $57,96

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie świetne rzeczy i cięzko się na jedną zdecydować :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Taaak super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje wspolpracy! Drugi raz juz dzisiaj slysze o tej stronce. Wyglada obiecujaco. Maja bardzo fajne rzeczy. Jestem bardzo ciekawa tej stronki. Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam na rozdanie :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/11/zafuls-giveaway-coupon-worth-100.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!
    Również z nimi współpracuję, ale nie musiałam robić takiej wishlisty :)
    Świetne ubrania, poklikałam.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie moje serce skradły sweterki jak i szalki! Gratuluję współpracy! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaful ma świetne rzeczy! ;) na prawdę podoba mi się 3/4 produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję współpracy! Firma posiada naprawdę bardzo ładne rzeczy :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. my.sweet.escape111@gmail.com

    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko mi się podoba! Uwielbiam ten sklep :)
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. great picks!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne rzeczy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. cudowne rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama współpracuję z tym sklepem i muszę przyznać, że uwielbiam ich produkty, są naprawdę świetniej jakości :)
    U mnie na blogu też trwa takie giveaway, dlatego pozostaje mi życzyć wszystkim uczestnikom powodzenia :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie świetne ciuchy! Także z nimi współpracuję ;) Powodzenia :) Obserwujemy? Daj znać w komentarzu!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne są te rzeczy, najbardziej zaciekawiła mnie ta biała bluzeczka.

    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. http://www.zaful.com/lapel-zipper-pockets-suede-jacket-p_219157.html?lkid=25989
    pcyran6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. http://www.zaful.com/hooded-fleece-coat-p_220638.html

    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .