sobota, 3 grudnia 2016

✼ DIY - kalendarz Adwentowy ✼

 ✼ Witajcie Kochani ✼

Coraz więcej jest świątecznych filmików , reklam i nawet postów. Oznacza to , że każdy pomalutku zaczyna przygotowywać się to tego cudownego dnia . Dlatego postanowiłam zrobić świąteczną serię. 
Od początku Września planowałam , że zrobię coś takiego. Co tydzień , aż do 24 będą się pojawiały świąteczne posty  ( Czyli jeszcze 3 ). Mam w głowie kilka pomysłów na wpisy , choć jeżeli chcielibyście coś zaproponować, możecie pisać w komentarzach :) 
Na dziś przygotowałam dla Was DIY kalendarz adwentowy. 
Choć to  nie będzie taki zwykły kalendarz, będzie też skarbnicą wspomnień :) Mam nadzieję, że się spodoba . 



 Aby przygotować taki Kalendarz , potrzebujemy:
  ✼ Nożyczki
  ✼ Taśmę , ewentualnie klej magic
  ✼ Kawałek sznurka ( najlepiej wygląda dratwa )
  ✼ Długopis
  ✼ Naklejki ( dla chętnych )
  ✼ Drukarkę
  A co najważniejsze pudełko .
Ja mam metalowe pudełko po zestawie , ale dobrze wygląda też np. jakaś szkatułka , kartonik , nawet pudełko po butach :)  

Jeżeli mamy już przygotowane wszystkie potrzebne rzeczy , bierzemy się do pracy :)
Usiadłam przed komputerem i szukałam ładnych świątecznych obrazków i numerków Adwentowych , jeżeli ktoś nie wie gdzie szukać oto link do numerków

Oto moje obrazki :

Po wydrukowaniu , wycięłam wszystko.

  
✼  Nie wycinałam numerków dookoła , by były okrągłe. Pomyślałam , że  wytnę je tak , by były kwadracikami . 
✼ Kiedy mamy już wszystko . Pora na przymocowanie numerków do sznurka . Nie powiem .. nie była to łatwa robota :) Była zabawa z uciekającymi karteczkami i taśmą .


Na moim metalowym pudełeczku był napis , który chciałam zamaskować . Do tego Idealnie przydał mi się wydrukowany wcześniej  śliczny , czerwony renifer .
 ✼ Nakleiłam obrazek na pudełko ( troszeczkę mi zabrakło , ale nie widać tego aż tak bardzo )
 Kiedy mam już obrazki , zamaskowany napis i przygotowany sznurek z numerkami . Pora by zacząć przygotowywać nasz kalendarz od środka .

 ✼ Przykleiłam taśmą , sznurek z numerkami na górną część naszego kalendarza .
Z tym też , nie było  za łatwo . Okazało się , że źle przykleiłam numerki i były poodwracane . Musiałam je odklejać i robić od początku :) 

 

Później pocięłam wydrukowany obrazek ze śnieżynkami  na 24 paski .

✼ Na każdym z pasku , napisałam motywujący cytat , jakąś miłą rzecz , czy miłe wydarzenie .

Na drugiej stronie każdej kartki napisałam numerki od 1-24 . Muszę jeszcze trochę pasków zrobić :) 


 Potem wycięłam ze zwykłej białej kartki , kilka większych pasków i napisałam różne wyzwania :) . Ważne by było by tych pasków nie było 24 tylko mniej np. 7/8 , aby tylko do niektórych dni było jakieś zadanie. 
Później jak wcześniej na odwrocie każdego paska napisałam numerek .


 Aby te wyzwania i cytaty się nie pogubiły z kolejnego obrazka zrobiłam taką kieszonkę . 
Choć bardziej polecam pudełko po zapałkach lub woreczek strunowy .


 A tak prezentuję się cały efekt , nasz kalendarz można zamknąć i łatwo gdzieś schować.
Aby taki kalendarzyk był też miłym wspomnieniem można dodać zeszyt z białymi kartami i tam wklejać zdjęcia .

Wznowiłam swoją zakładkę rysowanie
zapraszam RYSOWANKO 
Zapraszam Was też na mojego Instagrama  , Aska , Tweetera :) 
A po za tym co sądzicie o nowym desingu bloga ?  :)

Mam nadzieję , że DIY Wam się podobało
Życzę udanego Weekendu i miłych przygotowań
do świąt .

Pozdrawiam
Julaa Julka




100 komentarzy:

  1. Super pomysł , sama uwielbiam samemu cos tworzyć i kombinować :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaki świetny pomysł! *.*
    Na pewno sama spróbuje zrobić coś podobnego :)
    Zaraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! ;3 Moje zdolności manualne to 0! ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na wykonanie takiego kalendarza adwentowego. Na pewno umili odliczanie do świąt :) Wczoraj ja także dodałam świąteczne diy :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ;) Bardzo fajny pomysł ;) I w dodatku wymaga prawie zerowego nakładu pieniężnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :) Renifer genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis,będę wpadać tutaj częściej!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    .
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, jeszcze takiego nie widziałam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kalendarzyk <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dość ciekawy pomysł
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i oryginalny pomysł. Nigdzie nie widziałam podobnego kalendarza :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kalendarz :) Z chęcią sama bym go wykonała :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com
    Zapraszam na Fb: https://www.facebook.com/NatalieForever.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie to wygląda. Nigdy nie robiłam takiego kalendarza, bo a to mi się nie chciało a to nie miałam pomysłu. Podziwiam twoją kreatywność.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pomysłowe :) ja ostatnio zrobiłam własnoręczny kalendarz ;) niech żyje DIY xD
    Pozdrawiam, obserwuje ^^
    Fan of books KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł! Jeszcze można dodać karteczki na których są wypisane słodycze, które wcześniej kupiłaś :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł! Chyba się Tobą zainspiruję i zrobię podobny. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tymi cytatami :)
    Obserwuję.
    allofmonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł super :) Bardzo fajnie to wygląda. Sama nigdy kalendarzu adwentowego nie robiłam. W tym roku chyba już za późno. W następnym na pewno zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra pomysł! :D Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tymi cytatami, nie wpadłabym na to :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobiłabym z chęcią taki dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł! Może też sobie taki zrobię <3
    Zapraszam na nową notkę, mój blog-kliknij¦

    OdpowiedzUsuń
  23. Z takim kalendarzem się jeszcze nie spotkałam, więc jeśli gdzieś w odległej czasoprzestrzeni znajdę chwilę by go zrobić na pewno będę oryginalna wśród znajomych! Congratki za pomysł :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, jaki świetny pomysł ! Ja bym na takie coś nie wpadła ! Mega kalendarz !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To naprawde swietny i na dodatek prosty w wykonaniu kalendarz adwentowy! No i przy okazji mozemy zrobic go tak ze nikt inny takiego miec nie bedzie!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo kalendarz wygląda super! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki kalendarz to naprawdę świetny pomysł! Jeżeli tylko znajdę trochę czasu, przygotuje go sobie na ostatnie dwa tygodnie odliczania do świąt. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham kalendarze adwentowe ale w tym roku jakoś nie miałam czasu żeby się za to zabrać :/.
    Takie wyzwania to fajna sprawa :D
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  29. Planowałam zrobić podobny, ale... chyba jednak jestem zbyt leniwa... ;( Tobie wyszedł perfekcyjny!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam wcale taki nie perfekcyjny :) , ale dziękuję

      Usuń
  30. Świetny pomysł!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł! ja mam kalendarz adwentowy z czekoladkami, ale Twój jest mega!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ale świetny pomysł ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysł, aby się motywować nawet wiele razy w roku!nie tylko w okresie okołoświątecznym.
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Oryginalny pomysł. Ja w tym roku nie mam żadnego kalendarza adwentowego, bo od razu bym wszystko otworzyła pewnie, haha. :D

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zrobiłam bez łakoci hah :)
      Też potrawie go otworzyć w jednym dniu hah

      Usuń
  35. Świetny pomysł! Że też nie wpadłam na to by sama taki zrobić.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny pomysł! Masz bardzo fajne pomysły dlatego wciskam obserwacje i zapraszam na mojego bloga o życiu którego odnowiłam po 5 latach: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na upominek dla bliskiej osoby! Brakuje tylko czekoladek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. if so can speed up our metabolism Phen375, it'll burn that extra fat, and in return we will be to reduce weight. Phen375 is likewise smart prevent make our body from turning carbohydrates into fatty acids. This path makes us to growth weight.http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pomysł :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pomysł!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł ! ja ostatnio widziałam kalendarz adwentowy ze skarpetek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo takiego kalendarza ciekawa :)

      Usuń
  42. jesteđ dowodem na to, że w bardzo prosty sposób przy odrobinie czasu i chęci możemy stworzyć coś równie genialnego co kupione ze sklepu. jednak z własną twórczością mamy o wiele więcej satysfakcji! a to się ceni. mega pomysł, oby tak dalej
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny pomysł, można nawet komuś coś takiego podarować, jest bardzo oryginalny ;)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysł bardzo fajny, no renifer może i za mały, ale i tak jest świetnie ♥ Pomysł jest naprawdę bardzo dobry, jesteś kreatywna ;)

    aansaa.blogspot.com <--- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale świetny pomysł *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam kalendarze adwentowe :) ten wygląda bardzo fajnie!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale super pomysł nie wpadła bym na taką wersję kalendarzu.
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny pomysł! ♥ xx

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo pomysłowy :) Super wygląda. Ale mi nie chciałoby się w to 'bawić'. Chyba jestem zbyt leniwa ;D
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny i oryginalny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny pomysł, sama z chęcią bym sobie taki sprawiła. Dzięki za inspirację. :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę fajny pomysł :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  53. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .