czwartek, 22 grudnia 2016

✼ Jak to szybko minęło ... ✼

✼ Witajcie Kochani

Święta już bliziutko , a ja nadal nie mogę uwierzyć , że to tak szybko minęło .
Czas oczekiwania na te święta zleciał mi bardzo szybko :) , jeszcze tylko piątek a sobota myślę , że szybko zleci na przygotowaniach .
U mnie ten dzisiejszy dzień nie był wcale taki ciężki.  Z ośmiu lekcji miałam tylko 6 i to jeszcze po 30 min.  Później do 13:35 wigilia klasowa , pożegnanie i spacerek do ciepłego domu . 
Myślę , że swoją świąteczną listę prawię wykonałam i wszystko co chciałam przed 24 zrobudało mi się   .. sprawdźmy to ... :)

1. Pierwszą rzeczą na mojej liście było zrobienie kalendarza adwentowego



 Kalendarz był nietypowy , bo z cytatami .
Kto chciałby zrobić taki kalendarz za rok to zapraszam na DIY - Kalendarz adwentowy


 Kalendarz mam już zrobiony :)







2. Sprzątanie pokoju
Co tu się rozpisywać :) , nie należy to do moich ulubionych zajęć , ale kiedy puścimy fajną muzykę , czas jakoś zleci .


 3. Robienie ozdób i ozdabianie pokoju
W ten sposób bardziej czujemy tą magie świąt


















4. Świąteczne zakupy
W Święta sklepy są zamknięte , dlatego przydały się świąteczne zakupy.
Dobrze , że mam już je za sobą :)
 
Zdjęcie nie jest moją własnością

 


















5. Stawianie choinki
Moja choinka może nie jest jakaś duża , czy żywa . Jest z papieru i mi posłuży :)

























6. Przygotowywanie i pakowanie prezentów

Pakowanie prezentów to jedna z moich ulubionych zajęć.
Szukanie i kupowanie odpowiedniego prezentu też jest niemal wyzwaniem , aby trawić komuś w gust .
Aby kupić komuś prezent nie musieliśmy biegać o sklepach , mogliśmy usiąść przed komputerem , czy tabletem i pooglądać różne stronki z np. ubraniami.
Fajna taką stronką jest Zaful.com mają tam wiele ciekawych i fajnych pomysłów na prezent.

LINK
 
 
LINK


LINK
 
 Kupowanie prezentów i pakowanie mam już za sobą :)
( jakbyście mogły poklikać w linki byłabym wdzięczna )


 7. Kolacja Wigilijna
Kolacja jest na mojej liście , ale zakreślę dopiero po 24 :)

Zdjęcie nie jest moja własnością , znalazłam je na Google Grafika
 












8. Wspólne wręczanie i odpakowywanie prezentów
Do wręczania prezentów jeszcze troszkę brakuję .
Ten punkt też zakreślę po 24

Zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na Google Grafika
 
















9. Miła zabawa  
Miła zabawa była zakreślona już na samiutkim początku :)
Dobra zabawa powinna być wszędzie :)  

                                                                       DZIĘKUJĘ :* 
Chciałam podziękować za te wszystkie kochane komentarze  , za uwagi i za przemiłe słowa.
Dziękuję , że obserwujecie , że komentujecie i czytacie.
Gdyby nie Wy , nie byłoby tego wszystkiego 
Jesteście wielką inspiracją dla mnie :)
Z całego serca życzę Wam miłych , radosnych i pogodnych świat
Bożego Narodzenia .
Myślę , że Wy też ukończyłyście swoją listę :)

Julaa Julka  

42 komentarze:

  1. Fajny post, przyjemny :). Świetnie, że większość rzeczy udało ci się zrobić. Poklikane. Mogłabyś poklikać u nas w ostatnim poście ? Byłabym wdzięczna :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście prezenty mam już kupione :) Zostało mi tylko udekorować pokój i upiec placka.
    Również życzę Ci pogodnych Świąt Bożego Narodzenia :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zbytnio nie lubię sprzątać pokoju ale za to kocham zakupy
    https://tylkomarzeniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kocyk fajny:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kalendarz adwentowy z cytatami, w przyszłym roku muszę sobie taki koniecznie zrobić :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane, Wesołych Świąt ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że udało Ci się wszystko zrealizować :)
    Poklikane (0,99$, 15,49$, 5,30$)
    Wesołych Świąt ! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, u mnie czas bardzo szybko zleciał.. śwoetny post!! Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo kreatywna choinka :)
    Poklikałam - $0.99, $15.49 i $5.30 (będę wdzięczna z kliknięcie w link u mnie)♥
    Wesołych świąt!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem, super post i pomysły! Wesołych Świąt w gronie rodzinnym!

    http://bayshorelotti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wiem nawet kiedy ten czas minął! Moja lista wyglądała podobnie, teraz pozostało świętowanie. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję

    U mnie konkurs z firmą shein, zapraszam ♥
    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra pomysł na choinkę :)
    udanego ostatniego, świątecznego wieczorku!: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze kupuję prezenty dużo wcześniej. Nie lubię całego tego świątecznego zamieszania. prezenty zapakowane mam już w listopadzie, na święta przyjeżdżam do rodzinnego domu, a cały grudzień marzę o tym, żeby wszystko mieć już za sobą.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękny wygląd bloga.. wszystko tak ładnie wygląda haha
    super post:) wszystkiego dobrego, duużo odpoczywania i zbierania sił na nowy rok:) i zdrowia!
    pozdrowionka, wesołych świąt!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też bardzo lubię pakować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog jest mega dopracowany. Bardzo mi się podoba jego wygląd!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Swieta tak szybko minely, zaraz nowy rok...
    Spoznione Wesolych swiat i szczesliwego nowego roku!
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
  20. w syrenim kocyku przezimowałam większość świąt :D kliknęłam przy okazji :)
    teraz to pozostało mi pożyczyć udanego sylwestra :*

    OdpowiedzUsuń
  21. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super przygotowania ;p też wiele z nich musialam zrobic bo poczuc swieta :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie się czyta takie a'la "podsumowanie", bardzo przyjemne uczucie, chociaż szkoda, że tak szybko to minęło. Oczywiście kliknięte :* 0.99$ 15.49$ 5.30$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pakowanie prezentów sprawia mi ogromną przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .