sobota, 10 grudnia 2016

✼ Winter Inspirations ✼

✼ Witajcie Kochani ✼

Jak tam przygotowania do świąt ?
Ja już cały pokój ozdobiłam świątecznymi figurkami i zawieszkami , jeszcze tylko postawię choinkę i domek do świąt będzie przygotowany .
✼ Uwielbiam różne inspiracje i mixy obrazków . Bardzo mnie inspirują , dlatego na dzisiaj przygotowałam dla Was pełno zimowych i świątecznych inspiracji  .
Wszystkie grafiki i obrazki znalazłam na pinterest i na google grafika .
Myślę , że Wam też się spodobają :)



















✼ Myślę , że choć część obrazków Was zainspirowała ✼
✼ Życzę udanych przygotowań do świąt ✼
Pozdrawiam
Julaa Julka














71 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, zrobiło się bardzo świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Kojarzą się z ciepłem <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne i na pewno bardzo inspirujące. Podoba mi się ich klimat :) Tobie również życzę udanych przygotowań do świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, typowo świąteczny i przyjemny klimat. ^.^
    Uwielbiam takie obrazki. Ja również już ozdobiłam swój pokój na święta. :D
    Pozdrawiam! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze zupełnie nie ozdobiłam pokoju i nawet nie wiem, czy to zrobię ;p ale takie inspiracje świetnie wprowadzają w ten klimat!

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku wszystkie inspiracje są cudowne! Przeglądając je, wpadłam na kilka pomysłów, także dzięki. ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, bardzo bardzo klimatyczne :)
    Ja dopiero dzis mam pierwszy, wolny dzien, zabieram się za swiateczne przygotowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Troszkę wprowadziłaś mnie w klimat świąt kochana! Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiesiłam sobie trzy bombki na mojej lampce - wazon także został nimi przyozdobiony. Muszę jeszcze tylko przynieść minimalistyczną choinkę ze styropianu - może wtedy poczuję się bardziej świątecznie :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje inspiracje wyglądają przecudnie. Idealnie się łączą, a przede wszystkim idealnie obrazują klimat świąteczno zimowy :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także uwielbiam takie inspiracje. Jak widziałaś u mnie na blogu, stworzyłam podobny post. Kiedyś pisałam też o letnich inspiracjach. Twoje zestawienie jest cudowne :)
    Zapraszam do obserwacji
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspiracje, ja też uwielbiam takie zdjęcia :) ja jeszcze jestem na etapie sprzątania przedświątecznego, ozdabiać wszystko pewnie będę w przyszłym tygodniu :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze prawie 2 tygodnie do świąt, a już wszyscy nimi żyją. Ja od pewnego czasu unikam przygotowań do świąt, ponieważ irytuje mnie to "co byś chciał dostać od Mikołaja?" od każdego z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowne inspiracje. Kocham takie zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne inspiracje! Uwielbiam je przeglądać! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog i notka! Obserwuję i zapraszam również do zaobserwowaniamojego bloga! :)
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie przygotowania idą pełną parą! Świeczki zapalone, choinka już czeka!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam
    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne inspiracje *-*
    Prześliczny wygląd bloga :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, klimatyczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne inspiracje, kto by pomyślał ze swieta mogą pokazac w nas tyle kretywności!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne inspiracje, uwielbiam na takie patrzeć (zwłaszcza, kiedy pogoda nie dopisuje)! Od razu robi mi się cieplutko na serduszku♥ Buziaki;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie inspiracje zawsze mega motywuja poza tym to dobry sposob na podpatrzenie jak fajnie mozna np. udekorowac swoj pokoj! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nie udekorowałam pokoju. Piękne, świąteczne inspiracje.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre obrazki znalazłam na weheartit i dodałam do swojej kolekcji, mamy podobne gusta :)
    Lubię ten przedświąteczny okres, gdzie sprzątamy i stroimy dom :)

    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting post and great review. I'm your new followers
    Would you like to follow me back?
    http://anielasv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam inspiracje :D
    Przygotowania do świąt zacznę dopiero od czwartku w następnym tygodniu jak będę miała wolne.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam świąteczne inspiracje! <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne inspiracje <3 Moje przygotowania do świąt na razie ograniczają się do ozdobienia pokoju w internacie :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie święta w pokoju, kuchni, szafie :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię świąteczne inspiracje, zawsze coś wypatrzę *.*
    Ja mam przed sobą przystrojenie domu ♥ a tak już wszystko posprzątane :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zestawienie inspiracji świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie tak średnio te przygotowania, aktualnie jestem w trakcie świątecznych porządków. ;D

    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne inspiracje:)
    Ja swój pokój mam już ozdobiony i nawet mała choinka jest :)
    Na tą dużą jeszcze trochę poczekam

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  36. Super inspiracje wybrałaś. Można poczuć magię zimy i zbliżających się świat. Też uwielbiam tego typu obrazki. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ahh to co uwielbiam najbardziej, czyli inspiracje :) genialne są <3 czuć u Ciebie magię świąt! <3

    pozdrawiam kochana,

    nahtural.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  38. inspiracje sa wprost przepiekne! aaaa, jak ja sie nie moge doczekac swiat <3

    http://justemsi.blogspot.com/2016/12/vintage-mood-street-style.html nowy post

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku, zakochałam się we wszystkich zdjęciach <3 Internet jest wspaniałą skarbnicą inspiracji <3 ja mam od dziś wolne, więc jutro też zabieram się do dekorowania domu :) być może wykorzystam jakąś z powyższych inspiracji :) Pozdrawiam!
    https://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podobają mi się te inspiracje! Jejku, już z każdej strony czuję święta! Nie mogę się ich doczekać. :) Pewnie, że mnie zainspirowały. Uwielbiam szukać obrazków świątecznych, jeszcze przy dobrej muzyce! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcie z książką i świątecznymi skarpetkami mnie urzekło :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie zdjęcia to świetne inspiracje, zawsze coś ciekawego się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .