środa, 28 grudnia 2016

Za co ten rok był Wspaniały

♥ Witajcie Kochani

Jak Święta ? 
Święta , Święta i po świętach. Bardzo szybko to minęło, teraz jeszcze tylko parę dni i już Nowy Rok i Sylwester . 
Ten rok , jak każdy przyniósł  coś nowego i niezwykłego ze sobą , co oznacza , że kolejny będzie jeszcze lepszy .
W tym poście opowiem  o swoich spełnionych marzeniach i o swoich spełnionych celach.
Napiszę też , troszkę o swoich postanowieniach na kolejny rok :)

                 Pierwszą rzeczą o której nie zapomnę , jest założenie bloga .
Od maja zaczęłam się dzielić z Wami i wypowiadać na różne tematy.
Założenie bloga to coś o czym nie chcę zapomnieć i dzięki temu ten rok był wspaniały.



100 obserwatorów , to kolejna wspaniała rzecz . Nie mogłam uwierzyć , że udało mi się zdobyć aż 100.  Myślę , że ta  liczba będzie się powiększać : )
Dziękuję Wszystkim :* 


Moja pierwsza wizyta nad Bałtykiem. Taak pierwszy raz odwiedziłam Bałtyk na Wakacjach , to rzecz o której też nie chcę zapomnieć . Poznałam wiele ciekawych i kreatywnych ludzi , nauczyłam się wiele . 


Moje pierwsze współprace ... Z Zaful / Iluevart / Pilomax . To były moje pierwsze współprace na blogu. Tu też myślę , że to coś miłego do zapamiętania .



Zaczęłam bardziej patrzeć na swój wygląd i bardziej patrzeć na to , czy poszczególne ubrania pasują do siebie.

Zrobiłam się bardziej otwarta na innych.

Moje Hobby ( czyli rysowanie ) zaczęło się bardziej rozwijać 

 

Staram się bardziej przykładać do nauki j. Angielskiego .

Zaczęłam prowadzić życie z pasją i odkrywać w każdym dniu coś co czyni go niezwykłym .

Przestałam tak marudzić na wszystko :) 

 
W nowym roku , chciałabym nadal prowadzić bloga i kontynuować swoje lekcje Angielskiego .
Chciałabym bardziej urozmaicić bloga i Instagrama  zdjęciami.
Moim celem na rok 2017 jest też wyjazd za granice do Chorwacji .
Chciałabym też bardziej się angażować w różnych akcjach .
Postanowiłam też , że postaram się dodawać więcej postów.
Chciałabym też  bardziej rozwinąć się w grafice komputerowej  i rozgryźć tą tajemnicę tych kodów HTML i CSS .

To chyba wszystko :)
Życzę udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku .
 
   

46 komentarzy:

  1. szczęśliwego nowego roku kochana i dalszego rozwoju osobistego, jak i bloga!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Bardzo fajnie, że ten rok przyniósł ci tyle rzeczy i zmian. Oby przyszły rok był jeszcze lepszy. Świetne rysunki. Gratuluję 100 czytelników na blogu! Może obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie rysujesz *.* Życzę udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę spełnienia postanowień noworocznych i dalszego rozwoju bloga.😊📎
      Pozdrawiam i zapraszam:
      http://pasjealifasion.blogspot.com

      Usuń
  4. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym roku i dalszego blogowania! ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ten rok był dla Ciebie udany :)
    Polecam Ci wyjazd do Chorwacji.. Byłam tam 4 lata temu i z chęcią pojechałabym tam jeszcze <3 (zdjęcia z wyjazdu możesz zobaczyć na moim blogu). Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urozmaicenie bloga, to bardzo dobry pomysł.
    Co do 2016 widzę, że był dla Ciebie wyjątkowy, pierwsza setka to coś wyjątkowego.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! <3 Oby 2017 był dla Ciebie jeszcze lepszy. :)
    Mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście?
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, święta minęły w wyjątkowo szybkim tempie - a szkoda, nie zdążyłam nacieszyć się ich klimatem. A rysunki śliczne. Mam nadzieję, ze i w tym roku będziesz rozwijać to hobby. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe osiągnięcie ;) Gratuluję! I życzę spełnienia wszystkich i wiecej celów w tym roku! I dodatkowe powodzenia przy tych kodach - dla mnie to czarna magia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję , dla mnie jak na razie też

      Usuń
  12. Ślicznie rysujesz. Powodzenia w 2017. Sukcesów nie tylko w blogowaniu :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla Ciebie pełen sukcesów kochana! Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne osiągnięcia. Pamiętam gdy też się cieszyłam z takiej liczby obserwatorów. A ta liczba na pewno będzie rosnąć.
    Życzę powodzenia w nowym roku, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego nowego roku życzymy <3
    Obserwujemy, czekamy na rewanż
    Nasz blog http://danceofflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. This is really nice post! You have an amazing blog!

    I've followed you. Please, follow me back :)
    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i powodzenia w spełnianiu celów ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://shinyhaired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny post! mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla Ciebie równie udany co poprzedni :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa kreska ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby więcej sukcesów na blogu i prawdziwych obserwatorów :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję owocnego roku i życzę samych sukcesów w 2017, niech spełni się Twoja lista celów. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .