niedziela, 18 grudnia 2016

✼ Zaful - Bluzki ✼

✼Witajcie Kochani ✼

 Jak w szkole ?
U mnie ten ostatni tydzień, był  bardzo męczący. W  ciągu 5 dni nauczyciele zrobili nam 4 sprawdziany. Do tego jeszcze zadania domowe , to czasu wolnego było niewiele. Mam nadzieję , że te ostatnie dni będą jakieś luźniejsze.

✼ Kilka dni temu dostałam przesyłkę od Zaful w ramach współpracy. 
Muszę przyznać , że kontakt był bardzo dobry. Przeważnie dostawałam odpowiedź na drugi dzień ,  w okolicach godziny 4:00 lub 5:00 .
Ubrania są  porządnie zrobione z ciekawych materiałów .
Przesyłka przyszła do mnie szybko. Jak na zagraniczną firmę, to  w ciągu dwóch tygodni przesyłka była już u mnie .
Ubrania są bardzo podobne jak ubrania na ich stronie .

Pierwszą bluzeczką którą zamówiłam jest Bluza z nadrukiem smoka ( smok jest z jakiegoś filmu , ale nie pamiętam jakiego :D )

Bluza bardzo mi się podoba , bo ma ten nadruk smoka i łapki na rękawach.
Całego efektu dodają te piękne niebieskie oczy . Na początku bałam się , że jak ją wypiorę to , te oczy zniszczę , ale świetnie wszystko się trzyma i jest porządnie wprasowane .

                                                            Bluza Cartoon Character 


Kolejną rzeczą  jest ...
Śliczna , krótsza bluzka z nadrukiem kotka .





                                                               Cartoon Cat Print

 Uważam , że jest strzałem w dziesiątkę , bo bluzka jest śliczna i wygląda bardzo ładnie .
Jest krótsza , więc nadaje się bardziej na wiosnę , ale teraz też można w niej chodzić .
 Ma prześliczny nadruk kotka na przodzie i na rękawach.

                                                   
                                                            To tyle ... :)
Bardzo dziękuję Zaful za przesyłkę , jestem bardzo mile zaskoczona , bo ubrania są naprawdę świetne.

Prosiłabym Was jeszcze o poklikanie w te linki :)
 i serdecznie zapraszam Was na ZAFUL.COM


Na dziś krótszy post , z powodu braku czasu :)
Ale i tak myślę , że Wam się spodobał ;)
Są już ostatnie dni na przygotowania do świat :) 
U mnie choinka już stoi , myślę , że Wy też o niej nie zapomnieliście .

Pozdrawiam 

33 komentarze:

  1. Jej *-* Bluzy prześliczne ;) Obie. Ale druga skradła moje serce *-* Jest tak urocza! Sama chętnie bym sobie taką kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie bluzy są prześliczne ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie rzeczy mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. :) życzę powodzenia !
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, uwielbiam Zaful :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzki psrezentują się ciakawie jednak zadnej z nich chyba niekupiłabym sobie. ;) Życzę aby długo służyły.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bluza jest na prawde słodka!
    Zwłaszcza, że kocham tą bajkę ^^

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Ta z kotkami jest cudowna! Widziałam ją w innym sklepie i chciałam ją zamawiać, jednak jakoś zrezygnowałam... A teraz chyba będę żałowała! :P
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dodałaś sobie ID do linków :( nie będzie Ci ruchu naliczać

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie w moim stylu, ale najwazniejsze, żeby Tobie się przyjemnie nosiło ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zamówienie :)
    Kliknęłam w linki (16,49$ i 20,99$) :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała bluza cudowna *.*
    ja dopiero zaczynam swoją przygodę http://xkareen.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie są te bluzy, najbardziej ta z kotkiem ;)
    polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza z kotkiem jest świetna! :) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczyłam pierwszą bluzę i pomyślałam - to będzie ulubiona, zjechałam niżej i teraz nie wiem którą bym wybrała! Śliczne!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie w moim stylu ale bardzo ladne <3
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zaful jest świetny. Podoba mi się ta bluza z kotkiem :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bluzki. :)

    Zaprazam do mnie: http://keeganab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka z kotkiem jest cuudowna! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, bluzy raczej nie w moim stylu, ale bardzo ładne. Zaful to świetna firma :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .