czwartek, 5 stycznia 2017

5 life hacks - Które powinnaś znać

♥ Witajcie kochani ♥

Już po świętach , każdy pomału już zapomina o tej świątecznej atmosferze.
Był czas powrotu do szkoły , pracy. Cóż poradzić , takie życie. Zaczęła się praca i obowiązki , nie wspomnę już o wczesnym wstawaniu .
Przygotowałam dla Was 5 life hacków które uważam , że powinniście znać i które powinny ułatwić Wam życie.




                                                             1. Organizer na próbki
Każda z Was na pewno lubi różne próbki maseczek , czy kremów. Co z tym zrobić , jak mamy dużo tych próbek i nie wiemy gdzie je schować.
Rozwiązanie jest proste , wystarczy zaopatrzyć się w książkę , katalog , magazyn i wyginając kartki do środka tworzyć szybki organizer , z pewnością próbki Wam się pomieszczą .



2. Gorzki lakier
Jeżeli ktoś ma nałóg obgryzania paznokci , a nie chce kupować tgz ,,gorzkiego lakieru'' w sklepie , jest proste rozwiązanie.
Należy mieć bezbarwny lakier ( najlepiej by miał , też jakieś właściwości odżywcze ) lub nawet kolorowy.
Aby otrzymać gorzki  lakier wystarczy pomieszać lakier z szamponem do mycia lub żelem pod prysznic. Do tego ciapkę wody , wymieszać i gotowe .
Nie wiem czy się sprawdza , bo nigdy tego nie testowałam .
Jeżeli ktoś testował to może napisać , bo jestem sama  ciekawa .


3. Żel do brwi
Osobiście sama polecam , jeżeli nie chcecie żadnego kupnego żelu do brwi , jest świetne rozwiązanie. Wystarczy posmarować brwi EOS . Bardzo dobrze się sprawdza i nawilża nam brwi. Może dobrze się też sprawdzić inna pomadka np. Body Club.


4. Organizer na naszyjniki/bransoletki 
Jeżeli macie taki problem jak ja i zawsze plączą Wam się ulubione wisiorki. 
Jest rozwiązanie , nie  musicie już marnować czasu na rozplątywanie.
Jeżeli nie chcecie przepłacać za organizer , można go zrobić szybciutko samemu , zrobiłam go w nie całe 10/12 minut

Potrzebujemy : linijkę ( długość linijki będzie zależeć od długości organizera , im większa tym lepsza ) nożyczki , długopis , kartkę ( białą lub kolorową ) ewentualnie kartonik lub tekturę zamiast kartki i taśmę ( może być dwustronna lub ozdobna)


Wycinamy pasek ( musi być obowiązkowo troszkę większy od linijki ) i później zaginamy go tak jak na zdjęciu powyżej.


Przyklejamy pasek do linijki , a z tyłu zaklejamy taśmą. Ważne  by było , aby między linijką a kartką był lekki luz , byśmy mogli włożyć tam palec 

.

 

Wycinamy kolejny troszkę cieńszy pasek i zaginamy go jak na zdjęciu powyżej.
Później z tyłu linijki przyklejamy go taśmą.

                                                             Tak to powinno wyglądać
 
Koniec , oto efekt końcowy . Moje naszyjniki już się nie poplączą .
Taki organizer można sobie powiesić na taśmie lub na sznurku . Ewentualnie całego przykleić do ściany ( szafy , biurka , komody itp. )
Fajnie wyglądają takie duże organizery z linijki szkolnej takiej metrowej.

5. Zgęstniały Lakier do paznokci 
Jeżeli zgęstniał Wam lakier , a za bardzo nie macie czasu lub ochoty kupować nowego.
Nic trudnego wystarczy naprawić swój stary. 
Aby naprawić taki lakier  , wystarczy zrobić coś typy wodna kąpiel.
Do garnka/kubka nalać gorącą wodę ( ale nie za gorącą by się nie poparzyć )
Nasz słoiczek z lakierem od spodu posmarować wazeliną i odczekać chwilkę ( 4/5 minut )
Później włożyć nasz lakier do tego kubka lub garnka i trzymać go tam od 5-10 minut .
Potem dolać troszkę zmywacza do paznokci ( ok .pół łyżeczki )
Potrząsać i nasz lakier jak nowy.
Ten sposób robiłam 3 razy i tylko raz mi się nie udało , bo za dużo wlałam zmywacza.


 Niespodzianka dla wytrwałych czytelników
Mam nadzieję , że lifehacki Wam się podobały i przydały .
Za tydzień wylosuje kilka osób które komentowały tego posta
( sensownym komentarzem )
i dodam linki do ich blogów w następnym poście.


Pozdrawiam
Julaa Julka





53 komentarze:

  1. Sposób na nie obgryzanie paznokci ''gorzkim lakierem'' znałam, i nieraz stosowałam. Podobnie jak z żelem do brwi :) Natomiast przechowywanie maseczek - super lifehack!

    Gorąco pozdrawiam > ' Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z żelem do brwi koniecznie wypróbuję! Moje próbki itp. przechowuję w zwykłym pudełeczku po lodach :P
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, dobrze że sama oduczyłam się obgryzania paznokci! Ten ostatni pomysł z organizerem chyba by średnio się sprawdził. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rady, nie znałam żadnej z nich, ale myślę że w przyszłości mogą się przydać, a szczególnie ten na obgryzanie paznokci i na zgęstniały lakier do paznokci, ponieważ często ląduje w koszu a można go jeszcze "naprawić".
    Pozdrawiam

    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. What great ideas.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;)
    http://lifeloyola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł z przechowywaniem maseczek zdecydowanie jest moim ulubieńcem!
    Bardzo fajnie lifehacki, nie słyszałam wcześniej o żadnym z nich ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje propozycje mnie zaintrygowały. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym lifehackiem z próbkami spotkałam się pierwszy raz ! :D Z całą pewnością wypróbuję go u siebie! Ja osobiście stosuje hack z ''żelem'' do brwi! I sprawdza się w 100%. A ten z gorzkim lakierem do paznokci wydaje się całkiem dobry. Muszę polecić mojej przyjaciółce :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przechowywanie maseczek - super pomysł. Stosowałam oryginalny gorzki lakier - jeśli ktoś jest wytrwały przyzwyczai się do tego smaku :D A zgęstniały lakier do paznokci zawsze wkładam do ciepłej wody - nie ma lepszego ratunku!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie żaden z nich mi się nie przyda, ale innym może tak! Popracuj nad tym żeby przed przecinkami nie pojawiała się spacja :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na przechowywanie maseczek jest mega :)
    A mam trzy eos i nie próbowałam użyć tego do brwi? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Life hack z żelem do brwi stosuję już dłuższy czas i jestem zadowolona. ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysł przechowywanie maseczek jest świetny :) na pewno spróbuję :)
    Obserwuję :)
    queendagussia.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne lifehacki. Przydatne są. Ten pomysł na przechowywanie maseczek kest genialny. Obserwujemy?
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tym sposobie na "naprawienie lakieru", ale mega mnie zaciekawił i jutro wypróbuję, super life hacks :D Dziękuję za odwiedziny u nas i miłe słowa :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie pomocne pomysły. Cieszę się, że sama najpierw coś robisz, sprawdzasz i potem "sprzedajesz" czytelnikom. Patent na lakier słyszę po raz pierwszy (zresztą inne pomysły też) i już go sobie zapisuję na przyszłość. Mam nadzieję, że uratuję swoje lakiery, które miałam już wyrzucić :P

    Pozdrawiam,
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O pomadce na brwi słyszałam ale nigdy tego nie robiłam .Nie wiedziałam że można samemu wykonać gorzki lakier , jeszcze parę lat temu taki by mi się przydał, teraz już z tego wyrosłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twój nowy post :D
    A twój blog jest bardzo inspirujący <3
    Śliczny design i nagłówek
    Zapraszam na konkurs do wygrania Kosmetyki od Kylie Jenner
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne lifehacki :D Co do organizera na naszyjniki - polecam Ci taki z wieszaka!:) Potrzebny jest zwykły drewniany wieszak i gwoździki, które do niego wbijesz, a później na nich powiesisz bransoletki, czy naszyjniki :D Spodobał mi się pomysł z EOSem do brwi i ten organizer na próbki - nie wpadłabym na to sama :D A lakierowych nie mogłabym wykorzystać, bo robię paznokcie hybrydowe:) Buziaki ;*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post!I like it! :)

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Znałam prawie wszystkie, ale ostatniego nie :) I jest idealny dla mnie, ponieważ moje wszystkie lakiery zgęstniały :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tylko ten sposób na nieobgryzanie paznokci. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne pomysły podałaś w tym poście. Maiłam kiedyś problem z obgryzaniem paznokci i powiem szczerze, że taki gorzki lakier bardzo mi pomógł. Ten ostatni sposób na nowy lakier do paznokci też kiedyś stosowałam.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o sposób z żelem do brwi to słyszałam o tym wiele pozytywnych opinii. Mi najbardziej spodobał się lifehack z gazetą, która tworzy organizer na maseczki, chyba muszę taki wykonać!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe pomysły choć niektóre jeszcze bym ulepszyła :)
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam żadnego z hacków, ale kilka napewno wypróbuje!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysły!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. oo! ale genialny pomysla na trzymanie maseczek! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. gorzki lakier się nie sprawdza. ;p to wiem z doświadczenia, jeszcze nie znalazłam czegoś co by pomogło w tej sprawie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Eos na brwi? Cyhętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  33. Super jest ten ostatni pomysł:) Fakt, że lakiery potrafią zaschnąć i to uciążliwe:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosto tanio i efektownie :) pomysl z orgqnizerem na probki chyba wykorzystam: D szczerze mowiac zadnego z tych sposobow nie znalam xdd pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne triki ! Sposób z maseczkami bardzo oryginalny :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stosowałam kilka razy pomysł z żelem do brwi i spisywał się bardzo dobrze. Mega oryginalny pomysł na organizer na próbki :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Najbardziej podoba mi się ostatni life hack, bo lakiery starczają na długo, ale za to potrafią zaschnąć. Dobra organizacja to must have na każdy dzień. Myślę, że ogólnie organizer to fajny pomysł, nie tylko na próbki, ale ogólnie na różne kosmetyki, rzeczy do makijażu itp. Skórek nie obgryzam, więc tego life hacka nie przetestuję. Myślę jednak, że już chyba łatwiej jest kupić gorzki lakier niż się bawić z szamponami, ale jeśli ktoś lubi diy, to w sumie czemu nie. Do uporządkowania naszyjników się kiedyś zabierałam, ale u mnie organizer z kartki średnio się sprawdził ;)
    malinowynotes.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Organizer na wisiorki wydaje się być bardzo praktyczny i świetny!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze mówiąc nie znałam żadnego z tych wszystkich life hacków, ale 4 i 5 wydają mi się super i koniecznie muszę je wypróbować. Moje bransoletki i wisiorki zawsze się plączą i nie mam gdzie ich trzymać, więc wsadziłam je do kosmetyczki (co spowodowało, że poplątały się jeszcze bardziej), a z lakierami też mam zawsze problem, że gęstnieją i potem zazwyczaj je wyrzucam, a teraz przynajmniej wypróbuję tę metodę.
    Pozdrawiam ;) Zapraszam: Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .