sobota, 21 stycznia 2017

Styczniowa Wishlista

♥ Witajcie Kochani

Na dzisiaj przygotowałam dla Was moją styczniową wishlistę, czyli moją listę życzeń.
Będą tu obrazki które nie są moją własnością, poszukiwałam ich na Google grafika.
Są to rzeczy które chciałabym kupić.
Będzie tu dość dużo rzeczy z jednorożcami, bo od ostatniego czasu mam fazę, na te urocze stworzonka

 
Pierwszą rzeczą którą już od dawna chciałam kupić 
 
 
 Powerbank z jednorożcem i do pary Etui z jednorożcem.
Kiedy tak sobie przeglądałam internet kilka tygodni temu, widziałam jakąś reklamę z uroczymi power bankami, pomyślałam - A co tam, wejdę pooglądam. Zauważyłam pełno kolorowych i uroczych power banków, a co najlepsze był tam power bank z jednorożcem.
Uznałam, że muszę go kiedyś kupić.



 
Kolejną rzeczą jest:
Przeuroczy kubek z pandą. Działa od w ten sposób, że jeżeli nalejemy tam kakao, herbaty, gorącej wody, lub czegoś ciepłego to nasz bialutki kubek, przebarwi się na czarno.
 Bomberki od ostatnich miesięcy są modne i dużo blogerek nosi je do stylizacji. Mnie akurat też takie bomberki się podobają , dlatego one też przypisane są do mojej  wishlisty.


 
Kolejną jednorożcową rzeczą jest przeurocza pidżama z jednorożcem. Jest po prostu przeurocza, i wydaje mi się, że nawet wygodna.

Kocyk jako ogon syrenki, on  akurat marzy mi się od początku kiedy widziałam go w internetowym sklepie,  Co mam pisać ... jest po prostu przeuroczy <3 i nie ma możliwości, że przy czytaniu ulubionej książki kocyk spadnie nam z nóg :)


Sweterki z odkrytymi ramionami i na wiązanie strasznie mi się podobają, są naprawdę śliczne, a wełniane są jeszcze lepsze :)


 Buty z takim wzorem, są śliczne. 
Koszulka ,,Hiszpanka'' .. Widziałam ją w tamtym roku i od razu mi się spodobała.

 

Sukienka ,,Adventure time'' widziałam ją w sierpniu 2016 r. Jest słodka i bardzo urocza.
Chciałam ją kupić, ale niestety natrafiłam na oszustkę, która zabrała pieniądze a sukienki nie wysłała.

To wszystkie rzeczy należące do mojej listy życzeń.
Myślę, że uda mi się kiedyś je kupić :)

Jak w tamtym poście.. Wylosowałam kilka blogów do reklamy :)
Oto one :

Wbijacie na blogi dziewczyn, bo są naprawdę fajne :)
Tylko nie zapomnijcie zostawić tu po sobie śladu :)

Za tydzień, też wylosuje kolejne kilka blogów :)


Mam nadzieję, że post Wam się podobał
Życzę udanej Soboty 
Pozdrawiam
Julaa Julka




 

40 komentarzy:

  1. niektóre z tych rzeczy posiadam :) ale ostatnia sukienka mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest świetna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bym chciała to etui z jednorożcem, ale na mój telefon nie ma :(. Ogólnie super rzeczy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te piżamki są przesłodkie <3

    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też planuję kupić koc ogon syrenki ! Bomberki są świetne, mam jedną.
    Bardzo ciekawy post !
    Pozdrawiam :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, większość z nich też bym chciała mieć :D Ten powerbank chyba najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sweterek z wiązaniem i bluzkę z odkrytymi ramionami sama bym sobie chętnie kupiła ;) Ale ten kocyk a'la syreni ogon zupełnie do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne rzeczy, chyba najbardziej podoba mi się kocyk :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek też bym chciała :D
    https://aangelika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koc z rybim ogonem to coś genialnego dla mnie! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To etui z jednorożcem też bardzo mi się podoba, ale wydaje mi się, że może być troszkę nie praktyczne ze względu na ten róg :')
    Ogólnie to większość rzeczy również chciałabym sobie kupić :P A ta piżamka jednorożec już dawno skradła moje serce :D

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre Etui ( droższe ) mają opcję, kliknięcia na róg, wtedy powinna być melodia.

      Usuń
  12. O matko jakbym ja chciała takie jednorożkowe etui <3
    No i sukienkę z pory na przygodę!
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy, świetne są te kocyki ogony syrenki <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna wishlista! Mi też podobają się te sweterki na wiązanie *-*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. haha etui z jednorożcem wygrywa wszytsko :D! i ten syreni kocyk :D super! sama bym chetnie sie w niego zaopatrzyła :D idealny na wieczory! i to szczegolnie te zimowe!

    OdpowiedzUsuń
  16. Posiadam parę rzeczy które tu przedstawiłaś takie jak np. Adidas Superstar Original
    Ten case na telefon jest boski! Świetne rzeczy jednym słowem. Pozdrawiam Serdecznie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również chciałabym mieć taki syreni kocyk. Jest świetny i mega uroczy.
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, też bym takie chciała :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powerbank to by mi się bardzo przydał, nawet taki zwykły chętnie bym przygarneła. Te piżamy są cudowne, moja kuzynka ma krowe i renifera.Podoba mi się też ten koc , na pewno bym pod nim nie zmarzła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam taki kocyk jest uroczy i planuje sobie go zamówić :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej urzekł mnie powerbank z jednorożcem i kocyk!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzy mi się taki sweterek z wiązaniem :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta piżama jednoczęściowa i ogon syreny całkowicie podbiły moje serce! Na kolejną zimę koniecznie muszę się w takie coś zaopatrzyć, ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej spodobał mi się ten kubek panda.Jest taki inny niż wszystkie :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Najbardziej spodobał mi się kubek :D Co do etui i power banku - poszukaj na aliexpress!:) Miałam kiedyś podobną sukienkę, tylko bez ramiączek i w jednorożce, kupiłam ją w lumpeksie:) Buziaki ;*
    paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy ♡ A ten kubek jest po prostu cudowny ;).
    A taki sweter wydaję mi się, że znajdziesz w zarze.

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. O jacie ! Te rzeczy są świetne ! Kocyk z ogonem syrenki również skradł mi serce ! A ta sukienka jest prześliczna !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku, ten powerbank jest mega

    OdpowiedzUsuń
  29. Biały, wiązany sweterek... cudo ♥♥♥ ale mi sie marzy taki, buziaki, obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę fajna lista :D Szczególnie rzeczy w jednorożce, a kigurumi serio są bardzo wygodne, polecam :3
    Też bardzo podobają mi się bluzki w stylu hiszpanka ;)
    Pozdrawiam

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem od miesiąca chora i szczerze to bardzo przydałby mi się ten syrenki kocyk.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .