środa, 25 stycznia 2017

Świeczki Zapachowe BISPOL+ Sprzedam Torby

♥ Witajcie Kochani

Świeczki są cudowne, zapachowe jeszcze lepsze, a cudowny wieczór pod kocykiem z książką i do tego jakaś śliczna, pachnąca świeczka to już strzał w dziesiątkę.
Właśnie firma BISPOl produkująca znicze, podgrzewacze i świeczki może zapewnić nam wspaniały wieczór z świeczką lub pachnącym woskiem.
Świeczek mają od koloru do wyboru, piękne zapachy i wspaniałe nowe szaty graficzne.

Już jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z BISPOL 


Otrzymałam od nich w ramach współpracy paczkę z pięknymi świeczkami.
                                                          W środku były :
                                                   Zapachowe ogrzewacze

                                                              Orange 6x
 To chyba jeden z moich ulubionych zapachów. Ma prześliczny, mocny a zarazem delikatny zapach pomarańczy.  Na opakowaniu piszę, że palą się do 4 godzin, choć moje utrzymały się ok. 5/6 godzin

                                                        Paradise Moments 6x

 Trudno określić ten zapach. Jest delikatny i piękny. Ma taki charakterystyczny zapach jakieś perfumy.

                                                            Golden Touch 6x 
 Ten zapach też trudno mi określić, jest delikatny.

                                                               Strawberry 6x
                                              
 Te świeczki jak ,,Orange'' mają olejek eteryczny, więc zapach jest mocniejszy. 
One też należą do moich ulubionych, bo zapach jest naprawdę cudny, jak świeże truskawki.


                                                        Świeczka w szkle
                                                       Vanilla-Orange ( Aurelia)

Ta świeczka jest cudowna, ma przepiękny delikatny zapach Vanilli przetoczony pomarańczą. Zapach jest piękny.


W skrócie rzecz ujmując. Osobiście bardzo polecam firmę BISPOL, bo świeczki są piękne i długo się palą. Zapachy są cudne, a na ich stronie możecie zobaczyć więcej świeczek. Szaty graficzne są przecudowne i bardzo ciekawe. Mają też bardzo ładne znicze. Taka świeczka nadaje się też świetnie na prezent dla kogoś. 


         Jestem bardzo zadowolona i bardzo dziękuję firmie BISPOL za przesyłkę :*



                                        Jak pisałam tydzień temu oto wylosowane blogi :
              Zapraszam do nich, ale nie zapomnijcie zostawić tu po sobie śladu :) :*

                     https://maaddami.blogspot.com/
                        http://fashionismaio15.blogspot.com
               http://jusinx.blogspot.com//
                 http://natalie-forever.blogspot.com 




Mam do sprzedania Torby Milka i Torby Oreo za 30 zł + 10 zł za wysyłkę. Cena jest za jedną torbę.
Chętnych zapraszam na mojego maila: julaa.julka@vp.pl

To ta dzisiaj wszystko :)
Zapraszam do bispol.pl
i na swojego instagrama






46 komentarzy:

  1. Jestem w posiadaniu podgrzewaczy tej firmy i są bardzo fajne.
    Zapach malinowy który posiadam jest naprawdę świetny! ♥

    https://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą naprawdę świetnie pachnieć, uwielbiam zapachowe świeczki. Ciekawa współpraca! Również chciałabym przetestować te świeczki.

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki, a jeszcze bardziej te które pachną pięknie w całym domu. Chętnie zamówię sobie parę zapachów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki to moje małe uzależnienie. Z chęcią zamówię sobie parę :)Obserwuje
    http://agnieszkaszz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka zestawów świeczek z tej firmy i jestem zadowolona! :) Strasznie zainteresował mnie zapach Paradise Moments :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie. Ciekawa współpraca!
    Zapraszam do mnie!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham świeczki ! Uwielbiam zapach różany ! Mam w domu ich ponad 100, także zakładam chyba kolekcję ! :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś nowego :)


    Obserwuję i zapraszam do mnie www.cel50mniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie te podgrzewacze w ogóle nie wydawały zapachów :( świeca już tak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam świeczki zapachowe :)
    Mam kilka zestawów z Bispol.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczki są idealne na taką porę roku jak ta, osobiście uwielbiam świeczki o zapachu truskawki. Dlaczego? chyba po prostu lubię słodkie zapachy;)
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie zapoznam się z ofertą ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio ta firma też mi podesłała świeczki, chyba nawet te same zapachy.
    Cieszę się, że ci się sprawdzają.

    obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pozycje! Pomarańczową z chęcią bym wypróbowała! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypróbowałabym ,,Paradise moments'' no... i oczywiście pomarańczki :D
    Obserwuję :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam się uczyć, kiedy przy mnie pali się choćby jedna świeczka, chyba skorzystam z tej firmy! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam te swieczki, ale jednak wole z firmy Yankee

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham świeczki! Zdecydowanie najbardziej waniliowe ♥
    Less&Tini

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogień świeczki i gorąca kąpiel :D
    Myślę,że te truskawkowe pachną cudownie :)
    http://zlotoklosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zapachy, pomarancza może być bardzo ciekawa, osobiście najbardziej lubię zapach jabłek z cynamonem
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam świeczki zapachowe! <3
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o Bispolu, ale świeczuszki faktycznie super :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej firmy świeczek, ale też ostatnio mam fazę na tego typu rzeczy i chyba wybiorę sobie jakiś zapach xD
    Gratuluję współpracy :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świeczki zapachowe tak samo jak podgrzewacze i woski. Z Bispola miałam tylko jedną świeczkę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam zapachowe ogrzewacze tej firmy :))

    zanzadra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojjej kocham świeczki jeszcze zapachowe:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczki zapachowe czają się za mną już od dawna i naprawdę chcę już jedną - o jakimś cudownym zapachu. Nie wyobrażam sobie, jak cudnie muszą pachnąć :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  28. Świeczki zapachowe są świetne! Sprawdzają się idealnie w domu, jak i są super pomysłem na prezent. <3
    Mój blog - zerkniesz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem uzależniona od dwóch rzeczy świec i kosmetyków :)
    Zapraszam http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam świeczki zapachowe! fantastyczna rzecz, a marki nie znałam przyznam

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .