poniedziałek, 30 stycznia 2017

TAG: Moje włosy

♥ Witajcie Kochani

Na moim blogu były już przemyślenia, posty tematyczne, Q&A i recenzje. Nie było jeszcze żadnego Tagu. Dlatego czytając już kilka tagów u innych osób. Postanowiłam napisać, też swój :)
Dzisiejszy tag będzie dotyczył moich włosów. Nie będę tagowała żadnych osób, po prostu jak komuś spodobały się pytania może taki tag zrobić :)



1. Twój naturalny kolor włosów ?
Ciemny blond z złotymi pasemkami

2. Czy farbowałaś kiedyś  włosy ?

Farbowałam tzw. szamponetką, przeważnie na rude kolory.

3. Aktualna długość twoich włosów ?
Nie wiem dokładnie, ale gdzieś tak do połowy pleców.

4. Jak często podcinasz kocówki ? 
Kiedy widzę, że są już w strasznym stanie.

5. Twoje włosy są proste, kręcone, czy pofalowane ?  
Od razu po umyciu są proste, ale potem lekko się falują.
  
6. Na jaką długość chciałabyś zapuścić włosy ?
Taka aktualna długość mi odpowiada, nawet zastanawiam się, czy ich nie skrócić.

7. Jakie kosmetyki używasz do pielęgnacji włosów ?  
Używam szamponu z ,,Pilomax'', później nakładam odżywkę z ,,Ziaji'' i czasami nakładam jeszcze maskę. Używałam z ,,Ziaji'', ale teraz używam z ,,Pilomax'' 

8. Czego nie lubią twoje włosy ?
Wydaje mi się, że nie lubią używania suszarki i gorącego powietrza, bo wtedy strasznie się puszą i elektryzują.

9. Jaka jest twoja ulubiona fryzura ?
Lubię luźne i rozwalone koczki. Uwielbiam też kłosy.

10. Jakie są twoje włosy ?
Przetłuszczające się u nasady.

11. Jak wygląda twoja rutyna pielęgnowania włosów ?
 Przeważnie staram się myć włosy nad ranem, ale czasami wiem, że nie zdążę, to wtedy myje je na wieczór. Pierw zmaczam włosy letnią wodą ( nigdy gorącą :D ) potem nakładam szampon z ,,PILOMAX'', spłukuję i nakładam odżywkę z ,,Ziaji'', odczekuje sobie z jakieś 3/4 minutki i znów spłukuję. Staram się też nakładać maskę i wtedy z taką maską odczekuję od 20-45 minut. Potem znów dokładnie spłukuję


12. Co ile dni musisz myć włosy ?
Co 2 dni.


To już na tyle, na samym końcu wstawiam Wam zdjęcie moich włosów :) 
Co byście chciały przeczytać w następnym poście ?
 
 

 Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Życzę udanego tygodnia :)
Pozdrawiam
Julaa Julka 

 

55 komentarzy:

  1. cudne włosy!!!!!! <3 jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ;). Mnie denerwuje to, że teraz jak chodzę w czapce i szaliku to od tego mi się włosy elektryzują i plączą :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale długie ^^


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super! Moje włosy są proste jak druty i ostatnio je ścięłam! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, bardzo ciekawy tag :) Moje włosy po skróceniu do ramion doszły do lepszego stanu, ale farba na blond z powrotem je osłabiła. Niestety takie uroki zmianoholiczki :D paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zazdroszczę włosów <3 ! www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo mam taki sam kolor włosów naturalnie :D Moje włosy również po umyciu są proste a następnie mi się kręcą. Bardzo tego nie lubię. Ja staram się włosów nie suszyć, nie prostować. Do ich pielęgnacji używam jedwabiu i jedwabiu w sprayu 😊

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  10. super tag :) lubię takie wpisy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To moje włosy zaraz po myciu się falują, a potem są proste :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Gorgeous hair!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag. Masz śliczne włosy *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam że masz świetne włosy. Sama miałam kiedyś długie jednak obcięłam je do ramion, bo się trochę zniszczyły.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na wpis i piękne włosy ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super tag! Chyba żadne włosy nie lubią suszenia! Ja włosy myję wieczorem, rano bym nie zdążyła:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne włoski ;) widać że o nie dbasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz naprawdę ładne włosy. Z chęcią ten tag zrobię na swoim blogu. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne masz włosy :* pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej te włoski są cudne ! Polecasz jakąś dobrą odżywkę ? Zapraszam do mnie pinkpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .