sobota, 14 stycznia 2017

Winter Must-Haves

Witajcie Kochani

Wreszcie miałam chwilkę czasu by dopracować i opublikować tego posta. 
Na dziś przygotowałam dla Was Mój zimowy niezbędnik, czyli bez jakich rzeczy nie obejdzie się w tej ślicznej, ale mroźnej porze roku.



1
         Na pierwszym miejscu, są oczywiste rzeczy, czyli kurtka, szalik i ciepły kocyk .

Zdjęcie nie jest moją własnością znalazłam je na google grafika

                                                                  2
                Miłe zimowe wieczory bez dobrej książki, to dla mnie nie wieczory.
    Lubię sobie czasem pod kocykiem z ciepłą herbatką lub czekoladą poczytać ulubione   książki.



 3.
Kolejnym Zimowym Must-Haves będą różne pomadki.
W taki mróz nie warto oblizywać ust, by nie mieć ich potem popękanych.
Warto..., raczej to nasz obowiązek smarować usta przed wyjściem. Obojętnie , czy to jajeczko EOS, BodyCLub, czy zwykła wazelina. Usta nawilżone to zdrowe usta.


4.
Aby spędzić miło czas, znów pod ciepłym kocykiem i herbatką.
Można sobie zakupić ,,ArtTerapia'' 
Czas szybciej mija, a do tego wspaniale się odprężamy.

5.
Kolejnymi rzeczami które też są dla mnie bardzo ważne .
Są mianowicie , kremy do rąk.
Jeżeli potrzebuję już większej regeneracji to używam wtedy kremu DAYS cosmetic .

 6.
Już przedostatnią rzeczą są relaksujące, zapachowe świeczki.
Świeczki pachną cudownie i naprawdę ciężko mi wybrać którą pierwszą zapalić.
Wydaje mi się, że pomarańczowy, to mój ulubiony zapach, jest mocny i orzeźwiający. 
Świeczki są świetne i palą się naprawdę długo 
Serdecznie Zapraszam do BISPOL


 7.
Ostatnią rzeczą należącą do mojego Winter Must-Haves jest oczywiście kubek z herbatką.
Może jeszcze o tym nie pisałam, ale jestem wielką fanką herbaty.

Obrazek nie jest moją własnością , znalazłam go na Google Grafika.



Mam nadzieję , że post Wam się podobał.
Możecie pisać, jaki jest Wasz Zimowy niezbędnik.
Zapraszam serdecznie na stronę BISPOL z cudownymi świeczkami, woskami i kominkami. 

Tydzień temu pisałam, że z komentarzy wylosuje kilka blogów i w najnowszym poście opublikuje je.
Oto wylosowane blogi : 


Za tydzień też wylosuje kilka blogów .
A jak na razie wbijajcie na blogi dziewczyn. :)
Ale nie zapomnijcie zostawić tu po sobie śladu :)

Pozdrawiam
Julaa Julka

47 komentarzy:

  1. Dla mnie książka wcale nie jest relaksem, no niestety, nie lubię czytać i nigdy mnie do tego nie ciągnęło. Zdecydowanie pomadki ochronne na zimę. W Bispol są cudne świeczki/podgrzewacze :) Bardzo ładne opakowania mają te twoje kremiki :)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubiłam :), ale od ostatniego czasu uwielbiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajne sweterki :D Lubie takie cieplutkie ;)
    Pomadki bardzo dobrze się sprawują ;)

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kremy do rąk z Oriflame są fantastyczne! pięknie pachną i zawsze mogę je mieć pod ręką! Świetny i przydatny post! Może za tydzień uda się, że i mój blog znajdzie się w polecanych :D Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Grat post, very interesting. Must have is very nice.

    LifeInMyStyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie świeczki to mój must have na zimę :) No i herbata, dużo herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystkie rzeczy, które opisałaś! tak herbata to jest to :))

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim niezbędnikiem również jest balsam do ust :*
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytać niezabardzo lubię, lecz kolorowanek anti stres mam dużo :) Udanych ferii
    Kom/kom ? Obs/obs? http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha feri to raczej nie koniecznie, bo ferie zaczynam dopiero w Lutym.
      Ale tobie życzę udanych feri :*

      Usuń
  10. Uwielbiam mieć nawilżone dłonie, stopy a także usta :)
    Świeczki to must have zimy.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy bardzo podobny gust hehe :*
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu zakupić EOS ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Super pomysły, pomagające przetrwać ten zimowy czas!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbata i świeczki to również moje niezbędniki ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. W większości są to również moje niezbędniki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jest bardzo podobnie :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba wybrałabym te same rzeczy co ty jako zimowe niezbędniki :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tak, kocyki są na pierwszym miejscu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta art terapia mnie zaciekawiła. Sama mam inwazję bazgrołów i bardzo ja lubię ;) Oj tak wieczór z ksiażka i ciepła herbatka jest super :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko czego potrzebuje zimą <3
    zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. TO wszystko czego każdy zmarzluch i nie tylko potrzebuje w tą piękną zime!
    ---

    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O, książka Baccalariego, czyli mojego autora. Akurat "Agencji..." jeszcze nie dane mi było czytać :/
    Swetry to moja druga miłość (zaraz po książkach, zdjęciach i pisaniu).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Natłuszczające pomadki to podstawa zimy! Warto zaopatrzyć się również w podobnie działające kremy do rąk, twarzy, dekoltu i wszystkich odsłoniętych i narażonych na przesuszenie, poszczypanie(?) części ciała.
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam również kremy nawilżające do twarzy w moim przypadku skóra strasznie się wysusza przez nieprzyjemny mróz dla mojej twarzy...Choć uwielbiam zimowe wieczory kiedy mam wolne od wszystkiego, 0 obowiązków i wtedy mogę spokojnie posiedzieć i wczuć się w wątek książki.. Jest to bardzo odprężające.

    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super rzeczy, bardzo chciałam tą pomadkę w kształcie lizaka <3

    https://wooho11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodałabym jeszcze ciepły koc - w połaczeniu z książką, herbatą i dobrą książką daje relaks idealny ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore



    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, te wszystkie rzeczy są potrzebne zimową porą. Nie mogę się obejść bez olejku do ust, dobrej książki no i oczywiście bez mojej ukochanej herbaty <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bez kremu do rąk nie można się obejść w zimę ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobne rzeczy zaliczyłabym do swojego must haves.


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie twoje must have to także moje, ale książka i pomadki nawilżające do ust najbardziej<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja już Ciebię od dawna obserwuję :)

      Usuń
  33. Ja bez swojego EOS nigdzie sie nie ruszam!

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Grube swetry to moje zycie! I balsamy do ust rowniez <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie na zimę konieczna jest gorąca herbatka z miodem! :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .