piątek, 10 lutego 2017

♥ DIY-Kartka Walentynkowa ♥

Witajcie Kochani

Walentynki już za kilka dni, nie polegają one na wręczaniu róż, bukietów tylko swoim połówką, ale i też osobom które nas najbardziej kochają. Mam tu na myśli nasze mamy.
Jeżeli nie masz jeszcze prezentu, a nie chcesz za bardzo wydawać pieniędzy na drogie pierdółki. Przygotowałam specjalnie na tę okazje DIY. Na całą kartkę wykorzystałam ok. 30 minut a efekt i widok cieszących się osób którym to wręczymy jest wspaniały. Pamiętajmy, że prezent taki od serca a nie od portfela jest najwspanialszy ( chyba każdy zrozumiał o co chodzi hah )
                                    ~~Zapraszam do dalszego czytania~~

 ♥Do przygotowania kartki 3D, potrzeba:


 - Jedną kartkę techniczną w wybranym kolorze
- Dwie kartki z bloku rysunkowego ( osobiście nie polecam technicznych ) w wybranych kolorach.
- Flamastry, brokaty, kredki, naklejki itp. do ozdoby
- Nożyczki
- Mocny klej ( Magic, kropelka)- Uwaga na palce :)
(- Ewentualnie ołówek i linijka)

 ♥KROK 1
 Kartki z bloku rysunkowego zginamy na pół. Potem przecinamy.

 Następnie znów zginamy połówki na pół i przecinamy.

Potrzebujemy 8 takich elementów..

♥KROK 2

Taką karteczkę jeszcze raz zginamy na pół.

 A potem jeszcze raz na pół.

♥KROK 3

Takiej karteczce zaginamy z jednej i z drugiej strony boki od zamkniętych wierzchołków.
 ( popatrz na obrazek ♥)

 Kolejnie zaginamy jeszcze raz boki trójkącików, by powstały mniejsze trójkąty.

Potem obcinamy po łuku, coś na kształt połówki serca.


 Po rozłożeniu powinien nam wyjść śliczny kwiatek. 
Potrzebujemy 8 takich kwiatków z tych karteczek.

♥KROK 4

Jeżeli mamy już 8 kwiatków, wycinamy po jednym płatku w każdym.

 Mając już wycięte płatki.
Smarujemy klejem jeden z płatków i łączymy, by powstał trójwymiarowy Kwiatek.


Robimy tak z 7 kolejnymi.


♥KROK 5

 Kiedy mamy już wszystkie Kwiatki
 Zaginamy je na pół ( Mają wyglądać, jak ten na obrazku ♥)

Teraz trwałym klejem wstawiamy malutkie kropki na górze, z lewej i prawej strony.

Dwa kolejne płatki kładziemy wzdłuż na klej. ( Tak jak na obrazku)


 Musimy powtórzyć tą czynność jeszcze raz z kolejnymi płatkami, tak by mieć parę.

♥ KROK 6

Sklejamy jedno na drugie. ( Tak samo jak na początku, dajemy tylko dwie małe kropki na górze płatka z lewej i prawej strony)


Mając to,  przedostatnim płatkiem sklejamy całość na górze. ( dwie małe kropki na górze płatka )

♥KROK 7

Mając już całą konstrukcje naszego bukietu. Bierzemy kartkę techniczną i zginamy ją na pół. Następnie przyklejamy kwiatki. ( Tylko jedna kropka kleju na górze ) 
  Potem wstawiamy kolejną mała kropkę kleju na górze i dociskamy kartkę.
( czekamy ok. 5/7 minut na wyschnięcie całej pracy)

Ostatniego kwiatka co nam został przyklejamy na okładkę naszej laurki.
 Na samym końcu ozdabiamy wszystko wedle naszej fantazji.


 Cieszmy się efektem końcowym. ( Pamiętajcie im mocniejszy klej tym lepiej będzie otwierać się kartka )


Mam nadzieję, że dzisiejsze DIY Wam się spodobało.
Ja dziś zaczęłam ferie, więc będę miała czas na przygotowanie kolejnych postów :)
Życzę każdemu Wesołych Walentynek.

Pozdrawiam
Julaa Julka 





43 komentarze:

  1. Ostatnio zastanawiałam się nad tym jaką zrobić kartkę walentynkową i nie miałam żadnego pomysłu, a tu prosze ! świetny pomysł ! myślę, że skorzystam ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka walentynkowa ;) Ja to nigdy nie miałam wyobraźni do takich rzeczy :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i bardzo ciekawy pomysł na prezent walentynkowy!
    Bardzo mi się spodobał i myślę, że osoba, która go dostanie też
    się ucieszy. :D
    Pozdrawiam! ♥

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę sama coś przygotować. W tym roku dam mojemu narzeczonemu zestaw czekoladek dla dwojga i coś sama przygotuję :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki walentynkowej raczej bym mojemu chłopakowi nie dała, preferuję metodę ,,przez żołądek do serca". Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i kreatywny pomysł! :D
    U mnie w szkole robimy kartki walentynkowe, więc na pewno się zainspiruje. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zakupiłam kartkę jako dodatek chociaż faktycznie mogłabym jak Ty zrobić coś własnoręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, oryginalny pomysł z tym kwiatkiem ;) Nie mam talentu do takich rzeczy, ale może spróbuję :D Ślicznie to napisałaś, że liczy się prezent od serca, a nie ten najdroższy ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się coś samemu zrobi to zawsze milej drugiej osobie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow świetna inspiracja na kartkę ! Szkoda, że ja nie mam takich zdolności. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super to wygląda! Ja dla odmiany zamiast białego papieru użyłabym jakiś kolorowy:))
    Osobiście dużo bardziej cenię takie własnoręczne prezenty niż te kupne!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki zwykle kojarzą się z parami zakochanych,
    a przecież walentynką możemy obdarować każdego.

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cute <333

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka wygląda super:D Fajne są właśnie takie 3d:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci to wyszło ! :D Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. własnoręcznie robione prezenty są o wiele lepsze!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękne kartka!
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam że własnoręczne prezenty są urocze, lecz nie są dla mnie. Mam dwie lewe ręce.. :/
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowe, szkoda, że nie wpadłam na tego Twojego bloga wczoraj. Może wykorzystam Twój pomysł na jakaś inną okazję. :)

    Pozdrawiam,
    ~ Ivami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze *.*
    http://opowiadania-mlodziezy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. It's beautiful!! I think a perfect Valentine's gift is always hand-made (:

    Kisses,
    Live. Laugh. Love. & Make Up

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .