piątek, 3 lutego 2017

Jak znaleźć pasje ? - Znajdź w sobie coś kreatywnego.

♥ Witajcie Kochani

 Niestety jest wiele ludzi którzy nie mają swojego hobby, pasji. Uważają, że nie są wcale kreatywni.
Muszę podkreślić, że to nie prawda. Każdy człowiek jest kreatywny. Niektórzy więcej, a niektórzy troszkę mniej. Są też tacy, którzy nawet nie wiedzą, że mają tyle wspaniałych pomysłów.
 Przygotowałam ten post, by jakoś obudzić w tych osobach kreatywność i chęć działania w poszukiwaniu czegoś fajnego. Przecież nie można codziennie po pracy/szkole siadać przed telewizorem i przeglądać te kanały. Trzeba coś fajnego, kreatywnego zrobić w życiu. Coś co sprawi, by kolejne dni były radosne i nie zapomniane.


Aby znaleźć coś fajnego i obudzić w sobie kreatywność, nie możemy czekać, aż inne osoby za nas to zrobią. Trzeba samemu coś zacząć robić i działać. W punktach postaram się ułatwić tą prace obudzenia w sobie kreatywności.


1. Na samym początku przygotujmy sobie kartkę, i różne długopisy, mazaki, pisaki.
Napisz sobie na kartce (min.5) rzeczy które lubisz robić. Nie musi być to np. rysowanie, może być też np. Spanie, oglądanie jakiegoś filmu, czy nawet spacer.
  2. Na kolejnej kartce lub na odwrocie tej. Napisz (min. 5 ) rzeczy, czynności które myślisz, że są fajne i chciałabyś je zrobić.

Te proste czynności i zapiski na kartce mogą Ci pomóc w poszukiwaniu swojego hobby. Ale cóż, nie wystarczy tego tylko zapisać. Z tej kartki, warto wybrać i popróbować niektórych rzeczy lub nawet wszystkich. W ten sposób dodasz do swojej listy Ulubionych czynności kilka rzeczy, lub po prostu będziesz wiedziała które rzeczy ominąć, bo nie za bardzo przypadły Ci do gustu.

3. Pamiętaj też..
Aby być kreatywnym nie wystarczy myśleć o rysunkach, o kwiatkach, czy o uroczych rzeczach, ale i też robić coś w tym kierunku:
- Kolorowe notatki. Podam na swoim przykładzie.
Jeżeli rozplanowuję swoje posty i mn. Rozrysowuje ich wygląd. Nie używam czarnego ołówka tylko pełno kolorowych pisaków. W ten sposób moje  zapiski są milsze dla oka.
Dlatego zrezygnujmy z czarnych barw i zastąpmy je kolorowymi długopisami/ pisakami.
4. Bardzo pobudzają nasza kreatywność też mapy myśli. Z  nimi spotkałam się rok temu i bardzo ułatwiają mi życie. Dzięki temu sposobowi nasza kreatywność, też się dobrze kształtuję.



Przez to, że ostatnio wyrzuciłam swoje mapy, wkleiłam Wam tu przykładowe obrazki mamy myśli z Google.
To nie moja własność, Znalazłam go na Google grafika

To nie moja własność, Znalazłam go na Google grafika   
5. Aby być kreatywnym, warto wszystko sobie rozrysowywać. Nie ważne, czy masz talent do rysowania, czy też nie za bardzo. 

6. Są też bardzo fajne sposoby by pomóc sobie w kreatywności
- Wyłącz telewizor np. Na jakimś serialu, bajce, filmie i staraj się odczytywać słowa z ruchu ust.
- Wymyślaj małe problemy i próbuj wymyślać rozwiązania.
- Pamiętaj, że jak coś robisz, nie musisz odkładać w trakcie pracy  rzeczy na ich miejsce, każdy bałagan w trakcie robienia czegoś jest kreatywnym nieładem.
- Weź kartkę i bazgraj, rób wzorki, kreski, kropeczki. Nie patrz co robisz. Gdy skończysz uruchomisz kreatywność i wyobrazisz sobie co tam widzisz.


7. Jak ktoś wytrwał do końca to Super :*
W skrócie rzecz biorąc. Nie poddawajcie się :)


Mam nadzieję, że dzisiejszy post Wam się podobał.
Staram się co raz mniej popełniać błędów interpunkcyjnych.
Próbuję też by te kropki i przecinki, były przy wyrazie, bo kiedy była ta spacja to wyglądało to strasznie. 

 
 Życzę udanego weekendu.
Pozdrawiam Julaa Julka

 

44 komentarze:

  1. Świetny wpis, tyle pomysłów. To prawda, każdy jest kreatywny. :)
    Pozdrawiam
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten wpis :) Ja mam dużo pasji. Kocham zwierzęta, podróże, kosmetyki, modę, fotografię, taniec :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły. Ja niektóre już próbowałam :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis!

    ewelinajablonska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście mam własne pasje :D rysowanie i gra na pianinie 💗💗
    Pozdrawiam!
    Fan of books klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy powinien mieć jakąś pasję i myślę, że to kwestia czasu aż każdy coś dla siebie znajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne porady :)
    http://wswieciezoski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sposób. Ładnie piszesz. Obserwuję :)
    |mój blog|

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo długo szukałam pasji. Dużo rzeczy próbowałam. Ale co do czego, swoje zainteresowanie odnalazłam przypadkiem :)
    Ciekawy wpis!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  10. mi to chyba nawet nie chce się być kreatywną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Każdy ma w sobie coś kreatywnego :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. POST CUDOWNY!! ♥♥♥
    Przypomniałaś mi o wielu rzeczach, które pomogą uporządkować zbiór planów, chęci, myśli.
    Dziękuję :)
    Wspaniale piszesz, więc dziwne, jakby ktoś nie dotrwał do końca :*
    Buziolki :***
    zapraszam na nowy wpis ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem niezwykle kreatywna (w to nie wątpię), tylko nie mam czasu tej mojej kreatywności wyrażać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam rysować malować i tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałem o takich sposobach na rozwinięcie kreattwnpści, ale sądzę, że wielu osobom mogłyby pomóc
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, nie jestem osobą jakoś szczególnie kreatywną, ale czemu by czegoś nie spróbować :) zapraszam do siebie :)może wzajemna obserwacja?
    https://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pozytywny post ! Idealny na nowy rok jak i na ten ponury czas ! Świat potrzebuje kreatywnych ludzi ;)


    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja długo nie szukałam swojej pasji. Umiałam ją znaleźć od razu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że jestem może trochę kreatywna, ale i tak spróbuję z tą kartką ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post! :) Ja nie rozważałam, aż tyle, jakoś samo wyszło XD

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .