środa, 22 lutego 2017

Wishlista- Yoins.com

♥ Witajcie Kochani

Kilka dni temu napisała do mnie firma yoins.com z chęcią zaoferowania mi współpracy- zgodziłam się. Dzień później poprosili bym napisała post z Wishlistą. Przeglądając ich stronę z szerokim asortymentem i wyborem szukałam takich perełek które wpadną mi w oko, by umieścić je w swojej liście życzeń. Zanim jednak pokażę Wam swoją wishlistę, chciałabym z całego serca podziękować Pauli Cierpiak, która nie dość, że pomogła mi w szablonie to jeszcze zrobiła mi searchbox w wymarzonym miejscu ( w menu). Bardzo serdecznie Ci kochana dziękuję. Zapraszam też na bloga Pauli, robi przepiękne szablony i piszę bardzo kreatywne i inspirujące posty.

Dobrze koniec wstępu :) zapraszam do dalszego czytania i oglądania :) 
Zdradzę jeszcze sekret, że dla wytrwałych na końcu wpisu będzie małe losowanie.





 Yoins.com ma wspaniały asortyment i wiele świetnych ubrań i dodatków. Znajdzie się tam coś dla każdego. Teraz właśnie przedstawie Wam rzeczy które ja sobie upatrzyłam.

LINK 
 Uważam, że hiszpanka prezentuję się przecudownie, od dawna bardzo podobają mi się te koszule. Yoins ma wiele ciekawych propozycji i kroi tych pięknych koszul.

LINK
 Ta bluzeczka jest według mnie śliczna, jest biała, delikatna i ma delikatne nadające charakteru przecięcia.

LINK

Ta bluzeczka przypomina mi bardzo te buty ,,Stars''  jest biała, a te paski świetnie wyglądają.

LINK
 Delikatny kardigan, choć wiele ludzi woli na to mówić,,narzutka''
Jest delikatny ma kieszeń i guziczki.
 
LINK

 Osobiście bardzo lubię spodnie z dziurami i przetarcia. Nie przepadam za spodniami które mianowicie mają wielkie dziury i trochę materiału, wolę jak już to więcej, ale mniejszych dziur.

LINK
 Cóż mam rzecz, sweterek jest prześliczny, jest delikatny i ma śliczny kolor. To białe futerko na kapturze dodaje mu uroku. <3

LINK
 Jeżeli czytacie moje posty na bieżąco, lub nawet tylko wishlisty np. stycznia. Wiecie, że uwielbiam bluzki z wiązaniem. Dlatego takiej, uroczej, białej bluzki nie mogło zabraknąć. :)

 LOSOWANIE~~
Na samym końcu dla wytrwałych którym udało się dotrzeć do końca, mam małe losowanie.
Jedynie o co proszę to o poklikanie w linki.
A na czym polega losowanie ?....
Czytelnicy którzy klikną szczerze w linki i napiszą  ceny w komentarzach, wylosuję kilka blogów i przez kolejne 3(4) posty będę na końcu wklejać do nich link.

A ci którzy nie chcą brać udziału  w losowaniu, proszę o kliknięcie choćby w 2 linki, to dużo dla mnie znaczy. :) 



Mam nadzieję, że post Wam się podobał.
Niestety ferie mi się już kończą :/
i będę musiała znów siedzieć przy książkach.

 Życzę udanych dni :)
Pozdrawiam
Julaa Julka

28 komentarzy:

  1. Pierwsza bluzeczka jest super i bardzo kojarzy mi się z wakacjami <3
    oczywiście poklikałam :)
    POWODZENIA!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Kardigan i bluza z wiązaniami są mega <3
    gratuluję współpracy :*
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane, a pierwsza bluzeczka jest mega! :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały mi się sweterki, które tutaj przedstawiłaś :)
    Kliknęłam w trzy linki i chciałam Cię również prosić o kliki w linki lub banery reklamowe na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Poklikałam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta druga bluza z przecięciami jest naprawdę cudowna! Kliknęłam - powodzenia we współpracy, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju!! dziękuję za te miłe słowa na początku!♥ Moje ferie skończyły się już 30stycznia, ale cały luty chodziłam na praktyki, czyli wychodziłam o 9/10 i wracałam ok.12, a poza tym robiłam to, co lubię, więc absolutnie odpoczęłam. No ale od poniedziałku znów do szkoły :)) Poklikałam w linki :* Powodzenia! Buziaki:* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), Nie ma za co :) musiałam się odwdzięczyć ;*

      Usuń
  8. Super rzeczy! Najbardziej podobają mi się te czarne spodnie
    z dziurami i ostatnia bluza w białym kolorze. Z chęcią bym je kupiła,
    bo już dłuższy czas je oglądam... xD
    Poklikałam, pozdrawiam! <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nich słyszę, więc jestem ciekawa rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy :) a ta biała hiszpanka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ciuszki wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając (cena w zł): 91.75, 83.39, 66.67, 75.03, 141.92, 100.11, 83.39
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cudowne rzeczy! Najbardziej podobają mi się spodnie z dziurami i biała bluzka :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania:D Mi najbardziej podoba się pierwsza koszula:) Poklikałam 92.14, 83.74, 66.95, 75.35, 142.51, 83.74, 100.53:D
    Pozdrawiam!
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .