sobota, 18 marca 2017

15 faktów których (może) o mnie nie wiecie

♥ Witajcie Kochani 

Cały ciężki tydzień już za mną i wreszcie mogę odpocząć i robić to co lubię.
Przygotowałam post z faktami których (może) o mnie nie wiecie. 
Ostatnio nie za bardzo piszę o sobie, o swoich przemyśleniach. 
Chciałam dodać takiej odmiany, by zachęcić tego czytelnika do czytania.
Mam nadzieję, że się spodoba 


1. Mam 15 lat, może kilka osób to wie, ale dostaje dużo pytań Ile mam lat ?, Przecież wystarczy wejść w tą piękną zakładkę ,,O mnie i o blogu'' i można się wszystkiego dowiedzieć :)

2. Nie umiem się na długo obrażać. Jeżeli się już obrażę, po kilku minutach od razu mi przechodzi. 

3. Mam bardzo dużo różnych pomysłów, ale często mam problem z wykonaniem

4. Często sobie śpiewam gdy coś robię,

5. Zawsze kiedy mam sprawdzian w szkole np. za tydzień, to mówię pouczę się kilka dni przed, nie będę uczyć się na ostatnią chwilę. Niestety nigdy mi to nie wychodzi, bo przeważnie mówię ,,Że zrobię to jutro'' 

6. Chciałabym już pracować, dowiedziałam się, że jak ukończę 16 lat będę mogła pracować jako nieletnia, więc chciałabym spróbować.

7.Jeżeli coś robię po raz 10 i mi nie wychodzi, często się denerwuję i wracam do tego po kilku godzinach.

8. Mam alergię na pyłki

9. Bardzo przywiązuję się do przedmiotów, zwierząt, czy ubrań. 

10. Lubię kupować różne ubrania z myślą, że będę w nich chodzić. Niestety zdarza się tak, że ubieram je tylko raz może dwa razy.

11. Zdarza mi się oceniać ludzi, bez poznania ich.

12. Moim marzeniem jest skończyć ze spadochronu lub polatać w tym tunelu aerodynamicznym.

13. Kiedy widzę smutną scenę w filmie, lub na facebooku, ewentualnie w bajce potrafię się rozpłakać.

14. Często coś mówię, a potem rozmyślam co powiedziałam.

15. Nie lubię podejmować ważnych decyzji w życiu.


Mam nadzieję, że post się spodobał.
Życzę udanego weekendu
Pozdrawiam
Julaa Julka

49 komentarzy:

  1. Ooo też często śpiewam jak coś robię haha :D Świetny post !
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekładanie różnych czynności na jutro - ahhh... skąd ja to znam? ;D
    Ostatnio jednak postanowiłam maksymalnie motywować się do tego, aby wykonać jakąś rzecz od razu, a potem mieć spokój. Jak na razie idzie całkiem nieźle, chociaż obawiam się, że lenistwo jednak zwycięży ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawych faktów o tobie można się dowiedzieć :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. 11. hahah to chyba fakt uniwersalny ;P
    każdy tak ma ;*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie umiem się długo obrażać. Po prostu po czasie uznaję,że lepiej się uśmiechnąć i zapomnieć niż dalej ciągnąć coś co w sumie nie ma żadnego sensu :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wszystko robię na ostatnią chwilę. Chociaż kiedy narasta obowiązków to wtedy trzeba się pilnować, bo inaczej można sobie narobić problemów. Jeśli myślisz o pracy to dobrze, warto spróbować jak najwcześniej. Dodatkowo praca mobilizuje właśnie do tego by robić wszystko tak jak się zaplanowało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tak że ryczę na filmach czy bajkach. I też przywiązuję się do rzeczy i dzięki temu mam mega skład bo żal mi wszystko wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie posty! U mnie też niestety pojawia się przykład z punktu piątego. Też często śpiewam, ale najlepiej jak nikogo nie ma w domu :D
    Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się można dowiedzieć o autorze z takich postów;)
    Zapraszam. Nowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedynym przedmiotem, nad którymi potrafię przysiąść wcześniej, jest geografia i jest tak tylko dlatego, że w gimnazjum brałam udział w konkursie przedmiotowym i wypracowałam sobie nawyk zaglądania do atlasu :)
    Niby skończyłam szesnaście lat, ale na razie pewnie nigdzie się nie zaciągnę, znając moje rodzinę (puste CV, witaj).
    Ogólnie nikt nie lubi podejmować ważnych decyzji, bo w pewien sposób trudno je zmienić lub odkręcić (a cały świat wtedy przeciwstawia się przeciwko Tobie).
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo chciałabym skoczyć ze spadochronem ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie śpiesz się tak z tym pracowaniem ! ;) Korzystaj z młodości ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię posty tego typu, pewnie już to kiedyś pisałam, ale fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o osobie piszącej bloga, bo możemy się z nią nawet w pewien sposób utożsamić :Dpaulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Nie umiem się na długo obrażać. Jeżeli się już obrażę, po kilku minutach od razu mi przechodzi.
    2. Lubię kupować różne ubrania z myślą, że będę w nich chodzić. Niestety zdarza się tak, że ubieram je tylko raz może dwa razy.
    3. Zdarza mi się oceniać ludzi, bez poznania ich.

    MAmy jakieś wspólne cechy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam tak z ubraniami, czasami nawet nie założę ich ani razu :P


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przywiązywanie się do rożnego typu rzeczy może być duża wada, ponieważ gromadzimy przez to często już zapomniane przedmiotu-skądś to znam, ale zaczynam to eliminować ze swoich przyzwyczajeń ;€
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się małymi krokami odzwyczaić się od tego

      Usuń
  17. Ciekawe fakty, w zasadzie wiele mogłabym przypisać sobie
    oprócz ósemki, nie mam alergi na nic :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tez placze na ciezkich filmach.. :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie posty, gdzie można się więcej dowiedzieć o autorze bloga. Jak na tak młodą osobę to bardzo dobrze prowadzisz bloga :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post, mam tak samo jeśli chodzi o naukę, i z ocenianie ludzi,
    z wielką chęcią będę częściej odwiedzać twój blog, zapraszam do mnie https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię czytać tego typu posty, można się wiele dowiedzieć o blogerkach :) Obserwuję :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy ze sobą trochę wspólnego ja tez nie lubię się obrażać i nawet nie umiem :) Ciekawe fakty!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. punkt 5 - chyba każdy tak miał w szkole :D ja nawet na studiach pracę licencjacką pisałam w 2 tygodnie, a miałam na to cały rok!
    i szacunek za nr 6 - super, że sama wychodzisz z taką inicjatywą, to bardzo dobrze o tobie świadczy. Niestety wiele osób nie ma szacunku do pracy i do pieniędzy, nie chodzi mi o młodzież, ale i o moich równieśników czy nawet starszych ode mnie. Ludzie którzy mają postawę, że coś im się należy, albo że za mniej niż x nie kiwną palcem, nie zasługują u mnie na szacunek. Każdy na wszystko musi ciężko zapracować, a sam papier po studiach nie uprawnia do stanowiska kierownika, do sukcesu pnie się po szczeblach, stopniowo...
    Fajny, ciekawy wpis ogólnie :)
    zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania 3 chokery :)
    http://purpurowakaruzela.blogspot.com/2017/03/spring-giveaway-3-choker-necklaces.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim celem było znaleźć jakąś pracę zaraz po 16! Ale niestety, szkoła, dodatkowe zajęcia... a w weekendy już nie miałam siły:) Ale trzymam za ciebie kciuki. A co do oceny ludzi bez poznawania ich... nie tylko ty tak robisz haha! Super blog, ja zostaję na dłużej:)

    Będąc tutaj, też zapraszam na mojego!
    https://voile-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar pracować w wakacje, dziękuję :*

      Usuń
  26. świetny pomysł na post:) podoba mi się takie zestawienie
    może wzajemna obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój 15 fakt jest tak prawdziwy, ja też nie umiem, boję się konsekwencji decyzji.
    Świetny post i fajnie było troszkę Cię poznać :D

    Obserwuję i zapraszam do siebie :D
    https://kahsdesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mamy kilka cech wspólnych, chociażby z tym obrażaniem :) Przechodzi mi szybko, ale czasem udaję nadal obrażoną :D

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że napisałaś taki post. Miło Cię poznać :*

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .