piątek, 31 marca 2017

Biżuteria od Banggood

♥ Witajcie Kochani 

Wreszcie można ściągnąć te grube swetry i niewygodne kurtki. Nareszcie WIOSNA....
A jeżeli wiosna, kryją się za tym krótkie rękawki, delikatne bomberki i kurteczki. Gdy piszę o bomberkach i krótkich rękawkach kryje się też za tym biżuteria, którą przeważnie chcemy dobrać do stroju. Około miesiąc temu napisała do mnie firma Banggood z propozycją współpracy- Zgodziłam się. 
W ramach współpracy otrzymałam bon z którego mogłam skorzystać w ich sklepie. Przeglądałam ich sklep i zamówiłam rzeczy, które sama kiedyś chciałam kupić.
Linki dodałam jakby ktoś był zainteresowany, klikać w nie, nie musicie. :)




Paczka jak na firmę za granicą przyszła do mnie około 2/3 tygodnie, czyli dość szybko.





Ten niebieski naszyjnik świeci w ciemnościach. W sklepie macie różne walory kolorystyczne, każdy kolor świeci inaczej.
Osobiście bardzo polecam, bo jest pięknie i porządnie wykonany.



 Naszyjnik i bransoletka to nie jest komplet, kupowałam je oddzielnie.  Bardzo polecam, bo są śliczne. Bransoletka jest delikatna i moim zdaniem ładniej prezentuje się w rzeczywistości, niż na stronie. Do wyboru jest jeszcze bransoletka w odcieniu złotym.
 Naszyjnik jest śliczny, nie jest krótki, ani długi. Pasuje idealnie do każdej delikatnej i dziewczęcej stylizacji. Do wyboru mamy różne kolory perełki.


Święcący naszyjnik: KLIK
Naszyjnik z łapaczem snów: KLIK
Bransoletka: Linku niestety nie podam, bo zgubiłam go gdzieś w plikach, ale szukałam go w biżuteri a potem w bransoletkach.


Mam nadzieję, że post się podobał.
Życzę udanego weekendu.
Julaa Julka

36 komentarzy:

  1. Raczej nie w moim stylu ;) Zazwyczaj sięgam po delikatne elementy w biżuterii ;) Mam kilka wyraźniejszych naszyjników, ale zakładam raz na ruski rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic od nich nie zamawiałam ale łapacz snów bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik z łapaczem snów całkiem ciekawie się prezentuje :). Poklikane. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dostałam od tego sklepu biżuterię i bardzo ją lubię :)

    Pozdrawiam :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że naszyjnik świecący w ciemności to świetny gadżet, a bransoletka jest przeurocza. Ogólnie bardzo podoba mi się twoje zamówienie. Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  6. świecący naszyjnik jest genialny!! *>*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten naszyjnik, a bransoletka pasuje do niego idealnie!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna biżu :) Mam podobny naszyjnik tylko w trochę mniejszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kryształek chyba najbardziej mi się podoba
    po klikane
    (może i u mnie klikniesz?)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę nie w moim stylu;) Poklikane! :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękny naszyjnik z łapaczem snów. Będę musiało go kupić bo jest przepiękny.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny naszyjnik :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki nie mój gust, ale z tych dwóch pierwszy lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już nie noszę takich długich naszyjników, ale same w sobie są fajne :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! I'm a new follower #183. Follow me back please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie ale nie w moim stylu niestety
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje wspolpracy! bizuteria- cudowna :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne rzeczy wybrałaś <3 najbardziej podoba mi się ten naszyjnik z łapaczem snów

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, those jewelries are so lovely
    amazing :D

    take a look at my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie za bardzo w moim stylu ale najważniejsze, że Tobie pasuje! Poklikałam w linki.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna biżuteria.
    Pozdrawiam ☺
    __________________________
    jusinx.blogspot.com
    __________________________

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria bardzo mi się podoba ^^ W szczególności pierwszy naszyjnik :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ps. Mam pytanko :) Czy mogłabym się z Tobą jakoś skontaktować np. przez facebooka, ponieważ mam pewne pytanie na temat tej firmy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się ze mną skontaktować przez maila julaa.julka@vp.pl ale facebooka też mam nazywam się Julaa Julka , w avatarku nic nie mam.

      Usuń
  24. Najbardziej spodobał mi się naszyjnik z tym niebieskim kamieniem :)
    Jak dobrze, że w końcu jest wiosna. U mnie dzisiaj trzy razem gradem sypało :(
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne rzeczy wybrałaś :D
    ten naszyjnik ze świecącym w ciemnościach kamieniem mega mi się podoba :3 też robiłam u nich zamówienie i zdecydowałam się również na motyw łapacza snów tyle że na breloku. muszę zrobić o tym wpis, a aktualnie już mi odleciało jedno piórko xd
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Very pretty!

    Blog: https://anaturellecraving.blogspot.my
    Instagram: https://www.instagram.com/____nii.cky.__/

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your jewerly! :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna biżuteria. :) Jeszcze nigdy nie miałam styczności z tym sklepem.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .