niedziela, 12 marca 2017

Photorelacja - Berlin

♥ Witajcie Kochani

Bardzo lubię oglądać photorelacje z różnych miejsc, akurat u mnie nadarzyła się taka okazja, by zrobić dla Was taki post.
 W piątek o godz. 1:00 wyjechałam z całą grupą do berlina na Międzynarodowe targi turystyczne. Jeżeli ta nazwa jest dla Was obca, są to targi gdzie w 26 halach rozkładają się różne kraje ( u mnie było ich 126) i dają wam różne ulotki, długopisy, broszurki, pendrive  itp. z ich ofertą wakacji. 
Więc jak już pisałam wyjechaliśmy o 1:00 a już o 7:00 byliśmy w Berlinie.  Zanim jednak weszliśmy do tych hal, zwiedziliśmy parę ciekawych miejsc (PKP, bramę brandenburską, Plac poczdamski, Budynek Reichstagu i Resztki berlińskiego Muru na Placu Poczdamskim) Cała wycieczka moim zdaniem była udana i bardzo mi się podobało.
Koniec już wstępu zapraszam na moją pierwszą photorelacje.
( Jeżeli niektóre zdjęcia będą miały słabą jakość to przepraszam, ale była tu mieszanka robienia zdjęć telefonem i aparatem)


































Całą wycieczkę zakończyliśmy w Sobotę ok. godziny 1:30 

Mam nadzieję, że moja pierwsza photorelacja Wam się podobała.
Życzę udanego Dnia
Pozdrawiam
Julaa Julka

45 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Jeżdżę często do Berlina ale pokazałaś mi jedno miejsce, w którym jeszcze nie byłam...ach trzeba tam wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia, zazdroszczę takiego wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia, aż się miło ogląda ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Berlin jest naprawdę piękny! Mam nadzieje, ze kiedyś uda mi się zwiedzić to miasto :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pojechać na coś takiego ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawde fajne zdjęcia! zazdroszcze wyjazdu :D
    http://riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna fotorelacja! W Berlinie ostatni raz byłam kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, też dziś dodałam mix zdjęć z wyjazdu (: lubię takie posty. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne miasto;) Fajne zdjęcia;)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam to miasto! mam to szczescie, ze mieszkam 1,5 godziny do Berlina, wiec calkiem czesto w nim bywam i za kazydm razem poznaje go na nowo ;p

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam w Berlinie jakieś 3 lata temu ;) chętnie bym się znowu wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym kiedyś odwiedzić Berlin, to miasto mnie czymś przyciąga, tylko nie mam pojęcia czym

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Berlinie daaaawno temu ale tylko przejazdem :)
    Przepiękna architektura :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Byłam w Berlinie w grudniu i bardzo polubiłam to miasto ♥

    http://lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia słabej jakości zawsze można odrzucić przy wybieraniu :p Też bardzo lubię fotorelacje, posty z podróży i po prostu podróże. W Berlinie byłam parę lat temu. Pamiętam, że miasto wyglądało bardzo schludnie, ale było dość opustoszałe.
    U mnie właśnie ruszyła seria postów z Tajlandii, więc jeśli lubisz fotorelacje, to zapraszam :)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna fotorelacja!! Kocham podróżować i dlatego też lubię oglądać zdjęcia u innych ;)


    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fotki. Jeszcze nie miałam okazji być w Berlinie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym kiedyś zwiedzić to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia - uwielbiam takie wycieczki :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Uwielbiam oglądać takie fotorelacje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę tam już wkrótce <3 Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Berlin <3 Zamierzam się tam wybrać w podróż poślubną :)
    Oby było więcej takich postów.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Berlin to przepiękne miasto. Byłam tam tylko raz, ale mam nadzieję, że jeszcze uda mi się je odwiedzić.
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie widoczki! Pozazdrościć wycieczki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie byłam jeszcze w Berlinie
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są genialne :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku
Bardzo dziękuje Ci za obecność na moim blogu i za dodawanie komentarzy .
- Jeżeli zaobserwujesz mojego bloga , nie zawiodę Cię i jeżeli twój blog mi się spodoba też zaobserwuję .
- Wklej link do swojego bloga , a chętnie zajrzę .
- Mile widziane treściwe komentarze .
- Na każde pytanie staram się odpowiedzieć .
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona .